דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עומד לפתוח עסק חדש? ובכן, אתה חייב לשכור שירותים של אדריכלות ועיצוב פנים! 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1761 פעמים ]

מדי שנה הופכים לסטטיסטיקה כלל לא מחמיאה אינספור עסקים אשר לא צלחו את השנה הראשונה שלהם ולא הצליחו להגיע לרווחיות. ולעובדה זו יכולות להיות אינספור סיבות, רבות, שונות ומשונות. ורוב הסיכויים כי הן כולן הגיוניות ומתקבלות על הדעת. יחד עם זאת, כלל לא בטוח כי כל העסקים המדוברים שכרו שירותים של אדריכלות ועיצוב פנים .

כמו שאינספור סטטיסטיקות יכולות להצביע באופן ישיר על סיבות לסגירה ונפילות של עסקים, כך הן גם יכולות להצביע על אינספור משתנים שיש לתכנן ולבצע לפני פתיחה של עסק. מסתבר כי מעבר ליצירת תוכנית עסקית מרתקת אשר כיסתה את כל הפינות האפשריות, כל עסק חייב, וזאת מעבר לשירות או מוצר איכותיים שהוא מוכר, גם מגע של אדריכלות ועיצוב פנים בעסק שלו.

כמו שנאמר כבר לעיל, מוצר, מחיר, מיקום ועוד הינם רק חלק מהמשתנים אשר ישפיעו על גורלו של עסק. ואילו במילים אחרות ניתן לומר כי מעבר לכל המשתנים המדוברים כל עסק, מכל סוג שהוא, ולבטח פיזי לא יוכל להצליח ואילו המוצרים או השירות שלו כלל לא יצליחו למכור את עצמם ללא תכנון וביצוע מקדים של שירותי אדריכלות ועיצוב פנים אשר יעשו את ההבדל המשמעותי בין עסק מסוים לבין כל אותם מתחרים ובאופן רב ביותר ישפיע גם על גורלו של אותו עסק – בין אם כעבור שנה ובין אם בסוף הדרך שלו. אז אם ככה, מדוע אדריכלות ועיצוב פנים לעסק כל כך חשובים והכרחיים? ובכן, אדריכלות ועיצוב פנים הינם האלמנטים החשובים ביותר והראשונים שאליהם שמים לב כאשר נכנסים לחלל מסוים לבטח בית עסק או סניף של רשת או חברה גדולים. לפיכך, לקוח מסוים אשר אדריכלות ועיצוב פנים של עסק מסוים אשר כלל לא מוצאים חן בעיניו או לא מרגישים לו נכונים לעולם לא יהפוך ללקוח של אותו עסק. והרבה מעבר לכך, מדובר בתדמית ורושם ראשוניים שאין שניים להם ולעולם לא מקבלים הזדמנות שנייה מקהל היעד שלהם. לבטח כאשר בעורף נושמים בעוצמה המתחרים שלהם.

לפיכך, כל בעל עסק אשר מעוניין בהצלחת העסק שלו חייב לשכור שירותים של אדריכלות ועיצוב פנים אשר יעשו את ההבדל וישפיעו באופן ישיר על גורל העסק. אדריכלות ועיצוב פנים הינו תחום ענף ורחב אשר בו קיימים אינספור אדריכלים ומעצבי פנים אשר מעניקים שירותים ייעודים וברמה הגבוהה ביותר לבעלי עסקים, משרדים, חברות ועוד.

נגה ארנסון - עיצוב ואדריכלות פנים. 03-6488911 ההרגשה הנעימה בבית מתקבלת משילוב של תכנון נכון ואסטטיקה המורכבת מתאורה, צבעים, נישות, רהיטים וכ`ו. כשכל אלה מתחברים ביחד בהרמוניה, מתקבלת האוירה הרצויה. אני לא מכתיבה טעמים וטרנדים ללקוחות אלא זורמת איתם במטרה להבין אותם ולהגשים את חלומותיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב