דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוברים בקרוב לבית חדש? שכרו שירותי אדריכלות ועיצוב פנים עוד היום! 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 1744 פעמים ]

אם אתם עוברים בקרוב לבית חדש לחלוטין או לבית חדש לחלוטין אשר עבר שיפוץ אתם חייבים לשכור שירותים של אדריכלות ועיצוב פנים . מדוע? ובכן, כל בית חדש ולא משנה כמה הוא יפה או כמה אתם חושבים שבכוחכם וביכולתכם לעצב אותו באופן יפה ומרשים לא ייראה כלל יפה, מרשים, פונקציונלי ומתאים לצרכים האישיים של כל אחד מיושביו ללא מעורבות של שירותי אדריכלות ועיצוב פנים . מה הכוונה?

ובכן, כל חלל, בין אם הוא פרטי (בעיקר פרטי), עסקי, תעשייתי, מסחרי ועוד חייב לעבור תהליך מקצועי על ידי אדריכלים ומעצבי פנים וזאת לא רק על מנת שייראה יפה ובדיוק כמו בדמיונו של הבעלים שלהם אלא גם ימלאו בדיוק אחר כל המטרות, התפקודים, הייעודים שלהם ועוד כפי שראו אותם הבעלים שלהם כאשר החליטו על ההקמה שלהם. כל הנקודות המדוברות לא יכולות לבוא לידי ביטוי ללא אדריכלות ועיצוב פנים !

ובכן, כמו שהוזכר כבר לעיל, כל בית – בין אם מדובר בבית ישן שעבר תהליך שיפוץ, בית חדש שנמכר מקבלן ועוד – חייב לעבור תהליך של אדריכלות ועיצוב פנים . וזאת מפאת העובדה ששני האחרונים הינם שני משתנים ראשיים ועיקריים בקביעת גורלו של כל בית, החיים בו, הנוחות אשר מאפיינת אותו, ההרגשה אשר מורגשת בו ומילוי הצרכים של יושביו.

ואילו התפקיד של אדריכלות ועיצוב פנים משחק תפקיד כל כך ראשי בכל מה שקשור לתכנון ועיצוב של בית מפאת העובדה שתכנון ועיצוב לא נכון של כל בית, לא משנה גם אם הוא תוכנן ועוצב באהבה גדולה על ידי בעליו, עלולים לשנות לחלוטין את המבנה, התפקוד, הייעוד שלו ועוד. מדובר בעבודה שהיא אך ורק נחלתם של אדריכלים ומעצבי פנים ואמורה להישאר ככה.

תפקידיהם החשובים של אדריכלים ומעצבי פנים בכל מה שקשור לתכנון ועיצוב של בתים

ובכן, אדריכלות ועיצוב פנים הינם נחלתם הבלעדית של אדריכלים ומעצבי פנים אשר אחראים על תכנון הבית, מבפנים וכלפי חוץ, ועל עיצוב הבית תוך כדי שמירה על הרמוניה ויציבות מושלמת בין שימוש בחומרי גלם, ביצוע עבודות חשמל, התקנת גופי תאורה, שימוש בעבודות נגרות, רכישת ריהוט וסידורו, החלטה ושימוש בסוגי צבעים ועוד ועוד. ואלו בדיוק הסיבות מדוע שירותי אדריכלות ועיצוב פנים הינם בגדר חובה עבור כל בית!

 

נגה ארנסון - עיצוב ואדריכלות פנים. 03-6488911ההרגשה הנעימה בבית מתקבלת משילוב של תכנון נכון ואסטטיקה המורכבת מתאורה, צבעים, נישות, רהיטים וכ`ו. כשכל אלה מתחברים ביחד בהרמוניה, מתקבלת האוירה הרצויה. אני לא מכתיבה טעמים וטרנדים ללקוחות אלא זורמת איתם במטרה להבין אותם ולהגשים את חלומותיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב