דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לטוס בשמי הארץ? 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1946 פעמים ]

לעיתים אנו מחפשים מתנה מיוחדת לאנשים קרובים, אך מתקשים למצוא את המתנה המתאימה לכך. בשנים האחרונות התפתח בארץ תחום תיירותי מעניין המאוגד תחת קטגוריית "טיסה בשמי הארץ". בילוי בשמי הארץ לא יקר יחסית ומתאים לאירועים שמחים שונים. בפוסט זה אסקור מספר מתנות אשר ניתן להעניק בחום תיירותי זה.

 

בילוי רומנטי

טיסה בשמי הארץ יחד עם אהוב ליבכם, היא אחת הדברים הכי מרגשים שתחוו יחד במהלך חייכם המשותפים. קיים מגוון רחב של חבילות טיסה רומנטיות לרבות טיסה בכדור פורח, טיסה במטוס פרטי ובמסוק. טיסה בכדור פורח מתאפיינת בטיסה איטית על כלי טיס יחודי (כלי טיס ראשון שהומצא על ידי בני האדם). טיסה במסוק מאפשרת עצירה כמעט בכל מקום בארץ (בתאום מראש) והמשך בילוי במקום העצירה. רוב הטיסות משלבות הסברים, ארוחה מפנקת ויין. גברים רבים אשר מעוניינים להציע נישואין לבחירת ליבם, משתמשים בטיסות רומנטיות בשמי האררץ ובאלמנטים נלווים להצעת נישואין מרגשת במיוחד.

 

הגשמת חלום

אנשים רבים בילדותם חלמו להיות טייסים, אך החיים לא איפשרו להם להגשים את חלום ילדותם. עכשיו אתם יכולים לפנק את האדם הקרוב אליכם (או את עצמכם) ולהפוך אותו ל"טייס ליום אחד". החבילה כוללת תדרוך מלא על הקרקע וטיסה שאורכה כחצי שעה. בנוסף, לרוב ניתן להתאמן על סימולטור טיסה הממוקם על הקרקע. לאלה שחלמו להיות טייסים, החבילה הזו היא הגשמת פנטזיה וים של שימחה.

 

בילוי משפחתי מגבש

רוצים להעניק לילדכם בילוי משפחתי מיוחד במינו ולא יודעיחם מה לעשות? לרשותכם אפשרות בילוי משפחתי חד פעמי המשלב טיסה בשמי הארץ. הטיסות המשפחתיות מתבצעות בעיקר בטיסה במטוס ו/או בטיסה בכדור פורח. חבילת טיסה על מטוס לילדים, משלבות סקירה על התעופה ועל כלי הטיס (כולל סיור בשדה התעופה). כמו כן, במהלך הטיסה, הטיס נותן סקירה גאוגרפית, דמוגרפית והיסטורית על אזור הטיסה. כך שילדכם ירוויחו חוויה בלתי נשכחת ויעמיקו את ידיעתם בארץ.  

 

בילוי עיסקי (סגירת עיסקה)

לעיתים קרובות, חברות ואנשי עסקים מארחים בארץ אנשי עסקיים חשובים מאוד. כידוע, בעסקים יש אספקטים רבים ואחד מהם הוא קשר טוב עם הצד השני. אם באים אליכם אורחים שבאמת חשובים לכם, פנקו אותם בסיור מוטס במסוק בשמי הארץ. המסוק שיעמוד לרשותכם יהיה גמיש לגבי מקומות נחיתה ואף ימתין לכם באתרי תיירות שתירצו לבקר (ההמתנה במחיר סימלי). רוב פגישות עיסקיות לא נערכות ימים ארוכים ולכן אין מספיק זמן לטיולים. אך בעזרת מסוק, אתם תוכלו, תוך מספר שעות, להראות למבקרים את כל האתרים ההיסטוריים או באוויר מהמסוק או דרך נחיתה קצרה במקום הרצוי. יתרה מזאת, בסוף הטיסה אתם תקבלו תמונות וסרט, אשר ישרתו אותכם בהמשך הדרך עם השותפים העיסקיים שלכם.  

שמעון שימחוביץ', מומחה תוכן בתחום בריאות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב