דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עדכון על DEA הפדרלי על חומרי המוכנסים ל HERBAL INCENSE - 1 מרס 2011 

מאת    [ 24/12/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2049 פעמים ]

כימיקלים המשמשים כמה ממוצרים "קטורת צמחים"(herbal incense) יאסרו לשימוש, ויוכנסו לחוקת החומרים האסורים להפצה ולמכירה ויוכנסו תחת קטגוריית חומרים מסוכנים(סמים).

 

מרס 1 - וושינגטון - ארצות הברית אכיפת הסמים האמריקני (DEA) מימשה היום תזמון החירום שלה הסמכותי לשלוט בחמישה חומרים מסוכנים ( AM-678), כימיקלים (JWH-018, JWH-073, JWH-200, CP -47497, ו cannabicyclohexanol) .

החוק אוסר שימוש בחומרים לעיל עד 12 חודשים וזאת על מנת שיתאפשר ל DHHS להשלים את בדיקותיהם של החומרים לעיל .האיסור לעיל בה מכוחם של ה DEA ,מחלקת ה DEA בארצות הברית רשאית לקבל החלטה מידית וללא כל צורך בצו בית משפט למנוע הפצתו של חומר כלשהוא בארצות הברית על ידי הוצאת חומר החשוד כסם מזיק לבני אדם .

לאחר בדיקת החומרים על ידי ה DHHS תתקבל ההחלטה הסופית בהקשר לחומרים שנבדקו,חלק מהחומרים ימנע השימוש בו לאלתר ולתמיד,וחלק מהחומרים יותר השימוש בהם לתחומים מסויימים בלבד וחלק יותר השימוש הגלובלי בהם ועוד אפשרויות נוספות .

 

 

הפרסום הסופי שפורסם היום במרשם הפדרלי הוא בה בכדי להזהיר את הציבור מלייצר מוצרים עם חומרים אלו ולציבור השני שלא ישתמשו בחומרים אלו .

 כימיקלים אלה יהיו בשליטה של ??לפחות 12 חודשים, עם אפשרות הארכה של שישה חודשים. כפי שהסברתי לעיל החומרים הללו יוכנסו תחת הקטגוריה החומרים המוגבלים ביותר לפי חוק חומרים מפוקחים. בתוספת חומרים אני שמורים חומרים בעלי פוטנציאל גבוה לשימוש לרעה, אין טעם לקבל טיפול רפואי בארצות הברית וחוסר בטיחות מקובלים לשימוש של התרופה תחת השגחה רפואית.

במהלך השנתיים האחרונות, מוצרי צמחים smokeable משווק באופן "חוקי משפטית" שמוצרים אלו נותנים דמוי גבוהה למריחואנה , עם הזמן הפכו להיות פופולריים יותר ויותר, בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים צעירים.

 

מוצרים אלה מכילים חומר צמחי ומוכניס בהם כימיקלים ,אנשי המחקר טוענים שערבבו החומרים יעודו לחקות את ה-THC, המרכיב הפעיל במריחואנה.

המוצרים הללו נמכרים במגוון רחב של נקודות מכירה קמעונאיות, חנויות , דרך האינטרנט.

 הכימיקלים האלה, לא אושרו על ידי ה-FDA למאכל אדם ואין פיקוח של תהליך הייצור.

מותגים כמו "ספייס", "K2", "בלייז," ו "Red Dawn X" מתויגות כקטורת צמחים כדי להסוות את ייעוד מוצריהם .

 

מאז 2009, ה-DEA קיבלה מספר גדל והולך של דוחות בקרה מרכזי רעל, בתי חולים, אכיפת החוק, לגבי מוצרים אלה. לפחות 16 מדינות כבר נקטו בפעולה כדי לשלוט באחד או יותר מהכימיקלים האלו.

 

הפשע המקיף "Control Act" שחוקק ב 1984 מתקן את בקורת החומרים Act (CSA) כדי לאפשר למנהל ה-DEA למנוע  שימוש בחומר מסויים באופן מידי ללא כל צורך בקבלת אישור ואו צו כדי למנוע סכנה ממשית ומידית לביטחון הציבור.

 

בחדר המיון הרופאים מדווחים כי אנשים שמשתמשים בסוגי המוצרים האלו מגיעים עם תופעות לוואי חמורות הכוללות: עוויתות, התקפי חרדה, קצב לב גבוה בצורה מסוכנת, לחץ דם מוגבר, הקאות, חוסר התמצאות.

 

בחסות us herbal incense

סמים זה לא בשבילכם כל מה שרציתם לדעת על סמים אסורים ועל הנזק הישיר והעקיף שנגרמים כתוצאה מהשימוש בהם. איך לדעת אם בן משפחתכם משתמש או לא , אם חשדתם אז תדעו שברוב המקרים צדקתם . כאן תלמדו על הקימיקלים המוכנסים תוך צמחים מסויימים (herbal incense ) ומה שמות החומרים האסורים לא רק בישראל אלה במדינות נוספות . מה גורם כל סוג סם ומה הנזק הישיר שיכול לגרם כתוצאה מהשימוש בו .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב