לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשימוש ב QR Code - ברקוד שמאפשר לכל משתמש לסרוק אותו באמצעות הסמארטפון שלו, ולהמשיך את האינטראקציה השיווקית עם המשווק. השימוש בברקוד מאפשר למשווק להפנות את האתר למגוון גדול מאוד של אפשרויות.
כך למשל, מפרסם של עסק של נדל"ן בארה"ב יכול להדפיס על כרטיס הביקור שלו QR Code שמפנה את המשתמש לאתר האינטרנט שלו, או לעמוד הפייסבוק שלו. לא זו אף זו, ניתן להפנות גם למצגות פאואר פוינט, לכתיבת מייל חדש לנמען שנקבע מראש ואפילו עם כותרת שנקבעה מראש. אפשר גם ליצור הודעת סמס מוכנה או לגרום לטלפון לחייג לכל מספר שנקבע מראש.
יצירת הברקוד נעשית באתרים חינמיים דוגמת http://qrcode.kaywa.com. למעשה אם נקיש בגוגל generate QR code נוכל בקלות למצוא מספר גדול של אתרים העוסקים בכך. נבחר את הפעילות שאנחנו רוצים: הפניה לאתר, כתיבת סמס או מייל ונלחץ על כפתור ה generate.
לאחר שנתקבל הביטוי הגרפי של הקוד, בצורת מרובע, כדאי לסרוק אותו על גבי מסך המחשב כדי לוודא שהוא מביא אותנו לתוצאה הרצויה. לאחר שהבדיקה עברה בשלום, אפשר לעשות עם הקוד הנ"ל כל מה שנרצה. מומלץ להשתמש בו כדי לקשר בין פרסום מבוסס דפוס לעולם הדיגיטל. למשל, על פלאייר של מתווך נדל"ן, שמפנה את הסורק לאתר אינטרנט המציג נכסים למכירה וכו'.
אם ברצוננו להפנות למצגת או לקובץ מסויים, יש להעלות את הקובץ לכתובת קבועה באינטרנט (אפשר גם סרטון יו-טיוב למשל, אפשרויות בלתי מוגבלות) ולהעתיק אותה ל generator. מכאן הדרך לסמארטפונים של קהל היעד שלכם קצרה!
נדל"ן בארה"ב זה לא משחק ילדים, הקפידו לעבוד עם חברה מקצועית והמציעה נכסים מושכרים בחוזה שכירות עם ביטחונות.