דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה לעסקים קטנים 

מאת    [ 16/12/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 4246 פעמים ]

שתיית קפה היא חלק אינטגראלי מן החיים היום יומיים בחברה המערבית בה אנו חיים, עד כי כמעט קשה לדמיין שלפני מספר מאות שנים לא היה לקפה חלק כה חשוב בתרבות. לא רק בבית או בבתי קפה נצרך המשקה הפופולארי אלא גם במקומות עבודה רבים. ניתן כיום למצוא מגוון עשיר של מכונות קפה לעסקים קטנים, אשר מאפשרות לעובדים ליהנות משפע סוגים של קפה בשעות העבודה, בהפסקות ובישיבות חברה.

כמעט בכל בית עסק ישנו מטבחון או פינת אוכל בהם ניתן למצוא מקרר משרדי, קומקום חשמלי ומכשירים דומים שנועדו לאפשר לעובדים לקחת הפסקה לרגע מן העבודה. פינות אלו מהוות גם מקומות מפגש והחלפת דעות בין העובדים, ותורמות לא מעט לגיבוש החברתי של העובדים. מכונות קפה לעסקים קטנים מאפשרות לתת לפינות אלו את המגע האיכותי של קפה משובח, שמהווה פינוק קטן לעובדים ומחזיר אותם לעבודה עם הרגשה טובה ורעננה יותר.

פשטות המלווה בתחכום

מכונות קפה לעסקים קטנים, כמו גם מכונות קפה למטבחים ביתיים, מתאפיינות בדרך כלל במימדים צנועים שמאפשרים להניח אותן על שיש או שולחן בכל מקום. בשונה ממכונות תעשייתיות, שדורשות בדרך כלל חיבור קבוע לצנרת המים, מצוידות רוב מכונות הקפה הקטנות יותר במיכל מים ניתן למילוי. באופן כזה אין צורך לחבר את המכונה לברז, וצריך רק להקפיד ולמלא את המיכל באופן קבוע.

פשטות ההפעלה של מכונות קפה קטנות ובינוניות מתבטאת גם בממשק המשתמש האופייני להן. מבין המבחר הרב של מכונות קפה לעסקים קטנים יש לא מעט מכונות המצוידות בצגים ממוחשבים מתקדמים. באמצעות צגים אלו ניתן לא רק לבחור בתוכניות הרבות והמגוונות של הכנת הקפה (ומשקאות אחרים), אלא גם לשלוט באופן ספציפי על כמויות של מים וקפה על פי העדפות אישיות. בנוסף מאפשרים צגים אלו חיווי תקלות ופונקציות דומות נוספות.

שיקולים נוספים בבחירת מכונת קפה

טווח המחירים של מכונות קפה לעסקים קטנים הינו רחב כשכל בית עסק צריך לבחור את המכונה שמציעה את היכולות שמתאימות לקהל העובדים הספציפי שלו. ישנן מכונות יקרות המציעות שפע של אפשרויות שיכולות להקל על השימוש השוטף בהן. בחלק מן המכונות ניתן, לדוגמא, לאגור קפסולות של קפה לאחר השימוש, דבר אשר חוסך טרחה רבה. מצד שני יתכן וחלק מן האופציות האלו אינו דרוש כלל לעסק, ואפשר להסתפק במכונה פשוטה יותר.

ולסיום, בנוסף לתכונות שימושיות של המכונה כדאי לקחת בחשבון גם אלמנט נוסף והוא ההיבט העיצובי או האסתטי שלה. מכונות קפה לעסקים קטנים מהוות חלק מן המראה הכולל של משרדי החברה או מקום העבודה, ולוקחות חלק ביצירת תדמית העסק. מכונות מעוצבות ואלגנטיות משדרות יוקרה בעיני אורחים ולקוחות אשר מבקרים בחברה, ותורמים בכך לתדמית החיובית של החברה בעיניהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב