דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בIPL- מי פילל ומי מילל 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 3869 פעמים ]

בעולם של סגידה ליופי ולמראה הנקי, הטהור והמושלם, תעשיות היופי, הקוסמטיקה והאופנה לא מפסיקות לחדש, להדהים ולספק זוויות חדשות שמבליטות את ההוד האנושי ואת כל מה שיפה בו, גם אם לא תמיד הדבר תואם את הראייה של כלל האנשים ושל כלל התרבויות. אי אפשר להתכחש לכך שתעשיות אלו מכתיבות את הבון טון העולמי ואת מה שרובנו מתרגלים ומורגלים לאהוב ולהעריך.

משחר ההיסטוריה האנושית גוף האישה תואר כמקדש של יופי ואסתטיקה ואחד הסממנים הבולטים שלו היה היעדר השערות והיותו חלק למשעי לכל אורכו, בין אם המדובר בשיער הרגליים, שיער הערווה, בתי השחי והשפם. אישה שעירה נחשבה, ועדיין נחשבת, לסטייה מהתקן המקובל וליוצאת מן הכלל ולכן גם התחושות כלפיה הן, בדרך כלל, שליליות ולא סימפטיות.

בד בבד עם התפתחות התרבות והכרת היופי, התפתחו גם אמצעים שונים להגעה לתקן המקובל. בין אם מדובר היה על מריטת שערות כואבת באמצעות פינצטה או קריעתן מהשורש באמצעות שעווה חמה, ובין אם מדובר היה על אמצעים מודרניים יותר כמו הסרת שיער במכשירי אפילציה למיניהם או בהסרת שיער בלייזר ובמכשירי IPL שכבר הביאו להרבה פחות סבל ולתוצאות אפקטיביות ומרשימות הרבה יותר.

הסרת שיער בשיטת IPL היא השיטה המתקדמת ביותר הקיימת כיום להסרת שיער גוף. הן גברים והן נשים מעדיפים את השיטה הזו, שבה מקרינים, בעזרת מכשיר מיוחד, קרני לייזר חזקות וחמות לאזור המיועד להסרת השיער, ובכך מביאים לפגיעה בשורש השערה ולחוסר היכולת שלו לחזור ולצמוח, על פני השיטות המסורתיות יותר, שהן גם יותר כואבות, גם אפקטיביות לטווח זמן קצר יותר ובעיקר, יותר פולשניות ולכן יכולות לגרום לתופעות לוואי מדרגות שונות, החל מדימומים וכלה בכוויות עור וכתמים בלתי הפיכים.

הסרת השיער בשיטת IPL היא נקודת הציון האחרונה בשרשרת ההיסטורית של תעשיות היופי, וככל שהיא אפקטיבית, אטרקטיבית ופשוטה במהותה, כך גם ברור לכולם כי זוהי לא המילה האחרונה בתחום וכי, בקרוב מאוד, כבר ייצא לאור השלב הבא שיביא לעליית מדרגה נוספת בשאיפה לשלמות וליופי האנושי. עד אז, אפשר למרוט, לקרוע, לגזור, להקרין ולנתח, והכול למען השגת המראה המקובל והאופנתי של המאה ה-21.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב