דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכשרת מנעולן 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2149 פעמים ]

 

הכשרת מנעולן

אחת הפעולות החשובות ביותר על מנת שתבטיחו לעצמכם את שירותיו של מנעולן מקצועי היא לוודא עימו היכן הוא למד והאם הוא נושא תעודה המעידה כי הוא מנעולן מוסמך.

אם אתם משתייכים לקהל המתעניינים בקורס מנעולן, המכשיר אתכם להפוך לאנשי מקצוע העוסקים בתחום המנעולים, חשוב שתערכו סקר מקיף אודות המכללות המציעות קורס זה וכן מהי התעודה שאתם מקבלים בסיומו של הקורס.

חשוב הן ללקוחות והן לאיש המקצוע לדעת כי כיום כאשר מדברים על הכשרת מנעולן, הכוונה אינה רק לקורס ההכשרה הבסיס אותו הוא עובר, אלא גם לחידושים ועדכונים מתחום המנעולים.  כמו כן, חשוב מאוד שתוודאו כי אותו מנעולן אותו אתם בוחרים הוא בעל הכשרה מעשית וניסיון בתחום בו  אתם זקוקים לשירותיו (פריצה, או התקנה וכדומה).

הכשרת מנעולן - קורסים בסיסיים

כיום, ישנן מספר מוסדות ללימודי תעודה המציעים קורס מנעולן לכל אדם המעוניין ללמוד את תחום המנעולים.

קורס מנעולנות כולל את הנושאים הבסיסיים הבאים: פריצת מנעולים וכל הקשור אל תחום הביטחון, אחזקה של מערכות מתקדמות הן למגזר הפרטי והן למגזר הציבורי, התקנה של מערכות שונות, התאמת מנעולים ומוצרים הקשורים אל מנעולים.

משך כל קורס הינו 60 שעות לפחות ובסיומו תוענק תעודה המאשרת שבוגר הקורס הינו מנעולן מקצועי או מנעולן מוסמך.

כיום, כל אדם המעוניין לרכוש את הבסיס בכל הקשור אל מנעולים בוחר את המכללה המתאימה לו מבחינת נושאי הקורס, שכר הלימוד, המרצים ושיטת הלימוד.

הכשרת מנעולן בחברות שונות

פעמים רבות מנעולן שסיים את הקורס, אינו מוצא עבודה בקלות, שכן לקוחות רבים מעוניינים במנעולנים בעלי ניסיון וותק, על כן הוא מנסה למצוא חברה או יצרן "שיאמץ" אותו.

מנעולן אשר פונה ליצרן ידוע של מנעולים, כמו רב בריח או מולטילוק, יקבל 'אסמכתא' כי הוא עבר את ההכשרה דרך אותו יצרן מנעולים ולכן חברות רבות אשר משווקות את מוצרי מולטילוק ורב בריח ישמחו לעבוד עימו וכמו כן, גם לקוחות פרטיים אשר מעדיפים לשכור שירותים ממנעולן של חברה אמינה, ותיקה ובעלת מוניטין, ישמחו להזמין אותו לעבודות התקנה והחלפה של מנעולים.

הכשרת מנעולן - שיטת 'אב לבן'

פעמים רבות כאשר אנו משוחחים עם איש מקצוע ושואלים אותו כיצד רכש את המומחיות שלו, אנו שומעים את התשובה: 'סבא שלי עבד בתחום, הוא לימד את אבא שלי ואבא שלי לימד אותי, אצלנו זה עובר מדור לדור'.

תשובה זו אינה מספקת, שכן רמת הידע והמומחיות של אדם שעסק בתחום המנעולים לפני עשר שנים ומעביר את המידע לאחרים, אינה רמת הידע הנדרשת בשוק המנעולים והטכנולוגיה המתקדמת של ימינו. לכן, חשוב מאוד לא לשכור את שירותיו של מנעולן אשר מספק לכם תשובה זו.  הנזק שיכול להיגרם לכם הוא רב יותר מאשר שירות במחיר נמוך.

מנעולן אשר אינו מוסמך בתחום המנעולים הנדרש, כמו מנעולים ביומטריים, מנעולים עם קודנים, מנעולים תלת בריחים ועוד, בדרך כלל אינו יכולים לבצע את העבודה במקצועיות הנדרשת.

הכשרת מנעולן - אחרית דבר

לסיכום, הכשרת מנעולן חייבת להיעשות לפני שהוא מתחיל לתת את שירותיו.

חשוב לבדוק כי למנעולן יש תעודת יושר, כי הוא רכש את הידע הבסיסי שלו בקורס מסודר, כי יש לו תעודה המעידה כי הוא סיים את אותו קורס וכי הוא עבר את הכשרתו אצל אחת מיצרניות המנעולים הידועות.

אם הבחירה שלכם תעשה על פי הפרמטרים שצוינו, קרוב לוודאי שתהיו שבעי רצון מהתוצאה ולא תצטרכו להזמין מנעולן מוסמך שיתקן את הנזק שאותו מנעולן 'חאפר' ביצע.

 

צוות עורכים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב