דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל 

מאת    [ 10/12/2011 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 2943 פעמים ]

איך להתחיל?

כאן אכתוב לכם הגברים טיפים איך להתחיל עם נשים ברשת האינטרנט ולזכות לאהבה אמיתית.

את המאמר הזה אני מתכבד להגיש לפנכם אחרי שעברתי אימון אישי איך להתחיל עם נשים מדובר בשיטות שפשוט עבדות. את הטכניקות האלה אתם אתם יכולים ליישם באתרי הכרויות הרבים הפרוסים ברשת, בפייסבוק, בפורומים, ובשאר הרשתות החברתיות. כמו כן כאשר תדעו איך להתחיל ברשת האינטרנט תוכלו גם להתחיל עם כל אישה בסופרמרקט, ברחוב, בבניין שאתם גרים, במקום העבודה ועוד...

למה ללמוד איך להתחיל באינטרנט?

האינטרנט היום הוא מקום שרוב האנשים נכנסים אליו לצורך קניה של מוצרים או שרות, לימודים, קריאה מאמרים או מיידע רלוונטי שאנחנו מעוניינים לדעת, אתרי חדשות, מקום שאנחנו מבלים לשם ההנאה, וגם מקום שנוח לנו להכיר ולהתכתב עם אנשים שאנחנו לא מכירים לסיכום האינטרנט זכה ביושר לכינוי "עולם וירטואלי". כמו שכולנו יודעים ישנם באינטרנט המון אתרים שניתן להכיר נשים שרק מחכות שגברים יצרו איתן קשר. האתרים הרלוונטיים ביותר לצורך זה הם בעיקר אתרי הכרויות או אתרי שידוכים ( עבור המגזר הדתיחרדי ), רשתות החברתיות השונות ובראשם פייסבוק, מקושרים, ועוד כמה רשתות יותר קטנות. יש גם את הפורומים, והקהילות השונות ובראשם תפוז, דה מרקר קפה ועוד...

איך להתחיל באתרי הכרויות שידוכים?

עוד לפני שאתם מתחילים לנסות להתכתב עם בחורה, אתם חייבים להפנים שכל אישה נורמלית רוצה שיתכתבו איתה ושיתחילו איתה, נשים נמשכות לגברים בדיוק כמו שגברים נמשכים לנשים. זכרו את הכלל הזה זה יעזור לכם רבות בהמשך. עכשיו אתם צריכים לבחור את האסטרטגיה שלכם כלומר מה שיטת הפעולה שדרכה אתם תתחילו עם הבחורה מהצד השני של המקלדת על אסטרטגיה עוד אכתוב בהמשך.

עוד לפני שאתם לומדים איך להתחיל.

עכשיו אתם חייבים לדעת איזה סוג בחורה אתם מעוניינים. זו טעות שהרבה גברים עושים. הם ( הגברים ) רוצים להקים משפחה מרוב פניות שלא הניבו להם שום תוצאות, כי לרוב הבחורה לא עונה להודעות שלהם ( למה היא לא עונה על זה עוד אכתוב בהמשך ) וגם בחורות שכן עונות לרוב לא מצליחים לקבוע פגישה מחוץ לאינטרנט. לכן גברים רבים פשוט שולחים מלא הודעות לכל הבחורות שמופיעות באתר בתקווה שמשהיא כן תועיל הטובה לענות. תזכור כשתדע איך להתחיל באינטרנט תוכל להתמקד רק במי שאתה מעוניין בה ובאחוזים גבוהים תוכל גם לקבל אותה.

תבחרו את "שדה הקרב" שלכם.

מדובר במסימה מעניינת לפני עצמה. לצורך זה תצטרכו להקדיש לפחות ערב אחד שלם. נניח שאתם מעדיפים לתרגל וללמוד איך להתחיל דווקה באתרי הכרויות תבדקו כמה שיותר אתרים כאלה. חשוב שאותם אתרים יהיו מספיק בנות שימו לב באתרים רבים ישנם גם כרטיסים שהנהלת האתר משתילה אותן על מנת להטעות את הגברים כדי שיאמינו שיש יותר בנות ממה שיש באמת. תבדקו את המגזר שאותו אתר הכרויות מתעסק בו. לדוגמה אם אתם חרדים אתר הכרויות של אקדמיים לא יתאים לכם. תבדקו את העיצוב של האתר, האם יש שם צ'אט לדוגמה אישית אני מעדיף אתר ללא צ'אט כך שיותר קל לי למשוך זמן בין כל הודעה עם הבחורה כי אני לא אוהב להתכתב במשך שעות.

עכשיו הלכה למעשה איך להתחיל ברשת?

תשמע שנה בעיה אבל כשתדע איך להתחיל אותה בעיה תהפוך ליתרון עצום עבורך. הבעיה העיקרית היא שכל בחורה עם הכרטיס ברמה הכי ירודה שיכולה להיות "זוכה" ליותר ממאה פניות ביממה! אני לא צוחק אני רציני ביותר את זה אני אומר לך אחרי שבעצמי פתחתי כרטיס עם שם של אישה ותמונה של משהי שנדבה לי אותה. אחרי 24 שעות כבר היו כ 231 פניות של גברים שניסו את מזלם. עכשיו אתה מבין למה נשים לא עונות להודעות שלך? הן פשוט לא מסוגלות לענות לכל הפניות שהן מקבלות. עכשיו החדשות הטובות רוב הגברים או יותר נכון כמעט כולם פשוט לא יודעים איך להתחיל! וזה היתרון שלך כשתלמד איך להתחיל ברשת כי אתה תהיה שונה. 

זה מה לכתוב לה?

שאלה מצוינת כדי לדעת איך להתחיל. דבר ראשון לעולם על תכתוב הודעות בסגנון שאתה רוצה להכיר אותה, כמה היא יפה, מה נשמע, את נראית מדהימה וכיוצא בזה כי זה מה שכולם כותבים, וזה פשוט לא עובד! אז מה כותבים? כתב לה הערה על הכרטיס שלה, כתוב לה הערה בטעם שוביניסטי עם הומור לדוגמה תטיל ספק ביכולות שלה כי היא אישה ( לרוב נשים מגיבות על זה ) תעקוץ אותה, תרגש אותה נשים אוהבות ריגושים ונמשכות לגברים מרגשים, תכתוב לה "יש לי שאלה". אל תציע לה להיפגש, או לעבור לצ'אט, או לעבור לסקייפ וכיוצא בזה עד שהיא מראה לכם סמני התעניינות ברורים.

בהצלחה.

 

נכתב על ידי אליהו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב