דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ד' 

מאת    [ 20/12/2011 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1646 פעמים ]

אתר אינטרנט, איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד- חלק ד'

 אתר אינטרנט חי צריך לדבר אל אנשים בגובה העיניים

 כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש.

 ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם  לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

 שאלה:

 אם אני לדוגמה, עסק שמספק שירותי יעוץ עסקי לעסקים קטנים. איזה ניסוח ידבר אליכם יותר.

 "הצלחתו של עסק קטן היא תוצאה של קומבינציה של אינפורמציה פיננסית ביחד עם תכנון אסטרטגי ניהולי."

 או

 "אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתה צריך להבין לאן הכסף שלך הולך ולתכנן נכון את הצעדים הבאים."  

 מאוד חשוב כאשר כותבים תוכן לאתר לשמור על ניסוח בגובה העיניים. קחו בחשבון שאנשים מרקעים שונים קוראים את התוכן, ואתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים. ניסוח פומפוזי נתפס הרבה פעמים כמתנשא וכעסק לחברות או לאנשים מסוג מאוד מסוים. ולכן, ניסוח שכזה יכול בהחלט לגרום להרבה לקוחות פוטנציאלים אפילו לא לרצות להמשיך ולבדוק מה שאתה מציע.

 15 שניות זוכרים?

 הסטטיסטיקה מראה שרוב בעלי העסקים הקטנים בארץ שייכים לענפים האילו:

 מסחר קמעוני

תיקונים של טובין

תיקוני כלי רכב

שירותי השכרה

שירותים עסקיים

במילים פשוטות יותר: בעלי חנויות, טכנאים ,מוסכניקים, סוכני נדל"ן, ונותני שירותים עסקיים מתחומים שונים .

אז איך באמת עושים את זה?

השתמש בשפה ברורה בגובה העיניים.

פנה לקהל היעד שלך.

תאר את הבעיה שבאת לפתור להם.

תאר את המוצר שלך ואיך באת לפתור להם את הבעיה.

השתמש במילות מפתח או בניסוח שונה, כדי לבנות תוכן אופטימלי למנועי החיפוש.

שימו לב לכותרת של דף הבית שלכם. היא זאת שבעצם קובעת אם המבקר באתר ישאר או ילך לחפש במקומות אחרים.

אז איך בוחרים כותרת נכונה לאתר?

הכותרת צריכה להיות מעניינת ומושכת תשומת לב, וצריכה לעורר סקרנות להמשיך לקרוא אצל המבקר באתר.

נחזור שוב לאותו עסק שמציע שירותי יעוץ עסקי לבעלי עסקים קטנים

שאלה:

איזו כותרת תשאיר אותך באתר ואיזו לא?

1.  "שירותי היעוץ העיסקי שהחברה שלנו נותנת הם אילו:...."

2. "האם נמאס לך להתמודד לבד עם הקשיים של העסק שלך?"

כמובן, שהכותרת הראשונה היא כותרת שנתפשת כמשמימה . בעל עסק עייף בדרך כלל, יכול להרגיש אף יותר עייף אם הוא מרגיש שהוא הולך לקרוא מאמר אקדמי יבשושי!

אז מה לכתוב בגוף האתר?

השיטה הכי טובה שעליה ממליצים גם קופירייטרים מקצועיים היא לדמיין שאתה הוא הלקוח, להכנס לראש שלו, להבין מהן הבעיות שלו, איך נראה היום שלו, מה הוא מחפש,איך הוא מדבר, ואיך אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה שלו.

לדוגמה, אם אתה אותו בעל עסק שנותן שירותי יעוץ עסקי לעסקים קטנים. זו תהיה טעות לדמיין בן אדם בחליפת ארמני שמסתובב במסיבות קוקטייל ומחזיק דוקטורט במינהל עסקים. יתכן וישנם כאלה, אבל אם תנסח את גוף האתר לאדם ההוא ספציפית, סביר להניח שתחטיא את המטרה.

לפיתוח כלים ואוטומציה של עסק קטן כנסו לתוכנה לניהול עסק או פיתוח אפליקציות ווב וסלולר 

 

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב