דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שירותי החלפת צמיגים - כיצד לבחור נכון 

מאת    [ 16/12/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 4204 פעמים ]

 

אבל תחילה, מדוע חשוב לשמור על תקינותם של צמיגים אלה?

 

לכולנו חשוב לנהוג ברכב תקין. אולם, לא כולם יודעים כי דווקא לצמיגים חשיבות רבה בכל הקשור לרמת בטיחותו של הרכב. צמיגים תקינים תורמים לבטיחותו של הרכב ומאפשרים לנו לנסוע בו בנוחות רבה. צמיגים שאינם תקינים יכולים לגרום לתאונות דרכים. על פי בדיקות שנעשו, נמצא כי לפחות שליש ממספר תאונות הדרכים הקטלניות בישראל נגרמו כתוצאה מחוסר תקינותם של צמיגים אלה. בטיחותם של צמיגים אלה, במסגרת מידת בטיחותו של הרכב עצמו, נמדדת במידת אחיזתם את הכביש. כשיכולת אחיזת הכביש של צמיגים אלה נמוכה, הסיבה לכך שחיקתם של הצמיגים, התייבשותם ואפילו לחץ אוויר בהם שאיננו נכון. במקרים אלה, כשיכולת האחיזה שלהם את הכביש נמוכה, יכולת תגובתו של הנהג ושל הרכב, ובמיוחד במקרים של תנאי מזג אוויר קשים, היא נמוכה. שחיקת צמיגים יכולה לפגוע גם ביכולת ההאצה והבלימה של הרכב ובכך לפגוע במידת השליטה בו. צמיגים המגיעים לארץ מחברות שונות בחו"ל עוברים בדיקה קפדנית על מנת להבטיח כי עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים, ובהתאם למשרד התחבורה.

 

 

למה חשוב לשים לב בעת בחירת שירותי החלפת צמיגים?

 

מקצועיות – אחד הקריטריונים החשובים ביותר בעת בחירת החברה המספקת לכם שירותי החלפת צמיגים או תיקון צמיגים, הינו מידת המקצועיות שלה. כשמדובר בצמיגים, אנו יודעים כמה חשוב שאלה יהיו תקינים ושיתאימו באופן המדויק ביותר לרכב שלנו. חברה מקצועית, יכולה להציע לנו שירותים מסוג אלה ברמה הגבוהה ביותר, ובכך לאפשר לנו לחזור לנהיגה בטוחה ונוחה.

 

ניסיון – מידת הניסיון של החברה, המספקת שירותי תיקון או החלפת צמיגים, חשובה גם כן. מומלץ לבחור חברה מוכרת, שקיימת בשוק תקופה ארוכה ומכירה היטב את סוגי הצמיגים השונים, את התקלות ואת התיקונים האפשריים.

 

זמינות – בין אם מדובר בתקלה או במסגרת של תחזוקה שוטפת, חשוב שהחברה תהיה זמינה ותעמוד לרשותכם בכל עת. מכיוון שלא תוכלו לנהוג ברכב כשמדובר בצמיגים שאינם תקינים ותאלצו להחליפם או לתקנם באופן מיידי, כדאי שתהיה לכם כתובת מתאימה לפנות אליה, ובמיוחד כשמדובר במקרה חירום, הדורש טיפול מיידי, בין אם החלפת צמיגים או תיקון צמיגים.

 

התאמה נכונה של הצמיגים לרכב – קיימים סוגים שונים של צמיגים. אינכם מוכרחים לבחור צמיגים מקוריים לרכב שלכם, אולם חשוב לוודא כי החברה המספקת לכם שירותים אלה תתאים לכם את הצמיגים הנכונים ביותר עבור רכבכם. צמיגים שאינם מתאימים, עלולים להזיק ולפגוע במידת בטיחות הנסיעה ברכב.

 

עריכת סקר שוק – מכיוון שקיימות חברות רבות בתחום, מומלץ לערוך סקר שוק ולבחון כמה וכמה. כדאי לקבל המלצות מחברים ובני משפחה ולשאול למידת שביעות רצונם מהשירות שניתן להם. 

 

עיסא פאיד עובד בחברת המאסטרו המשווקת צמיגי שטח, צמיגים לרכב פרטי, גלגלי מגנזיום, מצברים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב