דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ב' 

מאת    [ 07/12/2011 ]

מילים במאמר: 1197   [ נצפה 2024 פעמים ]

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ב'

 אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

בואו נביא דוגמה אמיתית מהחיים. אחותם הקטנה של חברים, נעומי, פתחה בוטיק, בוטיק למכירת בגדים בעיצוב יחודי שאותם היא עיצבה ותפרה בעצמה. חלקם היו מיובאים מבירות אירופה. כל פריט היה יחודי והושקעה בו מחשבה. בהיותה בחורה שאסתטיקה היא כל עולמה. היא שכרה חנות ומיד עבדה בשיתוף עם מעצב ,ועיצבה חנות יפה, נקייה עם תאורה נעימה. חנות מזמינה בהחלט. כמעט כל לקוחה שנכנסה לחנות, מצאה את מבוקשה, ומתוך הלקוחות שנכנסו לחנות אחוזי המכירה היו מאוד מאוד גבוהים. אבל, הסחורות לא עפו מהמדפים. נעומי ידעה שיש לעסק שלה פוטנציאל, היא ידעה שרק אם היא תצליח להכניס לקוחה לחנות, היא תוכל לגרום ללקוחה לקנות בגדים ולמצוא את מה שהיא רוצה. נעומי לא הבינה את הבעיה.

מה היתה הבעיה של נעומי ולמה החנות שלה לא התרוממה?

בואו נשאל שאלה אחת:

איפה נעומי פתחה את החנות?

נעומי פתחה את החנות, במושב שנמצא לא רחוק, מעיר קטנה. בנוסף, המעמד הסוציאלי של האוכלוסיה בעיר הקטנה היתה מהמעמד הבינוני נמוך. החנות היתה פניה אחת מהרחוב הראשי של אותו המושב.

בואו נצביע על כמה בעיות פה מהותיות:

1. עיר קטנה.

2. מושב קטן יותר.

3. פניה מהרחוב הראשי של המושב.

אתם רואים את הבעיה?

החנות שלה , שיחקה במחבואים!

בואו ניקח עכשיו, אתר אינטרנט. העולם האינטרנטי הוא עצום בגודלו, אם לפני עשר שנים עוד אפשר היה למצוא תחום נישה בשוק, ולהיות פחות או יותר בולט.  היום ההיצע כל כך גדול והתחרות כל כך עצומה, כך שבשביל לבלוט צריך לדעת מה עושים.

אז איך יוצאים מהמחבוא של האינטרנט?

שתי הדרכים שמובילות לאותו המקום

אדבר פה על קצה המזלג על שתי הדרכים הידועות לקידום האתר באינטרנט.

דרך אחת בחינם.

דרך שניה בתשלום.

הדרך הראשונה דורשת עבודה תמידית וממושכת שבסופה משתלמת. והדרך השניה דורשת מומחיות של קופירייטר ממולח , הרבה שינויים מיידיים והרבה ידע בשיווק ממומן באינטרנט. הדרך הראשונה איטית ובטוחה, הדרך השניה מהירה ויכולה להיות מסוכנת.

אתר אינטרנט צריך לאכול הרבה אוכל מגוון

אז בואו נדבר על הדרך הראשונה, קידום האתרים האורגני.

אחת הדרכים הטובה ביותר לקדם אתר באופן אורגני היא דרך כתיבת בלוגים. הרשת מלאה בבלוגרים בכל התחומים. היום אפילו נדמה שלכל אחד יש איזשהו בלוג מהגיגי נפשו, וישנם נודניקים איומים ברשת שכותבים הרבה שטויות מדי יום. דבר זה יכול להרתיע מאוד בעל עסק, המחשבה על מה כבר אני כבר אכתוב שם, שלא כתבו כבר וטחנו מיליוני פעמים, במיליוני שפות בעולם, יכולה לגרום לבעל עסק לא להשתמש באחד הכלים המצוינים והחינמיים שיש היום לשיווק.

בלוג יכול להיות אחד הדברים היותר חשובים שתקים בעסק שלך! רק תראו מה הבלוג יכול לעשות עבורך:

1. לקדם את האתר שלך בחינם.

2. ליצור לך קהל לקוחות נאמן.

3. ליצור מודעות למוצר שלך.

4. לשמור על קשר עם לקוחות קיימים שלך.

5. לשמש בתוך מנוף לשיווק חוזר של המוצרים שלך.

6. לגייס לך לקוחות חדשים.

ישנם אפילו עסקים שלמים שהתחילו בתור בלוג תחביבי בלבד.

נו עכשיו, אולי לא נמהר לגלגל עיניים כל פעם שמישהו אומר שיש לו בלוג..

הנה דוגמה לעסק שהתחיל מתוך בלוג פשוט ואמיתי מהלב. אחת הלקוחות שלנו, שבנינו עבורה אתר אינטרנט באנגליה, עבדה בתור פקידת השקעות באחד מהבנקים הגדולים בלונדון. בחורה מקסימה שקוראים לה מימי. היא עבדה בתחום יבשושי למדי, אבל היתה מתלבשת בצורה מאוד צבעונית והיתה בכלל בחורה מאוד צבעונית. בואו נאמר שללבוש פחות מחמישה צבעים עליה בו זמנית,היה בלתי נתפש אצלה. מימי היתה בחורה מאוד יחודית ועליזה, שכולם באופן טבעי חיבבו. מטבע הדברים, מימי לא אהבה את העבודה בתור פקידת השקעות במוסד פיננסי, אבל מה שהחזיק אותה מאושרת היה בלוג שכתבה. בלוג בנושא אופנה. בבלוג הפשוט מאוד שלה, היא כתבה מדי יום על חידושים באופנה שעניינו אותה. היא כתבה ביקורות על כל מיני סלבריטאיות ועל איך הן התלבשו לאירועים. היא העלתה תמונות של פריטים שרכשה בחנויות שונות בלונדון ויצרה מהם כל מיני שילובים מעניינים. הבלוג הזה שינה את חייה ותראו איך.

מימי פתאום שמה לב שהכניסות לבלוג שלה גדלו משבוע לשבוע, הסטטיסטיקות של הבלוג הראו כניסות מכל העולם, אפילו ממדינות שהיא לא חלמה שאנשים שם מתעניינים באופנה כמוה. במקביל, התחילו לכתוב לה תגובות לבלוג, עם הערות לשיפורים ועם מחמאות.  מימי מבלי לדעת יצרה לעצמה קהל לקוחות לפני שאפילו היה לה עסק! הבלוג בשלב מסוים נהיה כל כך פופולרי, שהיא התחילה לקבל הצעות עסקיות. בתי עסק קטנים ובוטיקים התחילו לשלוח לה מוצרים בחינם כדי שהיא תכתוב עליהם ביקורת. היא התחילה לקבל כל מיני טלפונים מאתרים שונים בתחום האופנה, לשיתופי פעולה וקידומי מכירות. הבלוג שלה הכריח אותה לגדול ולהפוך לעסק. באותה הנקודה, היא פנתה אלינו לקבל הצעת מחיר בכדי להפוך את הבלוג שלה, לאתר אינטרנט. אתר שמתעסק באופנה, החלום שלה התגשם בזכות הבלוג שלה. הבלוג שלה הפך לה את החלום

למציאות!

והמציאות נהייתה יפה יותר כאשר היא התחילה לקבל הצעות פרסום תמורת תשלום באתר שלה. הבלוג הפך לעסק מניב!

מימי היא רק דוגמה אחת. בעולם ישנם הרבה מאוד אנשים שהפכו את הבלוג שלהם שהיה על תקן תחביב בלבד לעסקים מכניסים.

אז איך באמת עושים את זה?

הנה כמה דוגמאות לאתרים שבהם אפשר לפרסם בלוגים

http://wordpress.org/

www.blogger.com

http://cafe.themarker.com/

http://www.tapuz.co.il/blog/

בנוסף, לא לשכוח כמובן, לצרף את הבלוג לאתר של העסק שלכם!

איך ימצאו את הבלוג שלי - או למה כדאי לך להיות קוסקוס ולא מופלטה!

1. מילות מפתח

קודם כל נראה מהן מילות מפתח פופולריות. לדוגמה, יש לך בלוג ואתה עסק שמוכר קייטרינג למזון מרוקאי. מילת החיפוש קוסקוס, תהיה מילת חיפוש מצוינת. אנשים שיחפשו את המילה קוסקוס ימצאו את הבלוג שלך. אז כדאי לך להקדיש נושא שלם בבלוג שלך לקוסקוס.

אז למה קוסקוס היא מילה מוצלחת?

בוא נראה איך זה עובד בפועל:

את מילת החיפוש קוסקוס מחפשים 14,800 איש בכל חודש.

לעומת מילת החיפוש מופלטה שאותה מחפשים 3,600 איש בכל חודש. כאשר אתה מקדיש בלוג שלם לקוסקוס יש סיכוי ש 14,800 איש יגיעו לבלוג שלך.

איך אני מוצא מהן מילות מפתח פופולריות?

לגוגל יש כלי מעניין לבדיקת מילות מפתח פופולריות.  הדרך הכי פשוטה להגיע אל הכלי הזה, היא להקיש Google Adwords Tool

לפתוח את הלינק הראשון, וזה מביא אותך ישירות לכלי מילות המפתח של גוגל

הקש את מילת החיפוש שאתה רוצה לבדוק וצא לדרך

זהו כלי מאוד חשוב גם לקידום אורגני של אתר וגם לקידום הממומן.

2. הבלוג צריך להיות בלוג חי ופעיל

אם תעדכן את הבלוג שלך בתדירות גבוהה, גוגל יאהב את הבלוג ויקדם אותו במנועי החיפוש. ככל שיש לך יותר תוכן באתר, יהיו לך יותר כניסות של גולשים לאתר, הבלוג יהיה יותר פעיל ויקבל רייטינג טוב יותר. ככל שיש לך יותר תוכן, יהיו לך יותר מילות חיפוש פופולריות בתוכן שלך.

3. כדאי לעורר דיון ולבקש להשאיר תגובות מהגולשים

ככל שתעורר דיונים מעניינים יותר בבלוג, גולשים ישאירו לך תגובות מעניינות. התגובות האילו ייצרו תוכן עבור הבלוג שלך. ויעודדו כניסות חוזרות ונשנות של הגולשים לבלוג. אתה יכול לבקש מהגולשים להיות מנויים על הבלוג שלך.

4. הוסף לינקים ליוטוב לפייסבוק ותמונות.

אם תוסיף לינקים לאתרים גדולים, תוכל להגיע לקהל לקוחות גדול יותר. נסביר על שיווק ויראלי בהמשך הקורס.

5. וכמובן, כתוב בצורה מעניינת על נושאים מעניינים. מאוד חשובה בבלוג הנימה האישית.

6. ואולי הכי חשוב לא לנסות למכור בבלוג בצורה ישירה!

הנה עוד רעיונות איך לקדם את הבלוג שלכם

http://www.betterbusinessblogging.com/blog-directories-and-search/52-of-the-best-ways-to-promote-your-blog-and-your-business/

והנה בונוס יפהפה, אם שילבתם את הבלוג שלכם באתר, גוגל יאהב את האתר ויקדם אותו אורגנית וחינמית במנועי החיפוש.

למידע נוסף על בניית אתרים ועל איך להפוך עסק לאוטומטי

כנסו ל-  www.iqdesk.net

 

 

 

 

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב