דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שמלות כלה מידות גדולות 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2868 פעמים ]

טקס החתונה הוא אחד הרגעים הנדירים בחייה של כל אישה, שבו מאות זוגות עיניים נשואות רק אליה. הלחץ החברתי שמביא איתו הרגע הזה מניע נשים רבות להתרוצץ שבועות רבים בחיפושים אחר שמלת הכלה שבה יראו במיטבן. עבור נשים שניחנו במידות גדולות, היה הדבר כמעט בלתי אפשרי עד לפני שנים מעטות. לעומת זאת כיום כבר התפתח ענף שלם של עיצוב שמלות כלה מידות גדולות, שמאפשר גם לנשים אלו לעמוד בחופה בגאווה.

כיום אפשר להצביע על מגמה מבורכת של שינוי תרבותי ביחס לנשים גדולות מימדים. עיצוב שמלות כלה מידות גדולות הוא חלק מגל שלם של בגדים המעוצבים עבור נשים אלו, החל מחזיות והלבשה תחתונה ועד לשמלות ערב. אם בעבר היה מודל היופי מבוסס על אישה גבוהה ורזה, אידיאל שקשה מאוד להגיע אליו, הרי שכיום גם נשים בעלות מידות גדולות יכולות בהחלט להיחשב ליפות ולמושכות, מבלי הצורך בדיאטות בלתי אפשריות.

שמלות כלה בהזמנה אישית

כדאי מאוד לחפש מעצבים בעלי ניסיון בכל מה שקשור לתחום של עיצוב שמלות כלה מידות גדולות, וצברו כבר ניסיון במתן מענה לצרכים המיוחדים שמביאות עמן מידות אלו. מעצבים אלו יכולים להציע לכלה לעתיד קולקציה של אפשרויות מתוכן תוכל לבחור את השמלה שתהלום אותה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, ניתן לפנות למעצבים שיתפרו את השמלה בהזמנה אישית, על פי מידותיה המדויקות של האישה.

כשבוחרים שמלות כלה בהזמנה אישית יש, כמובן, מקום רב יותר להגשמתם של חלומות ורצונות שמלווים כל אישה מאז ילדותה. יחד עם זאת, עיצוב שמלות כלה מידות גדולות באופן אישי יכול לקחת יותר זמן, ובמקרים רבים גם לעלות יותר כסף. מחיר השמלה יכול להיות תלוי בחומרים מהם היא מורכבת, אך גם בוותק ובמוניטין של המעצב. מעצבים מתחילים, למשל, ידרשו פחות כסף תמורת האפשרות להוסיף את השמלה לתיק העבודות (פורטפוליו) שלהם.

קניית שמלות כלה מידות גדולות

החיפוש אחר חנויות מעצבים וסטודיו שמתמחים בתחום של עיצוב שמלות כלה מידות גדולות יכול להתחיל באינטרנט. באופן טבעי כדאי להתחיל באתרי החנויות עצמן, בהם ניתן לצפות בגלריות ובהן תמונות של מבחר שמלות הכלה המעוצבות. אך בנוסף לאתרים אלו כדאי לקרוא מעט את הנאמר בבלוגים ובפורומים העוסקים בנושאים של חתונה וכן של עיצוב בגדים מידות גדולות. שם אפשר למצוא בין היתר גם המלצות על חנויות ספציפיות.

בחירת המעצב ולאחר מכן השמלה צריכה להיעשות על פי כמה שיקולים כמו מחיר, טעם וכדומה. חשוב להשאיר מקום של כבוד לאינטואיציה, ואם ישנה תחושה פנימית שמדובר בדבר הנכון כדאי ללכת עליו גם אם המחיר גבוה מעט יותר מן הצפוי. הדרישות הייחודיות שמציב עיצוב שמלות כלה מידות גדולות יכולות להצדיק גם מחיר גבוה יותר מזה שדורש עיצוב שמלות כלה רגילות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב