דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים וטיפול עשרת אלפים לעסק. 

מאת    [ 10/12/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2040 פעמים ]

 

לא מזמן שמעתי סיפור על בן אדם צדיק שמגיע לעסקים נכשלים שהולכים לפשוט רגל ומציל אותם. אותו אדם עושה זאת כמובן בתשלום סימלי אבל ניתן לראות שיש למשיח של העסקים הצלחה של מאה אחוז בכל מה שקשור להצלה של עסק.

השיטה של המשחי היא פשוטה. המשיח של העסקים מגיע לעסק ומציע לו דרכים זולות לפירסום שהוא יודע שהן תמיד עובדות. רק לפני שבוע שמעתי על נגר שהישתש בשירותיו של המשיח ובעזרת הדפסה של מגנטים פירסומיים הוא הצליח לחזור למסלול תוך זמן קצר.

 המשיח של העסקים מאמין מאוד במגנטים. לפי הניסיון שלו הדפסה של מגנטים פירסומיים תמיד מצליחה להרים את רמת המכירות והשירות של כל עסק. המשיח אומר שהוא בסך הכל עושה מה שאנשים לא חושבים לעשות. כאשר העסק שלנו נמצא בדעיכה עלינו לחשוב על פיתרון שירים את העסק שלנו ויגרות לו להרקיע שחקים מחדש. הדפסה של מגנטים במקרה הזה מתאימה מאוד למצב.

מגנטים הם מוצר פירסום שלא עולה הרבה כסף ולכן עסק נכשל לא צריך להשקיע הרבה כסף במגנטים. ברגע שאנחנו מחלקים מגנטים אנחנו נמצאים על המקרר של העאנשים בבית ודרך כך אנחנו נמצאים במודעות שלהם. הדפסה של מגנטים לעסק שהוא נכשל יכולה לעשות פלאים ולהכניס פתאום מלא עבודה ופרנסה.

המשיח של העסקים עליו אנחנו מדברים טוען שבית דפוס יכול לתת לעסק את הכל הפיתרונות על מנת להרים את עצמו. עסק שישקיע בדפוס ובמיתוג יוכל להחיות את עצמו בקלות. מגנטים, פליירים, פולדרים, כרטיסי ביקור, לוחות שנה ופוסטרים הם רק חלק מהמוצרים שאולי נראים לנו פשוטים אבל הם עושים הבדל גדול. ברגע שהעסק שלנו מגיע למצב שהוא לא מרוויח עלינו לעשות בדק בית.

 לעיתים על ידי מיתוג מחדש והשקעה במגנטים ובפליירים אנחנו יכולים לקבל גל עבודה שיתן לנו מוטיבציה להמשיך. כמובן שבמצב בו העסק בהפסדים אנחנו לא נפנה למדיומים פירסומיים יקרים ולכן מגנטים הם פיתרון מצויין. בדיוק כמו שפותחים עסק חדש הולכים ומדפיסים מלא מגנטים כך גם כדאי להדפיס מלא מגנטים כאשר העסק נמצא בירידה. מגנטים יכולים לעשות התחלה חדשה ולגרום לנו לחזור לנקודת ההתחלה שלנו. המשיח של העסקים הוא אינו גאון גדול.

הוא רק בן אדם שנותן שירות לעסקים במחיר הגיוני וייעוץ בכל מה שקשור במיתוג מחדש ובפירסום זול. כל אחד מאיתנו יכול להרים טלפון לבית דפוס ולקבל הצעת מחיר למגנטים ופליירים. לעיתים שמישהו מבחוץ עושה את זה קל לנו יותר ולכן אנשים שוכרים את שירותיו. הדבר הכי נחמד בשירות שנותן היועץ העסקי הוא שהוא מפרסם את עצמו רק על גבי מגנטים וכך הוא מוכיח ללקוחות שלו שלא צריך שום דבר חוץ ממגנטים פירסומיים על מנת לעבוד ולהתפרנס. המגנטים גורמים לשירות שלו לעבור מפה לאוזן והוא הולך וגודל ומתפתח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב