דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזי מבקרים 

מאת    [ 18/12/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 4474 פעמים ]

הילדים של היום הרבה יותר מתוחכמים מהילדים שאנחנו היינו בזמננו, והם יכולים בקלות ללמד אותנו דבר או שניים בנושא הטכנולוגיה המתקדמת בקצב מסחרר. מרכזי המבקרים השונים בארץ מעניקים לנו ההזדמנות נוספת להשקיע בהם ולקחת אותם לחוויות מעשירות ומהנות אשר מהן הם ימשיכו ללמוד ולהתפתח.

ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה.

מהם מרכזי מבקרים

מרכזי מבקרים מוקמים על ידי גופים וחברות שונות, ובהם ישנה הזדמנות ללמוד על תהליכי ייצור, שיווק, על התרבות וההיסטוריה של ייצור המוצר.

לדוגמא, במרכז המבקרים של "קוקה קולה" הילדים עוברים מסע בזמן ובמהלכו לומדים כיצד נולד המשקה התוסס בעולם, בחוויית החושים הם עוברים בתחנת חלל, סרט תלת מימד, מתנסים בנגינה באולפן מוזיקה ייחודי, פארק וירטואלי לרכיבת אופניים וכמובן עוברים בקו הייצור.

במרכז המבקרים "השחר העולה" מלמדים את הילדים שלנו (ואותנו) כיצד מייצרים את ממרח שוקולד השחר האהוב, הילדים זוכים לטעום את בצק השוקולד לפני שהוא הופך לממרח.

במרכז המבקרים של "עינוגי אורנת" מייצרים פרליני שוקולד בעבודת יד. הילדים לומדים שם על עץ הקקאו, גילוי משקה השוקולד , מריחים תמציות, טועמים, ומתנסים בייצור עצמי.

במרכז המבקרים החדש של "מפעלי נייר חדרה" הילדים לומדים על חשיבות מחזור הניירות בסיור מהנה באמצעות פלאי הטכנולוגיה (משחקי מחשב, צפייה בסרטון, כסאות זזים...ועוד) בנוסף, ישנה השתתפות בסדנת התנסות בהפקת נייר באופן עצמאי.

מרכזי מבקרים - למה כיף ללכת לשם

הביקורים במרכזי המבקרים בדרך כלל כוללים טעימות, סדנאות התנסותיות ופעילות המעשירות את עולמו של הילד, צפייה בסרטי תלת מימד, הפעלה תוך כדי משחקי מחשב, אטרקציות שונות והפעלות שונות לכל המשפחה.

במרכז המבקרים "ברווזים בכפר" תגלו את עולמו המדהים של הברווז, החל מצפייה בגוזל שבוקע ומעקב אחר גידולו, דרך איסוף ביצים ועד ליטוף אפרוחים.

הביקור במרכז המבקרים של "בנק ישראל" חוויתי אף הוא והוא כולל: הצגת תולדות המטבע בארץ ועיצוב השטרות, התרשמות מתצוגת מטבעות עתיקים ושטרות מתקופות שנות, הרצאה וסרטון קצר ומעניין על התפתחות אמצעי התשלום, חשיפה לחומר ממנו עשויים השטרות, מידע על כמה עולה למדינה לייצר שטר אחד וכיצד לזהות שטרות מזויפים. בנוסף, במרכז המבקרים הילדים יקבלו כרטיס אשראי למשחקי מחשב אינטראקטיביים בנושא הכסף.

במרכז המבקרים החדש של "דואר ישראל" תוכלו לשחק במשחקים מאתגרים ומהנים במחשב וגם תתחרו בקבוצה נגד קבוצה יריבה, הילדים ילמדו על מיון ושליחת מכתבים בארץ ויתנסו בשליחת מכתב לאדם קרוב.

מרכזי מבקרים – מידע כללי

ההגעה לרוב המקומות הינה בתיאום מראש. מרכזי המבקרים אשר ממוקמים בחלל סגור מתאימים במיוחד לימים גשומים או ימים חמים ויכולים להעביר כמה שעות פעילות איכותית במקום שהילדים ירבצו ליד המחשב.

בכל מרכזי המבקרים ישנם מדריכים מקצועיים. רצוי לבדוק לגבי שעות הפעילות, האם המקום פתוח בחגים ובשבתות ובמידה ויש צורך בכך – לגבי הדרכה בשפות שונות. ישנם מרכזים בהם הכניסה הינה לילדים מגיל מסוים – כדאי לבדוק גם את זה.

הכניסה לרוב הינה בתשלום סמלי. שימו לב כי ישנם מרכזי מבקרים הדורשים תיאום מראש.

מרכזי מבקרים - למי מיועדים

רוב מרכזי המבקרים מתאימים לגילאי 0-99 (למעט, כאמור, אלו המגבילים כניסה מגיל מסוים). רצוי לבדוק מראש אם המקום נגיש לעגלות/נכים, האם יש הנחה לגמלאי.

ישנם סיורים גם לקבוצות בתיאום מראש.

באתר "מרכז מבקרים" – מבקרים ונהנים, מרוכזים עבורכם שמות מרכזי המבקרים לפי אזורים בארץ.

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב