דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשוב למצוא תעסוקה גליל עליון 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2742 פעמים ]

איך נעזרים במרכזים השונים בכדי למצוא עבודה ? 

על מנת להבין כיצד המרכז עוזר לכם למצוא הכוונה עבור דרושים גליל עליון, צריך בכל להבין במסגרת מה הוא פועל. רוב רובו של הגליל העליון, בעיקר בצד המזרחי שלו, מורכב מיישובים, מושבים וקיבוצים קטנים. ממש כשם שעירייה מספקת שירותים מקומיים שונים לעיר, כך גם המועצה האזורית של הגליל העליון מספקת שירותים שונים ליישובים הקטנים שבתוכה - ניהול שטחים, אישורי הנדסה, איכות הסביבה, חינוך, תברואה, חקלאות וכיו"ב.

אבל מה הקשר בין המועצה האזורית לבין תעסוקה גליל עליון? כאן חשוב להבין את מעמדו המיוחד של הגליל בעיני המדינה. המדינה (כמו גם המועצה האזורית) רוצה לעודד אנשים לבוא ולהתיישב באזור. מה שבפועל משכנע אנשים לבוא להתיישב, מעבר לשליחות ולחזון - היא הידיעה שיש ביקוש עבור דרושים בגליל העליון, ושהם יכולים לבוא ולעסוק בתחום שהם מתמחים בו, ובמקביל לגור בגליל העליון, ולהרגיש בסופו של דבר איך איכות החיים שלהם עולה.

לכן, למועצה האזורית של הגליל העליון יש תפקיד מאד חשוב בתחום זה, ולכן היא הקימה את מרחב התעסוקה, שכעת אפשר להבין כיצד הוא עוזר לתושבים ולמתיישבים בנושא של תעסוקה גליל עליון.

כמו שאתם וודאי יודעים, בין כל ישוב לישוב יש מרחק נסיעה מסוים. מרחב התעסוקה מוודא, שכאשר הוא מוצא משרות שונות של דרושים גליל עליון עבור התושבים והמתיישבים, מקומות העבודה הללו נמצאים במרחק נסיעה סביר. המוטו שמוביל את מרחב התעסוקה הוא כמה שיותר בהתאם ליכולת המקצועית - וכמה שיותר קרוב לבית. מכיוון שבאזור הגליל העליון אין פקקים, ואין עומסי תנועה, תתפלאו לגלות כמה קרוב וכמה מהר אפשר להגיע למקום העבודה שלכם, הרבה יותר מאשר באזור המרכז.

מפרסמים ושומרים על קשר

חשוב לציין, שבכל מה שנוגע לתחום של תעסוקה גליל עליון, מרחב התעסוקה פועל בשני מישורים במקביל. מצד אחד הוא קולט אנשים שרוצים למצוא עבודה, אך הוא גם מפרסם ומשווק מודעות דרושים בגליל העליון, מהצד של בעלי העסקים השונים.

בגליל העליון יש כמות גדולה מאד של עסקים גדולים, בינוניים וקטנים שזקוקים לידיים עובדות מכל סוג שהוא - החל מאקדמאים, דרך סטודנטים, ועד לעבודות מיוחדות לנשות מיעוטים. לכן הקשרים שמרחב התעסוקה יכול ליצור עבורכם הם מעולים, כי הם עומדים על קשר עם כל המרכזים של תעסוקה גליל עליון שיש בהם משרות פנויות. כמו כן, מרחב התעסוקה מייעץ ומכווין בנושא של תעסוקה גליל עליון, לאנשים שמתלבטים מה המשרה הטובה ביותר עבורם, וכך הם יכולים לקבל חוות דעת מקצועית ובלתי תלויה, שתעזור להם בתהליך ההתיישבות.

 

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טייולים בארץ, תרבות פנאי, אתרים בישראל ...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב