דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היום ,יותר מתמיד, זאת התקופה לרכוש נדלן בארהב 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 1210   [ נצפה 1968 פעמים ]

רבים מאתנו חולמים לצאת מהמרוץ האינסופי אחר הכסף, או יותר נכון
חולמים להשגת הפסקת אש במלחמה המתישה והשוחקת מכל- ההישרדות הכלכלית היומיומית
שלנו. ובכן קיימות שתי דרכים חוקיות לשבירת מעגל הקסמים הזה: להגדיל את ההכנסה
החודשית ולצמצם הוצאות או לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך- כלומר: לתור אחר
השקעות. 

אם כך אלו סוגי השקעות עומדות לרשותנו?

האלטרנטיבה השלישית והפופולארית ביותר בקרב גופים מוסדיים ומשקיעים פרטיים היא  השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב-
כיוון שהשוק בישראל גבוה, ונכון להיום לא יציב, אנחנו פונים לאירופה ו/או ארה"ב, שלפי כל הכלכלנים הגדולים – ארה"ב היא המקום הטוב ביותר להשקעה.

צניחת מחירי הנדל"ן יצרה ועודנה יוצרת הזדמנויות מדהימות עבור המשקיע הישראלי, שיכול לרכוש נכס מפואר, בשכונה מעולה, עם בריכת שחייה, חדר כושר ומגרש גולף במחירים זולים יותר מרבע דירת 4 חדרים בנתניה. ירידת המחירים שלאחר המשבר בארה"ב , הולידה אפשרויות השקעה לגיטימיות  בעלות פוטנציאל לרווח אדיר בעקבות התשואה יחד עם ביטחון ושקט נפשי.

נדל"ן הינה השקעה לטווח ארוך, עם זאת היא מעניקה הכנסה בטוחה וקבועה מדי חודש מדמי השכירות, ואפשרות להגדלת הרווח הון ביום שבוא נמכור את הנכס. במיוחד כשרוכשים נכס בתקופת משבר נדל"ני כמו שהתחיל בארה"ב ב- 2008, ועד היום-
המחירים כל כך נמוכים שמכאן והלאה צפויות רק עליות, אפילו מעבר לרמת מחירים שלפני המשבר.

אם כך מהם היתרונות העיקריים שמושכים את כל הגופים המוסדיים ומנהלי
ההשקעות להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב?

שליטה בערך ההשקעה-  בניגוד להשקעה במניות, שעלייתם או נפילתם לא נתונה לשליטתנו, כאשר ברשותנו נכס נדל"ני, אנחנו יכולים
להחליט להשביח את הנכס (לדוגמא שיפוץ הנכס, התייעצות במעצבים, שימוש בתאורה וגינון שיתרמו למראה הנכס וכו'), ובכך להגדיל את ערכו, כלומר אנחנו נמצאים בשליטה.

הכנסה חודשית קבועה- אחד מהיתרונות בהשקעת נדל"ן מניב בארה"ב הינה הכנסה חודשית קבועה וגבוהה מהנורמה, הנובעת מדמי השכירות. חלק מההכנסות עקב השכירות משמשות לכיסוי ההשקעה, והשאר משמשות לרווח טהור של המשקיע, לא כולל הרווח האדיר שיתקבל ברגע שנמכור את הנכס, ביום שבו ארה"ב תצא מן המשבר. ככל שמחיר הנכס נמוך יותר,התשואה גבוהה יותר ( המשקיעים נהנים משני העולמות: תשואה + רווח הון , שוטף כל חודש).

שקיפות מלאה- אחד הערכים המרכזיים של תחום הנדל"ן בארה"ב הואשקיפות המידע. קיימים אתרי אינטרנט כמו www.zillow.com ואתרים נוספים הנותנים מידע בחינם לכל גולשעל כל בית בארה"ב. האינטרנט מספק לנו מידע אודות שווי הנכס, היסטוריית הנכס,כמה בעלים היו לנכס, פלח השוק בשכונה, סוג ההגירה, תשלומי מס על הנכס, מפרט טכני ועוד. בשל נגישות המידע נוכל להחליט אם סוג הנכס מתאים להשקעתנו או לא.

מרגע שמחליטים להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים, המכירים את תחום הנדל"ן על בוריו, אשר יוכלו ללוות אתכם מתחילת התהליך, ועד ליום מכירת הנכס. חברת USIL PROPERTIES  יכולה לדאוג לכך שתבחרו בהשקעה בטוחה, מוצלחת, ונכונה עבורכם. חברת USIL PROPERTIES  הינה חברה אמריקנית העוסקת ברכישת נדל"ן מניב למגורים באזור פלורידה.מייסדי החברה הם אנשים עסקים ועורכי דין החולשים על תחום הנדל"ן בפלורידה כבר מעל לעשור. החברה הוקמה בשנת- 2009 לאחר זיהוי המשבר הכלכלי בארה"ב ובתחום הנדל"ן. סוד ההצלחה של החברה הוא :מקצוענות, אמינות, שקיפות, והניסיון העשיר באיתור נכסים עם פוטנציאל השקעה גבוה, בעיקר במיאמי- פלורידה.  החברה מלווה כל משקיע משלב בחירת הנכס, השכרתו, אחזקתו, ועד למכירת הנכס. ולכן לקוחותיה של החברה זוכים להשקעה מוצלחת ומניבה, עם ביטחון ושקט נפשי לאורך כל הדרך.

החברה רוכשת פולים של נכסים מהבנקים בארה"ב, ולכן מחירי הנכסים זולים בכ- 20% ממחירי השוק האמריקני. משקיעים יכולים לרכוש מהחברה נכס שבעבר עלה כ-250 אלף דולר ב - 50-60  אלף דולר בלבד, בתשואות נטו של לפחות 8% רק בגין השכירות, לא כולל הרווח שיניב ממכירת הנכס.

עד כאן, למדנו שהשקעת נדל"ן יכולה להיות השקעה בטוחה וסולידית, אבל יש צורך שנערך אליה בהתאם. להלן כמה כללים שחשוב שנקפיד עליהם כאשר אנו מחליטים להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב:

1.קניית נכס נמוך ממחיר השוק-  המתכון המוכר להתעשרות "קנה בזול – מכור ביקר".גם אם מחירי השוק רק יתייצבו לתקופה של לפני המשבר ולא יעלו מעבר, עדיין נצליח למכור ברווח גבוה במיוחד.

2.אל תיקשרו רגשית לנכס- אם מטרתכם היא השקעה פיננסית, מה שצריך לעניין את המשקיע בכמה הוא רכש את הנכס, בכמה ימכור את הנכס והשכרת הנכס לדיירים איכותיים שיעניקו לו שכירות בטוחה ויציבה. ההיקשרות הרגשית לנכס יכולה רק לפגוע בשיקולינו העסקיים וברווח ההשקעה הצפוי לנו מהשכרת או מכירת הנכס.

3.בחרו אזור עם ביקוש גבוה לשכירות- רכשו נכס רק במקום בו יש ביקוש גבוה לשכירות. טעות נפוצה של משקיעים הוא לרכוש נכס
בזול, ולהתעלם מביקוש נמוך לשכירות באזור.

4.פתחו ראייה עתידית- המזל יאיר למשקיע שיחזה התפתחות עתידית של האזור. חפשו מקדם עתידי, כמו הגירה חיובית בשכונה, הקמה של בתי ספר, מרכזי קניות וכו' .

לכל אלה ועוד, חברת USIL PROPERTIES  דואגת לקהל לקוחותיה. החברה רוכשת נכסים באזורים של הגירה חיובית בלבד, החברה עורכת בדיקות מעמיקות המעריכות את הפוטנציאל הרווחי של הנכס ושל השכונה. כל לקוח מקבל דו"ח מפורט המציג את מחיר הנכס בהשוואה למחירי הנכסים האחרים באותה שכונה, פלח שוק אוכלוסייה, התפלגות גילאים, התפלגות הכנסות, שיעורי פשיעה ועוד. בנוסף, החברה בודקת את תקינות הנכס ומציגה ללקוח דו"ח מהשמאי, ומבטחת את הנכס בביטוחים המקיפים ביותר. כמו כן, לאור אחוזי האבטלה הגבוהים בארה"ב ובעיית מוסר התשלומים של האמריקנים בימים אלה, חברת USIL PROPERTIES  נוהגת במשנה זהירות, ומציבה בפני השוכרים מספר קריטריונים: ראשית החברה בודקת את הקרדיט של השוכר ומבקשים מכתב מהמעסיק, תעודת יושר מהמשטרה והמלצה מהמשכיר הקודם. בנוסף לכך, החברה לוקחת מראש תשלומם עבור 3 חודשי שכירות: חודש ראשון, חודש אחרון וחודש ביטחון. החוק בפלורידה מאפשר לפנות דייר תוך 21 יום, וכך סיכון נוסף סוקל.

5. בדקו שכל ההוצאות מחושבות בתשואה הפוטנציאלית-  לפני שאתם מתפעלים מאחוזי תשואה גבוהים וממחיר נכס נמוך ואטרקטיבי, בדקו שכל ההוצאות הצפויות נלקחו בחשבון. כשמחשבים תשואה נטו יש להפחית ביטוח נכס, מיסי עירייה, החזקה, חברת ניהול ועוד.

חברת USIL PROPERTIES דוגלת בשקיפות מלאה, ולכן מחיר הנכס וחישוב התשואה שהיא מציגה ללקוחותיה, כוללים בתוכם את מיסי העירייה, הביטוח, חברת ניהול ועוד. אומנם התשואה המשתקפת היא הערכה, אבל היא ההערכה המדויקת ביותר שתוכלו לקבל.

7. בחירה נכונה של מיקום הנכס בארה"ב- לפני שאתם רוכשים נכס מעבר לים, בחירת מיקום הנכס הינה נקודה אסטרטגית. יש מספר ערים שנפגעו במיוחד ממשבר הסאב- פריים בארה"ב, ואחת מהן היא- פלורידה. אפשר לקחת לדוגמא את מנהלי ההשקעות בתחום הנדל"ן ב"מגדל", שבחרו לאחרונה להשקיע בנכס מסחרי בפלורידה. "מגדל" שמו דגש על איכות הנכס, איכות האזור, איכות השוכרים ועוד. וזאת אכן הדרך הנכונה לבחירת נכס להשקעה. 

חברת USIL PROPERTIES  מאמינה כי נכסים בפלורידה- מיאמי הם בעלי פוטנציאל רווחי בין הגבוהים בארה"ב. פלורידה התרסקה בכ- 70% ולכן מחירי הנכסים בה הם הנמוכים ביותר, כמו כן בפלורידה המשקיעים חוסכים "state taxes" . יתרה מכך, פלורידה היא עיר הנהנת מהגירה חיובית ומתיירות בכל ימות השנה, היא מלאת בתי נופש, מועדונים, מוזיאונים וחופי-ים מדהימים. ולכן, מבחינת השכירות פלורידה היא תמיד אזור מתוייר ומבוקש, שיהפוך למבוקש עוד יותר ביום שבו ארה"ב תצא מן המשבר.

בימים אלו הממשל האמריקני מוסיף להציג פתרונות לאישוש שוק הדיור האמריקני ממשבר המשכנתאות. כ-3 שנים מאז התנפצות בועת הנדל"ן בארה"ב, כשבדרך הוצת משבר המשכנתאות הסאב-פריים ומשבר האשראי שממנו מתאוששת הכלכלה האמריקנית עד היום, מומחים מתחילים להמליץ לקנות בית להשקעה.  לאחרונה, פורסמו נתונים המצביעים על התייצבות בשוק הדיור, ועליה בכוח הקנייה של האזרח האמריקני. כמו כן, מסתמנת ירידה בהיקף העיקולים, והוא נמוך כעת בכ- 40% לעומת היקפם אשתקד.

בשנים האחרונות עבר שוק הדיור תהפוכה לא קלה. אם בשנת 2006 בנו הקבלנים מעל ל- 1.2 מיליון בתים חדשים, השנה צפויים להיבנות 313 אלף בתים חדשים.  כלומר, מלאי הבתים החדשים יורד, מה שעתיד ליצור ביקוש גבוה והיצע נמוך, משמע עליית מחירים.

נפתח עבורנו חלון הזדמנויות חד- פעמי: מחירי הדירות עדיין נמוכים כל הסימנים מצביעים על כך שהכלכלה האמריקנית במגמת התאוששות, ולכן היום יותר מתמיד זה הזמן להשקיע בנדל"ן מניב בפלורידה. זאת ההזדמנות להגדיל את ההון העצמי שלנו מבלי להתאמץ יותר מדי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב