דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת מקרן לחתונה 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 1922 פעמים ]

חתונה כבר מזמן איננה רק טקס דתי המתקיים בבית כנסת. משנה לשנה הופכת החתונה למשימת הפקה מורכבת ומיוחדת בה משקיעים זוגות המתחתנים זמן ומשאבים רבים. הרצון של הזוגות ליצור את החתונה המושקעת והמיוחדת ביותר גורם להם לחפש רעיונות יצירתיים ומקוריים שינעימו ויעניינו את האורחים.

חתונות מתקיימות לרוב בגן או באולם אירועים אך ישנן גם חתונות המתקיימות בבתים פרטיים ובמקומות אחרים כגון חתונה בטבע, בחוף היום ועוד...

לרוב האורחים המשתתפים בחתונה מורכבים ממשפחה קרובה או רחוקה, חברים ומכרים. אופייה של החתונה משתנה בעיקר בהתאם לאופי הזוג ולאופי הקהל המוזמן לאירוע. חתונה רבת משתתפים באולם אירועים ענק ומפואר לעומת חתונה סולידית בחצר הבית עם קייטרינג בשירות עצמי.

כיום מעבר לקייטרינג המושקע , המוזיקה ובר המשקאות זוגות רבים בוחרים להקרין באירוע סרט או מצגת או אפילו לעיתים חברים או משפחה של הזוג מכינים סרט או קליפ עבורם. הקרנת סרט או קליפ באירוע מעשירה את התוכן באירוע ויוצרת אירוע שונה ומיוחד.

כמו כן אם מדובר באירוע רב משתתפים ניתן באמצעות השכרת מקרן ומסך לשדר את החתונה על גבי מסך ובכך לאפשר גם לאורחים הנמצאים באופן מרוחק יותר מן החופה וההתרחשות לצפות במתרחש וליהנות מהחתונה כמו שאר האורחים

עוד טרנד שהחל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות בחתונות הוא ברכת כלה מצולמת, בדומה לברכת הכלה המוקלטת ישנן כלות רבות כיום הבוחרות לשדר קליפ הכולל בתוכו את ברכת הכלה המסורתית רק בצירוף של צילום וידאו או תמונות ורגע לפני החופה מקרינים את ברכת הכלה על גבי המסך.

במידה ולא קיים בגן או באולם אירועים שבו עורכים את האירוע מקרן ומסך או אם אתם עורכים את החתונה במקום מיוחד ניתן כיום להזמין שירות של השכרת מקרן לחתונה בשתי שיטות עיקריות  

השכרת מקרן לתפעול עצמי – לרוב מבוצע על ידי חבר או קרוב משפחה אשר מגיע ואוסף את המקרן השכור לשם כך נדרש ידע טכני בסיסי אך עם מעט רקע טכני וסבלנות להתעסק עם המקרן באירוע השכרת מקרן לתפעול עצמי זהו הפתרון הזול ביותר שתוכלו למצוא. ניתן למצוא כיום השכרת מקרן ומסך לתפעול עצמי במחיר הנע סביב ה-250 ש"ח בלבד (כולל מע"מ). ב השכרת מקרן לתפעול עצמי חשוב רק לוודא כי אתם מקבלים מקרן איכותי אמין ומתאים לצרכים שלכם (תנאי האור במקום, גודל המסך, וכו') ושאתם מקבלים מקרן חדיש עם כל הכניסות והחיבורים הדרושים.

חשוב לזכור כי זהו אמנם פתרון זול ונהדר אך הוא מצריך התעסקות מסוימת בזמן האירוע הכולל לרוב: הפעלה של המצגת, כיוון המקרן על המסך וכו' אם בחרת בשיטה של מקרן להשכרה לתפעול עצמי הכי טוב כי תבקשו מחבר או בן משפחה להתעסק עבורכם עם הציוד בזמן האירוע, כך תוכלו להתרכז באירוע ובאורחים שלכם.

נקודה נוספת שחשוב לזכור בנושא של השכרת מקרנים לתפעול עצמי הוא שאם המקום בו אתם עורכים את האירוע הוא מקום ללא מערכת הגברה עליכם לדאוג לפתרון הגברה או חיבור לדיג'יי שיאפשר לאורחים לשמוע את פס הקול או המוסיקה בסרט.

השכרת מקרן לחתונה עם תפעול – למרות שהשכרת מקרן לתפעול עצמי הוא פתרון מעולה וזול מאוד, להשכרת מקרן לחתונה עם תפעול יתרונות רבים המיועדים בעיקר למי שמעוניין במקסימום שקט נפשי.  השכרת מקרן עם תפעול כוללת לרוב מסך בגודל 3X4 מטר וצוות טכני אחד המגיע למקום האירוע ומתקין ומפעיל את המצגת בעבור בעלי האירוע. צוות זה דואג לכל החיבורים הדרושים כולל חיבור סאונד לדיג'יי.

ההבדל המשמעותי בהשכרת מקרן הכולל תפעול של צוות טכני מקצועי הוא הניסיון והמיומנות להפעיל את הציוד בצורה הטובה ביותר. כמו כן כאשר מזמינים מקרן להשכרה עם תפעול השירות כולל לרוב גם ציוד גיבוי, ומערכת הגברה.

 

השכרת מקרן לחתונה הוא פתרון נהדר המאפשר להקרין ולהציג את המצגות התמונות והקליפים שהוכנו עבור הזוג המאושר , ניתן למצוא פתרונות רבים בתחום של השכרת מקרן במחירים משתלמים במיוחד.

קרא עוד על מקרנים להשכרה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב