דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופנגן - אי החופים 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2248 פעמים ]

תיירים המגיעים לקופנגן הולכים בעקבות השם שעשה לעצמו האי ברחבי העולם - אי החופים הקסומים. לצד החופים, מציע האי למבקרים בו שוניות אלמוגים יפהפיות, מערות מיוחדות, שחלקן מלאות במים, ולפיכך הוא גן עדן לצוללנים, מיטיבים לשחות ולשנורקליסטים.

בחלק הצפוני של קופנגן ניתן למצוא את חוף אאו צ'אלוקלום (AO CHALOKLUM), עם הכפר צ'אלוקלום שבמרכזו. מאחר שענף הכלכלה החשוב ביותר בחוף זה הוא עדיין דיג, כפר הדייגים הוא המאפיין העיקרי של חוף זה. כאן מחזיקים תושבי המקום את סירות הדיג הצבעוניות שלהם, המשמשות רקע יפה במיוחד לתיירים הסועדים במסעדה שעל החוף.

אתר הנופש פנטזיה אחד מתוך מבחר מלונות בקופנגן הממוקם על חוף זה. יש בו סוגים שונים של בונגלוס החל מהפשוטים המאווררים על ידי מאוורר ועד בונגלוס דלוקס שהשוכנים בהם נהנים ממיזוג אוויר.

בחלק המערבי של האי קופנגן ניתן למצוא את חוף האד דאו דיוק (HAD DAU DEUK). חשוב לדעת, כי החלק המערבי של האי הוא אחד ממבחר אטרקציות בקופנגן שיש לו ייחוד: בחלק זה שוכן ריף האלמוגים היפה ביותר באי, ואליו ניתן להגיע בשחיה מחוף האד דאו דיוק. הצלילה בריף האלמוגים המקסים הזה מספקת חווייה מופלאה של צפייה באלמוגים ובדגים הנדירים החיים בו.

אתר הנופש באונטי הממוקם בחוף זה שוכן במפרץ קטן עם חוף בעל חולות לבנים משלו. הוא ממוקם לא רחוק מחיי הלילה והמסעדות שהאזור מציע, אך באותה המידה מאפשר לאורחיו להנות משלווה ושקט במקום נסתר זה.

בחלק המזרחי של האי נמצאים שני המפרצים הפופולאריים טונג נאי פאן נוי וטונג נאי פאן יאי. שני המפרצים הם גן עדן עלי אדמות עם חולות לבנים המוקפים הרים עטויי צמחיה טרופית. ההרים הסובבים את שני המפרצים הופכים אותם לכמעט בלתי ניתנים לגישה ברגל. אף כי החלו עבודות בניית כביש, הדרך הטובה ביותר להגיע לחופים אלה היא עדיין באמצעות סירה.

אומנם, אין בחופים אלה שוניות אלמוגים, אבל יש גלים, שניתן לגלוש עליהם ברוב עונות השנה.

בחלק הצפוני של מפרץ טונג נאי פאן נוי נמצא אתר הנופש טונגטאפטן. אתר זה הממוקם במרכז צמחיה טרופית עשירה מספק לאורחיו אווירה שלווה במיוחד. יש בו מבחר בונגלוס: בונגלוס על החוף, בקתות עץ הממקומות על הסלעים הצופים אל המפרץ,ואפילו בתים למשפחות בנות 4-5 נפשות.

אז בין אם הגעתם לקופנגן כי רציתם להעביר את הזמן בהמתנה לטיסה המקשרת לארץ ובין אם אתם בטיול איים- בטן גב, זה בדיוק המקום הנכון לתפוס זולה אמיתית ונקודת יציאה טובה לאיים בסביבה. מאחלים לכם דרך צלחה והנאה בטיולכם בתאילנד בכלל ובקופנגן בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב