דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים לשכנע את ילדיך לעסוק בפעילות ספורטיבית באופן קבוע 

מאת    [ 12/12/2011 ]

מילים במאמר: 707   [ נצפה 2717 פעמים ]

בנוסף לפעילות גופנית סדירה, עשוי להיות מועיל לקבוע לילדך פגישת ייעוץ אצל דיאטן קליני.  הוא או היא יוכלו להכווינם בכל הנוגע  לאכילת יתר. דיאטן קליני שעובד עם ילדים עשוי להתאים דיאטה אפקטיבית לילדך,  או עבור בני נוער במאמציהם לירידה במשקל.


תוכלו לשכנע את ילדכם להיכנס לכושר עם 10 טיפים אלו:


    • מצא משהו שהוא או היא נהנית ו / או שהם טובים בו: לא כל ילד יצטיין בענפי הספורט המסורתיים, כגון כדורסל, כדורגל או טניס, ואולי אפילו לא יהיה מתאים להם. במקום לאלץ אותם לתוך ספורט שהם אינם מתאימים לו, נסו לחשוף אותם לענפי ספורט אחרים, שאינם נחשבים מיינסטרים, כגון סיוף, גלישת גלים או אופני הרים. זה עלול לקחת קצת זמן כדי לצמצם עכשיו את סוגי הפעילויות ו / או ילד שאוהב ספורט או טוב בו, אבל מרגע שההורה והילד עושים זאת, התסכול והזמן שנדרש לעשות זאת יהיו שווים את זה. בנוסף למציאת פעילות שהילד נהנה, יש לשלב דיאטה לילדים או דיאטה עבור בני נוער (בהתאם לגיל הילד), אשר מדכאת אכילת יתר.
    •  הפכו זאת לעניין משפחתי: כאשר כל המשפחה מעורבת בפעילות גופנית כלשהי, זוהי הדרך הטובה ביותר לגרום לילדים להתלהבות ולצאת להתאמן בעצמם בספורט. רוב הילדים הצעירים נהנים לבלות עם המשפחה שלהם. כאשר הילד רואה את כל המשפחה מתאמצת לשמור על כושר ולעשות חיים ביחד, הם יתחילו לצפות בעצמם לשעות הללו של הבלוי המשפחתי. אם הילד צריך לשמור על דיאטה, כל המשפחה צריכה להיות מודעת למה שהם אוכלים. אכילת יתר אסורה. וכולם כלולים בעסקה הזו.
    • הגדרת יעדים: הגדרת המטרות חשובה מאוד. עם זאת, במקום הגדרת מטרות כגון אובדן משקל, כדאי לשקול הצבת מטרות לפעילות עצמה, כגון מספר ימים או דקות שיש לממש בשבוע מסוים. כאשר מתברר לילד כי הם משיגים את מטרותיהם והכושר שלהם משתפר, ההתנגדות לפעילות הגופנית תקטן. אם דיאטה לבני נוער או דיאטה לילדים היא חלק מהמצב הגופני והכושר המשתפר, זה יכול להיות רעיון טוב להציב מטרות גם בעבור נושא זה.
    • עקוב אחר התקדמות ומאמץ: זה רעיון טוב שהילד ו / או ההורה יערכו מעקב אחר מאמצי והתקדמות הילד. יומן פעילות גופנית יהיה מושלם למטרה זו. הילד ואולי גם ההורים (אם הילד צעיר מאוד, או כדי ללמד אותם על אמינות), יציינו ביומן הפעילות בכתב כל פעם שהילד קיים אימון גופני.
    • הצעה מתגמלת: כולם אוהבים להיות מתוגמלים. עם זאת, אין צורך להגזים או להוציא כספים רבים. עבור ילדים מסוימים, חפצים קטנים הם די והותר. עבור ילדים בוגרים יותר או כאלו המשוגעים על הטכנולוגיה החדשה ביותר, ניתן לשקול להסכים לקנות בעבורם משחק חדש לאחר שהם מסיימים שעות רבות או ימים של פעילות גופנית או אם הם משפרים את זמני הריצה שלהם. הימנעות מאכילת יתר ו / או אכילת מזון לא בריא צריכים להיות מתוגמלים אף הם.
    • צלמו תמונות רבות: צלמו תמונות וקטעי וידאו רבים, לא במטרה לבייש את הילד או לציין את העובדה שהוא סובל מעודף משקל, אלא כדי לתפוס אותם בפעולה, להשתעשע ולהיות פעילים. אם הילד דובק בתוכנית לאורך זמן, הוא או היא יתחילו לשים לב איך הגוף שלהם השתנה לאורך זמן.
    • שימוש בתוכנות מחשב אינטראקטיביות (Wii): ילדים אוהבים משחקי וידאו. במקום לאסור אותם מהבית, ניתן לשלב משחקים אינטראקטיביים, כמו אלה שניתן לשחק על ה-Wii, לתוך לוח הזמנים שלהם בפעילות גופנית. זה עשוי גם להיות רעיון טוב כי הם דורשים לשחק משחק כושר לפני כל סוגים אחרים של משחקים כדי להגביל את כמות הזמן שהם משחקים האחרונים.
    • שלבו זמני פעילות גופנית לתוך לוח הזמנים של המשפחה: פעילות גופנית ו / או תרגול חייב לקרות בסדירות. פעילות גופנית בלתי סדירה לא תעשה הרבה טוב. כדי לוודא כי הילד נמצא בפעילות גופנית על בסיס קבוע, זמני התרגול צריכים להיות כתובים בלוח הזמנים של המשפחה.
    • הזמנת חברים: ילדים אוהבים לשחק עם חבריהם. כל עוד הילד אינו חש בנוח עם הרעיון, ניתן לאפשר לו או לה להזמין חבר או שניים על מנת לשחק או לבצע פעילות גופנית למשל, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים או כדורגל. הם אפילו לא ישימו לב שהם נמצאים בפעילות גופנית, שכן הם יהיו עסוקים בליהנות.
    • אל תוותרו: ילדים אשר וויתרו להם על פעילות גופנית עשויים לגלות סרבנות כאשר הם נאלצים להיות פעילים יותר. להורים, לעומת זאת, אסור לסגת ולהיכנע, זוהי האחריות של כל הורה לשלוח את הילד שלו אל העולם מוכנים ככל האפשר, כאשר גוף בריא ופעילות גופנית צריכים להיות חלק מההכנה הזו. חשוב כי ההורים יעמדו על שלהם שילדיהם יעסקו בפעילות גופנית על בסיס קבוע, גם כאשר הם לא רוצים. הדבר נכון גם כשמדובר באכילת יתר או באכילת מזון לא בריא וחטיפים.

דוקטור נסטור הינו דיאטן קליני החל משנת 1986 והינו אחד מהדיאטנים הקליניים המובילים בתחום התזונה בארץ. במסגרת טיפולי המרפאה נכללים הנושאים הבאים: תזונה לספורטאים, תזונת ספורט, הורדת כולסטרול, טיפול באכילה מופרזת וסיוע במקרים של השמנה וסוכרת. מטרת הטיפול הינו לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן ותזונה נכונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב