דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות - המסע בעולם הגדול 

מאת    [ 08/12/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1795 פעמים ]

לחבר הכי טוב שלנו יש יומולדת, אנחנו מתכוננים למסיבה הגדולה ומצטיידים בכרטיסי אשראי מכובדים ויוצאים מהבית עם מעיל ומטרייה. מחפשים את החנות המיוחלת שתוכל להציע לנו מבחר גדול מספיק, אך לא גדול מדי, שמתוכו נוכל לדלות את מבוקשינו. ברגע שאנחנו נכנסים לקניון אנחנו מאבדים את הצפון, קודם כל אולכים לאכול קצת, כי כמובן שאי אפשר להתחיל את מסע הקניות שלנו על בטן ריקה. אחרי שאכלנו ושבענו אנחנו הולכים לחפש חנות מתנות מקוריות, וכמובן שנכנסים להפנינג, לאנטר, להפי-תאי ולעוד רשתות למתנות ולשטויות. אך מחנות לחנות אנחנו מבולבלים יותר ויותר. המתנות יקרות, המבחר לא מלהיב והאיכות לא תמיד מספקת אותנו. מה האלטרנטיבה? מחשבים!

בואו ננסה שוב, לחבר הכי טוב שלנו יש יומולדת, אנחנו מתכוננים למסיבה הגדולה ומעוניינים לקנות לו מתנה שתפתיע ותהמם אותו. לובשים נעלי בית, מכינים קפה לפי טעמינו האישי, פותחים את הלפ טופ ונשענים אחורה בהנאה. הכניסה לאתרי מתנות מקוריות היא קלה להפליא, על ידי הקשה על כמה כפתורים ולחיצת על מקש האנטר אנחנו קופצים מחנות לחנות וכך אנחנו מסיירים בין עשרות, אם לא מאות של דפים ושל מוצרים. כמובן, המשימה לא פשוטה ואף ההחלטה קשה ביותר. מתנות מקוריות יש בשפע ואנחנו לא יודעים עדיין על איזו מתנה בדיוק נשקיע את מירב כספינו.

מרבית אתרי מתנות מקוריות שבהם נבקר הם אתרים מחו"ל, משהו שקצת מעיק לנו על המצפון. כמובן שלא כולנו שולטים באנגלית ברמת שפת אם, ומה יקרה אם קרתה תקלה בדרך? למי אנחנו מתקשרים? לסיני שממנו הזמנו? לכן עדיף לא להתפרש ולהזמין ממישהו שאנחנו מכירים. זה לא אומר שאנחנו צריכים לקנות מהדוד חיים שאיתו בילינו את מירב הילדות, אבל מישהו שדובר את השפה שלנו יספיק לנו כדי להרגיע את הנפש. בכל זאת, מתנות מקוריות הן לא דבר זול, והקניה באינטרנט, עד כמה שהיא מפתה, עדיין טומנת בחובה את הסיכון לקבלת מוצר שלא עליו חלמנו. לכן אנחנו תמיד צריכים את השקט הנפשי שיש מישהו בצד השני שנוכל לדבר איתו, ואולי לפעמים גם לצעוק עליו, ועדיף שיבין את השפה שבה אנחנו נוציא עליו את תסכולינו.

לסיכום, מתנות מקוריות ישנן בשפע, וכך גם האנשים שמוכנים למכור אותן, לכן זה מתפקידנו לסקור היטב היטב את השוק, כי תמיד נוכל למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורנו, אם רק נחפש אותה טוב טוב בין דפי האינטרנט. וזה כמובן עדיף על פני היום המתיש בקניונים והביזבוזים הקטנים שמקיפים אותנו ביציאה שכזו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב