דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקי באירופה - חגיגה של פינוקים 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2350 פעמים ]

היום כבר לא צריך לחכות לחופשת הקיץ כדי להגיע לאירופה. בא לכם לצאת לחופשת אביב או חורף מפנקת? חופשת סקי זה בדיוק מה שאתם צריכים. אלפי זוגות ומשפחות כבר גילו את הקסם שיש בספורט המדהים הזה ויוצאות לחופשת סקי מפנקת, באחד מאתרי הסקי המדהימים שאירופה מציעה. לא מדובר רק באתר סקי, אלא בעיירות נופש שלמות, המציעות לנופשים בהן חוויה של פעם בחיים. תוכלו לבחור לדוגמה בין חופשת סקי בבולגריה, באוסטריה, בצרפת ועוד. כל אחת מהמדינות האלה מציעה אתרי סקי ייחודיים ומרהיבים ביופיים, המתאימים לכל סוג של חופשה. לפניכם מספר המלצות לחופשות סקי בלתי נשכחות.

 

חופשת סקי באוסטריה – אתר הסקי מאיירהופן

חופשת סקי באוסטריה מציעה לכם רכסי הרים מושלגים, מסלולי גלישה לכל רמה והמון כיף. אם אתם מזמינים חבילת סקי באוסטריה תוכלו לשלב בין נופש באתר סקי מוביל וטיול בוינה וברחבי אוסטריה.

אחד מהאתרים המומלצים ביותר לחופשת סקי באוסטריה הוא אתר הסקי מאיירהופן. מדובר באחד מאתרי סקי באוסטריה הגדולים ביותר והוא מציע מעל 150 מסלולי גלישה אטרקטיביים. תוכלו ליהנות בו מלבד ממגוון פעילות סקי ונופש, גם מחיי לילה תוססים ומופעי תרבות למכביר. אם אתם מגיעים לחופשת סקי באוסטריה בתקופת האביב, תוכלו להשתתף בפסטיבל ייחודי באתר הסקי מאיירהופן – פסטיבל ה- Snowbombing. הפסטיבל, המתקיים בחודש אפריל, מציע מגוון מופעי מוזיקה מיוחדים המתקיימים כולם על השלג. מדובר בעשרות מופעים אטרקטיביים, של מגוון אמנים, די ג'ייס מובילים בעולם ועוד. בחודש מרץ מתקיים באתר הסקי מאיירהופן פסטיבל הקומדיה, הכולל מופעים של מגוון קומיקאים מובילים באירופה. בקיצור, חופשת סקי באוסטריה ללא ספק מספקת לכם שורה של אטרקציות וחגיגות לגוף ולנשמה.       

 

חופשת סקי בצרפת – אתר הסקי מיראבל

צרפת היא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם כולו. רוב הישראלים שטסים לצרפת נוסעים לפריז. מה דעתם לשלב יחד עם טיול בפריז גם חופשת סקי בצרפת? אולי לבלות את כל החופשה באתר סקי בצרפת? מדובר ללא ספק בחופשה שונה ובלתי שגרתית, שמתאימה לכל המשפחה. אם אתם מחפשים אתר סקי בצרפת, שתוכלו ליהנות בו גם מתרבות ומוזיקה טובה, כדאי לכם להגיע אל אתר הסקי מיראבל בתקופת האביב. מדובר באחד מאתרי הסקי הגדולים בצרפת והוא כולל מעל 500 מסלולי סקי. מדובר באתר שהוא חגיגה בפני עצמה – מועדוני קזינו, מסעדות יוקרה, בארים ומועדונים – כל מה שאתם מחפשים תוכלו למצוא כאן. בנוסף, בחודש מרץ מתקיים באתר סקי בצרפת מיראבל "פסטיבל העולם הקטן" המציע פעילויות סקי מאתגרות, לצד עשרות מופעי מוזיקה וקונצרטים, של מיטב האמנים בעולם.

 

חופשת סקי בבולגריה – בורובץ

חופשת סקי בבולגריה הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד בקרב הישראלים. אתרי סקי בבולגריה הם לא רק אטרקטיביים מאוד, אלא גם זולים מאוד ביחס לאתרי סקי אחרים באירופה. אם אתם מחפשים אתר סקי בבולגריה בו תוכלו ליהנות מכל העולמות – אתר הסקי בורובץ הוא הכתובת שלכם. האתר מציע מסלולי סקי בבולגריה מרהיבים ביופיים, המתאימים לכל רמה. בנוסף, האתר מציע מגוון בתי מלון יוקרתיים, דיסקוטקים, מועדונים, חנויות ועוד. חופשת סקי בבולגריה יכולה לשלב גם טיול בעיר סופיה המדהימה, הממוקמת במרחק של כ-80 מטרים מהאתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב