דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ג' 

מאת    [ 14/12/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3402 פעמים ]

אתר אינטרנט צריך לפעמים לחבור לחברים גדולים וחזקים ממנו

בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח.

שימו לב לדוגמה האמיתית הבאה.  יש לי חברה, שהיא מאמנת במקצועה. התחום שהיא מתמחה בו הוא אימון עסקי. בשוק תחרותי של מאמנים כמו בישראל, היא חייבת לבדל את השירותים שהיא נותנת. יש לה  אמנם אתר אינטרנט ויש לה בלוג אישי, אבל כדי למתג את עצמה כמומחית בתחום, היא התחילה לכתוב מאמרים באתרים שונים. המאמרים שהיא כתבה מתייחסים ספציפית לנישה המקצועית שלה. היא פרסמה עד היום, מספר מרשים ביותר של מאמרים לאתרים השונים, והיא מסיימת כל מאמר במשפט, "במאמר הבא נדבר על זה ועל זה" מה שמבטיח לה שהקוראים יחפשו אותה שוב.

באחת מהשיחות שלי איתה, התברר לי שממאמר אחד מוצלח ביותר שהיא כתבה מגיעים לה הרבה מאוד הלקוחות שלה. במאמר הזה, היא הצליחה להעביר את הידע והכלים שהיא משתמשת בהם מבלי להיות "פושי" ולדחוף את עצמה, והעבירה ידע שימושי מאוד לקוראים. במאמר היא השתמשה במילות חיפוש ספציפיות שמביאות אליה גולשים שמחפשים בדיוק את השירות והמידע שהיא נותנת.

מאמר הוא כלי שיווקי חינמי חזק ביותר. בעבר, יכולת לפרסם מאמרים רק אם היית עיתונאי או איש אקדמיה. המאמרים היו מתפרסמים במגזינים יעודיים והגישה אליהם היתה מאוד מוגבלת. היום, כל אחד יכול לפרסם מאמר, שכל העולם יכול לראות.

היום כמעט כולנו, לפני שאנו צורכים שירות כלשהו. מריצים את השם של נותן השירות בגוגל. ובודקים את הרקע שלו,השכלה, עבר פלילי, ואת הפרסומים שלו.

הביוגרפיה של אדם מעולם, לא היתה גלויה יותר לעולם. לכן, צריך לשמור על שם טוב ונקי באינטרנט, אם אתה באמת רוצה לקבל לקוחות ולא להפחיד אותם.

כשאתה מפרסם מאמרים, אתה מקבל את הבונוסים הבאים,

1. פרסום ומיתוג.

2. לינקים חשובים לאתר שלך שנמצאים באתר גדול שמקדמים את האתר שלך במנועי החיפוש.

3. אתה ממתג את עצמך בתור מומחה בתחום שלך.

4. חשיפה חשיפה חשיפה.

5. פניה ישירה לקהל היעד שלך.

6. ושוב, אותו הדין של בלוג הוא גם למאמר, אם שילבת את המאמר כתוכן באתר שלך אז מנועי החיפוש יאהבו את האתר ויקדמו אותו.

אז איך באמת עושים את זה?

הנה דוגמאות לאתרים שנותנים את הפלטפורמה הזאת שאליהם אתה יכול להציע את המאמרים שלך.

Reader

 

MAKER

 

ArticleZone

 

 

 

 כשאתה כותב מאמר

בחר כותרת מעניינת מספיק שתמשוך את תשומת הלב של הקוראים.

כתוב בגובה העיניים ולא בז'רגון מקצועי או גבוה מדי.

כתוב באופן מתומצת ולא באריכות.

ענה על צורך אמיתי של הקוראים.

לא לנסות למכור דרך המאמר בשביל זה יש את קופסת הקרדיט בסוף המאמר.

וכמובן, השתמש במילות מפתח בדיוק כמו בבלוג

לפיתוח כלים ואוטומציה של עסק קטן כנסו לתוכנה לניהול עסק או פיתוח אפליקציות ווב וסלולר 

 

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב