דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח תרמילאים, ביטוח הנסיעות המקיף בענף הביטוח 

מאת    [ 15/12/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2377 פעמים ]

ביטוח תרמילאים נחשב כיום לביטוח הנסיעות המקיף ביותר הקיים בשוק. ביטוח נסיעות זה מיועד ספציפית לכל אותם מטיילים המתכננים טיולים ארוכי מועד במדינות עולם שלישי. תרמילאים אלו יהיו חשופים בתקופה זו למגוון סכנות, מחלות ושאר תרחישים ולפיכך קיים צורך בביטוח נסיעות מותאם שייתן מענה במהלך הדרך. ביטוח תרמילאים כולל מגוון הרחבות ביטוחיות בנוסף לאלו המוצעות במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות בסיסית, לדוגמא ספורט אתגרי או חילוץ, איתור והצלה.

רבים מהתרמילאים נוטים במהלך טיולם לקחת חלק במגוון פעילויות אתגריות הכרוכות בסיכון כזה או אחר. לשוט ברפטינג סוער, לטפס להרי ההימלאיה המרהיבים, לצנוח צניחה חופשית ממטוס, לקפוץ מגשר בבנג'י, לנהוג באופנוע ים, לשוט, לרכב על סוסים ועוד. כל עוד אין מדובר בתחרות רשמית, ביטוח תרמילאים יכסה מגוון פעילויות אלה במסגרת ספורט אתגרי.

 במידה ולא תרכשו הרחבה זו ותפצעו במהלך פעילות המוגדרת כחריגה בפוליסת הביטוח, לא תהיו זכאים לכל כיסוי או סיוע מצד חברת הביטוח, ולמעשה תהיו לבדכם במערכה. בהתאם לכך אף אם אינכם כרגע בטוחים כי תעסקו בפעילות מעין זו, מוטב להיות מכוסים מראש מאשר להצטער בעתיד, ומדוע לא לחכות לחו"ל ומשם כבר לרכוש הרחבה זו, היות ומרגע עזיבתכם את הארץ אין אפשרות לשנות את תנאי הפוליסה, כללי המשחק ברורים ונקבעים מראש, ולפיכך מומלץ לרכוש ביטוח זה בכדי שלא להגבילכם במהלך חופשתכם, מה גם שמדובר בסכומי כסף פעוטים בוודאי ביחס לסיכון הרב.

ביטוח תרמילאים כולל בנוסף הרחבה ביטוחית הנוגעת למצבי חירום שבהם נתקעתם או נעלמתם מעל פני השטח. במקרה ונקלעתם לסיטואציה שבה הנכם תקועים ואינכם יכולים להמשיך במסעכם, שיחת טלפון קצרה למוקד החירום של חברת הביטוח תזניק בעבורכם סיוע יבשתי או מוסק בהתאם לצורך ותפנה אתכם לאזור מבטחים. רק לאחרונה פורסם בתקשורת הודות קבוצת תרמילאים מישראל שנתקעה באמצע סופת שלגים בצפון הודו ואכן נדרש מחברת הביטוח להוציא מסוק בכדי לחלצם מהאזור ולהעבירם בשלום למקום מבטחים.

עם זאת מדובר במקרה הקל, והחלק הקשה מתעורר כאשר קיים חשש ממשי לחייכם. פתאום נעלמתם מעל הרדאר ואין סימן לעקבותיכם. הקשר התדיר עם קרובי המשפחה בארץ נקטע וכעת נדלקת נורה אדומה בנוגע לשלומכם. קרובי המשפחה בארץ ייצרו קשר עם מוקד השירות של חברת הביטוח ובתוך זמן קצר תצא משלחת חיפוש מטעמה הכוללת צוותי חיפוש מיומנים ומקצועיים, כלבי גישוש, ציוד מתקדם ומסוקי חיפוש והכל במטרה לאתרכם בריאים ושלמים. בכדי להחזירם בשלום קיימת חשיבות מכריעה למועד יציאת משלחת החיפוש, כאשר ישנן חברות שמוציאות משלחת שכזאת לאחר כשבוע ואילו אחרות מוכנות לכך רק לאחר כחודש ימים. בטרם רכישת ביטוח הנסיעות עליכם להתייחס לנקודה זו ולוודא מהו פרק הזמן המינימאלי ולבחור בהתאם את חברת הביטוח הרצויה.

דעו לכם כי מדובר באופרציה לא פשוטה הכרוכה בהוצאות רבות, ולפיכך סכום ההוצאות מוגבל כמובן עד לגובה מסוים, נקודה זו אף היא מהותית בעת בחירת ביטוח תרמילאים כאשר מומלץ לוודא כי אתם זכאים לגובה הכיסוי המקסימאלי ובמידה ולא מומלץ בכל לשון של בקשה להגדילו למקסימום כך שתקבלו טיפול אופטימאלי במחיר מינימאלי. אז שיהיה טיול תרמילאים בטוח, תיהנו

חיים רם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב