דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי חכם מקדם את הניוזלטר שלך 

מאת    [ 17/12/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2337 פעמים ]

עיצוב גרפי חכם מקדם את הניוזלטר שלך!
קיבלתי הרבה שאלות בנושא הניוזלטר (המגזין העסקי):מה זה בדיוק ניוזלטר? מה המטרה שלו? איך בונים אחד כזה? כל עסק צריך מגזין עסקי? הוא לא מעצבן את הלקוחות? ומה עושה מי שאין לו כשרון יצירתי?
אוקי הבנתי! יש לכם הרבה שאלות, ואני אנסה לענות על כולן כדי שתוכלו לקבל תמונה שלמה על הנושא הכל-כך חשוב הזה לעסק שלכם.
מה זה מגזין עסקי (ניוזלטר)?מגזין עסקי, בדומה לזה שאתה קורא כרגע, מגיע בפורמט המותאם לאינטרנט, אך ניתן להתאימו גם למשלוח בדואר. ההפקה שלו, כרוכה בשעת עבודה לחודש (אם אתה מוציא את העיצוב לגורם חיצוני) עד חמש שעות עבודה (במידה ואתה דואג גם לעיצוב) וגורמת לך להיות בתקשורת קבועה עם לקוחותיך. כזו שהם ישמחו לקבל ממך.
המטרה הראשונה של המגזין העסקי (הניוזלטר):לשמור על קשר ישיר וקבוע עם כל הלקוחות שלך ועם הלקוחות הפוטנציאלים שלך, במשך כל השנה. כאשר הלקוח שומע ממך פעם בחודש, כל חודש, יש לו נתון יציב. אתה! וכשהוא צריך שירות שאתה יכול לתת, אתה הראשון שעולה בראשו. ההתמדה של התקשורת בינך ובין הלקוחות שלך, עושה את ההבדל בין מכירות פושרות למכירות בעלייה.
המטרה השנייה של המגזין העסקי (הניוזלטר):לתת ללקוח שלך ידע לגבי המוצרים והשירותים שלך. לך יש הרבה ידע בתחום בו אתה עוסק, אך ללקוח שלך יש מושג קלוש לגבי תחום זה -אם בכלל.הידע שאתה מעביר ללקוח שלך, גורם לכך שהוא יבין יותר את טיב המוצר/שירות שלך, את הרווח שהוא יקבל משימוש בו, והוא יראה את חשיבותו של המוצר/שירות לעצמו ולעסק שלו.בלי הידע הזה, הוא אפילו לא יודע שהוא צריך את המוצר שלך.בלי שתהיה לו הבנה על חשיבות המוצר להצלחתו בחיים לא יהיה מוכן להשקיע בכך כסף והמכירות שלך ירדו.
האם גם העסק שלי צריך מגזין חודשי?כל עסק שבנוי על קנייה חוזרת של לקוחות, צריך מגזין עסקי. אם העסק שלך קטן, על אחת כמה וכמה. עסק קטן, לא יכול להרשות לעצמו לא לשמור על קשר עם הלקוחות שכבר קנו ממנו. אם הם יצאו ממך מרוצים, הם אלו שימליצו עליך לאחרים וכדאי מאוד לשמור איתם על קשר ולספר להם על ההתפתחויות אצלך. הגדלת מחזור המכירות שלך תלוי בכמות התקשורת שלך עם הלקוחות שלך. המגזין העסקי עוזר לך לעשות זאת בקלות יחסית.
איך בונים מגזין עסקי (ניוזלטר)?המגזין כולל, דברי פתיחה שלך לכל הלקוחות. משהו בנימה אישית.לאחר מכן, אתה נותן ידע שקשור בתחום המכירות שלך. לדוגמא, אם יש לך חנות לחיות בית, אתה יכול לכתוב על נושא שמעסיק מאוד את הבעלים של החיות: איך אפשר להימנע מקרציות על חיית המחמד שלך.כעת כשהם העלו את רמת המודעות שלהם בעניין, אתה יכול להציע מבצע שקשור לנושא עליו כתבת.ולסיום לצרף סיפור הצלחה של לקוח מרוצה שמטרתו לתת ללקוחותיך ממשות על טיב השירות שאתה נותן.
ומי שאין לו כשרון יצירתי?המגזין יכול לצאת לאור, באמצעים הפשוטים ביותר שיש לך במחשב הפי.סי שלך. אם אתה רוצה לעצב אותו בצורה מקצועית, עם דגשים שונים, פנה אלי ואני אוכל לעזור לך בנושא.והכי חשוב לזכור, עדיף להוציא היום מגזין פשוט, מאשר לחכות לעוד חודש, לאמצעים הכספיים, לזמן ולאלוהים, כדי להוציא את המגזין המושלם.
בהצלחה,מיכל טלר סטודיו ממצ'יק לעיצוב גרפי
קבלו יעוץ אישי חינם לעיצוב מגזין עסקי (ניוזלטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב