דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צרכנות נבונה, השינוי בחיים מתחיל כאן 

מאת    [ 10/12/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2352 פעמים ]

האם גם אתם מופתעים כל פעם מחדש מדי חודש לאחר קבלת דו"ח ההוצאות החודשיות מחברת כרטיס האשראי. נדהמים כיצד הגעתם לסכומים אדירים אלו, ופשוט לא מבינים על מה. אל דאגה, באפשרותכם לשנות את המצב ב-180 מעלות, כל עוד תבינו כי קיימת בעיה. הבנה כי קיימת בעיה, היא צעד ראשון בדרך לשינוי מהותי שייעשה באמצעות צרכנות נבונה. תמו הימים שבהם הוצאתם כסף ללא הבחנה, מבלי לערוך קודם לכן סקר שוק מקיף והשוואת מחירים מעמיקה. נכון צרכנות נבונה תדרוש מכם מעט מאמץ וזמן, אך החיסכון הכלכלי שיושג מכך שווה כל מאמץ.

צרכנות נבונה, הינו כלי כלכלי פשוט, רק צריך להבין כי אתם הצרכן, וכיום החברות המצויות במשק רוצות בכם, ומוכנות להשקיע בכדי שתבחרו בהן. השחקנים התחלפו וחובה עליכם להבין כי אתם הנהנים העיקריים מכך. תנצלו את הכוח הצרכני המצוי בידכם בתבונה והשמיים הם הגבול. לדוגמא האם ידעתם כי ניתן כיום להשוות תעריפי ביטוח רכב חובה באמצעי פשוט קל? כיום מוצע באתר האינטרנט של משרד האוצר מחשבון לחישוב תעריפי ביטוח רכב חובה, כל הנדרש מכם הוא להזין את הפרמטרים המבוקשים, ובתוך שניות תקבלו מגוון הצעות מחיר מותאמות ואישיות מחברות הביטוח השונות. ואופ בשנייה ערכתם צרכנות נבונה באמצעות סקר מחירים קל ופשוט. כעת באפשרותכם לבחור בביטוח הרכב האידיאלי בעבורכם, בהתאם לפריסת התשלומים ולמחיר הפוליסה, אך פה לא תם הסיפור.

האם ידעתם כי אינכם מחויבים לרכוש ביטוח מקיף מאותה חברת ביטוח שבה רכשתם ביטוח חובה? כיום ניתן להפריד בין הביטוחים השונים, ולרכוש כל אחד בנפרד מחברת ביטוח אחרת. מצב זה הביא לכך כי חברות הביטוח יציעו בעבורכם חבילות מחירים אטרקטיביות כל עוד תרכשו את שני הביטוחים יחדיו ולא תפצלו אותם. הבנה של המטרייה הצרכנית וכללי המשחק החדשים מאפשרת לכם להתנהל בתבונה ולנצל את הכללים לטובתכם האישית. לבוא בפני חברת הביטוח ולשאול מה היא יכולה להציע בעבורכם בכדי שלא תעברו לחברת ביטוח אחרת וכך להשיג את המחיר האופטימאלי.

ואם פתאום נקרתה הצעה כלכלית בפניכם, איך אתם יכולים לנצלה, ללא מזומן המצוי ברשותכם כעת. אל דאגה פה תיכנסנה לתמונה הלוואות. כיום מדובר במוצר פיננסי נפוץ ובטוח, מאז שהותר לגורמי חוץ בנקאיים להציע הלוואות לכל דורש. השוק נפתח לתחרות וכיום ניתן להשיג הלוואות בתנאים נוחים ואטרקטיביים ביותר שיסייעו בידכם בדרככם החדשה, כאשר גם במקרה זה מומלץ לערוך מחירים והשוואה בין הגופים השונים ולהשיג את תנאי ההלוואה האופטימאליים.

עם זאת כמובן שכל עניין צרכנות נבונה אינו יעיל אם מראש לא ייעשה בביתכם ניהול תקציב משפחתי מותאם ונכון. בכדי לבצע צרכנות נכונה עליכם ראשית כל, להבין כמה כסף נכנס מדי חודש, על מה הוא יוצא, מה חיוני ומהותי מבחינתכם ואילו הוצאות ניתן לוותר מראש היות ומדובר במותרות ועל אותן הוצאות שהגדרתם כחיוניות להתחיל כעת לערוך סקר שוק והשוואת מחירים ולנסות לשפר את התנאים הקיימים.

כיום אין צורך לבצע ניהול תקציב משפחתי עם עט ונייר, בעידן הטכנולוגי הכל זמין ואינטראקטיבי באתרי האינטרנט של חברות האשראי המציעות מגוון עזרים שיסייעו בידכם ויקלו על ניהול תקציב משפחתי מותאם.

ריקי בן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב