דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות יפים בסין שכדאי לטייל בהם 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 4415 פעמים ]

סין היא מדינה עצומה, המדינה השלישית בגודלה והמאוכלסת ביותר בעולם. התרבות הסינית היא תרבות עתיקה, עשירה ומרתקת בת אלפי שנים. המטיילים באזור נהנים לבקר בערים עתיקות, מקדשים עתיקים ומרהיבים, שמורות טבע, נופים עוצרי נשימה, שדות אורז והצצה לחייהם הכפריים של הסינים המסורתיים.

העושר התרבותי של סין העתיקה והמודרנית מושכים אל המדינה המון תיירים בכל הגילאים ומכל רחבי העולם. בעבר, המשטר הקומוניסטי של סין לא נהג בידידותיות כלפי תיירים וטיול בסין נחשב לדבר חריג ומסוכן. גם היום מומלץ לטייל באזור במסגרת טיולים מאורגנים, בעקבות קשיי שפה וקשיי התמצאות במרחב.

ויזות כניסה וכרטיסים לסין

סין אינה מאפשרת כניסת תיירים לשטחה ללא ויזת כניסה חתומה מבעוד מועד. כל ישראלי המבקש להיכנס לשטחה של סין למטרת טיול או למטרות עבודה מחויב להציג אשרת כניסה. גם בעלי דרכון אמריקאי או אירופאי מחויבים בויזה.

בכדי להנפיק ויזה יש לגשת לשגרירות הסינית עם דרכון בתוקף ולהגיש בקשה מסודרת. תהליך הנפקת ויזה אורך כארבעה ימי עבודה. במקרה של טיול מאורגן בסין סוכנות הנסיעות מטפלת לרוב בהחתמת ויזה לכל נוסע.

חשוב לציין כי במהלך הגשת בקשה לויזת כניסה, יש להציג בשגרירות כרטיס טיסה הלוך ושוב לסין, אישור הזמנת מלון בסין ופירוט של מסלול הטיול. ללא הגשת מסמכים ברורים וכרטיסי טיסה עדכניים, לא תאושר הויזה. הנפקת הויזה כרוכה בתשלום, אותו יש לבצע בשגרירות הסינית במזומן.

איך כדאי לטייל בסין?

סין היא מדינה מרתקת עבור תיירים אך יחד עם זאת, מדובר במדינה בעייתית בעבורם. אחת הבעיות בהן נתקלים תיירים מחוץ לערים הגדולות היא מחסום השפה. פרט לתושבי בייג'ינג, קשה למצוא בסין דוברי אנגלית, וזה כולל מסעדות, בתי מלון, רכבות ושדות תעופה.על כן, רוב המטיילים בוחרים להזמין טיול מאורגן לסין על פני טיול עצמאי.

טיול מאורגן מציע אפשרות לצאת לטייל בראש שקט. הסוכנות מארגנת עבור חברי הקבוצה טיסות לסין, ויזות, בתי מלון איכותיים, מסעדות, טיסות פנימיות, כרטיסי רכבת, כניסה לאתרי תיירות, מדריך ישראלי, אוטובוס ועוד. בעיות השפה והזרות במדינה העצומה הופכות פעמים רבות תיירים בודדים לקורבנות קלים עבור נוכלים ושודדים – טיול מאורגן יחסוך זאת מכם.

מקומות יפים בסין

החודשים המומלצים לטיול באזור הם יולי עד אוקטובר - מזג האוויר בחודשים אלו חם ונעים. סין מציגה בפני התייר המערבי כמה צדדים: סין כפרית אותנטית, סין מערבית ומתקדמת, סין של שמורות טבע וסין של תרבות עתיקה ודת.

טיול מאורגן בסין מתחיל לרוב בבייג'ינג הבירה וממשיך משם בטיסות פנים אל ערים קטנות יותר, כפרים, שמורות טבע ומקדשים. בין המקומות המומלצים לטיולים בסין אפשר למצוא את סוג'ו המכונה ונציה של המזרח, יער האבן, ז'וז'ואנג - עיר המים המדהימה, האנגז'ו הבירה הסינית הקדומה, ארמון הקיץ, מקדש השמיים ועליה ברכבל אל הר הדרקון המושלג, בריכת הדרקון השחור וערוץ הנמר המדלג.

סין מציעה, ללא ספק, שפע רב של אתרים מרהיבים לתיירים. האתרים הללו, יחד עם הגיוון הרב והשוני בין איזור לאיזור במדינה הקסומה הזו, מהווים טיול מיוחד במינו ובלתי נשכח. אל תוותרו עליו בשום אופן.


כל מה שצריך לדעת לקראת טיול בסין, ויזות לכניסה, איך כדאי לטייל בסין, מקומות יפים בסין ועוד'.



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב