דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילון עברי עברי חינם 

מאת    [ 06/12/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 6996 פעמים ]

עריכה לשונית היא שם כולל לאנשי המקצוע העוסקים בהגהה, בשכתוב ובהבאה לדפוס של טקסטים בכל התחומים – עיתונות, ספרות, מאמרים אקדמאים ותרגום. במהלך עבודתם עושים העורכים שימוש רחב בכלי הדקדוק והתחביר של השפה העברית, בבחירת המילים והמונחים המתאימים ביותר לביטוי המשמעות הנדרשת ובבנייה של טקסט בעל זרימה וסגנון אחידים. עורכים לשוניים עושים שימוש רב במילונים וביישומים מודרניים שלהם, כמו לדוגמה מילון עברי עברי חינם באינטרנט.

מילון עברי עברי חינם מהווה בסיס קבוע ומכנה משותף לכל העורכים הלשוניים ולכל מי שעוסק בשפה העברית על כל מרכיביה. מדובר בכלי בעל מקום של כבוד והערכה בקרב אנשי המקצוע אשר יוצר אחידות ברמת העבודה והטקסטים. ללא מילון עברי עברי להורדה בחינם היו עורכים לשוניים מקבלים את ההנחיות והסיוע ממקורות שונים, ללא אחידות והתאמה ביניהם, מה שללא ספק עשוי להוריד את הרמה של העריכה הלשונית כולה.

כלי עזר פרקטי

האקדמיה העברית, האמונה על מחקר השפה, על תיעודה ועל חידושה, מרכזת את כל החלטותיה בהוצאות המילונים המחודשות. מילון עברי עברי חינם אשר ניתן להורדה מהאינטרנט, מספק באופן אוטומטי את כל החידושים, וחוסך לרכוש בכל פעם מילון חדש אשר עולה לא מעט ותופס מקום רב בספריה. מבחינה זאת מספק מילון עברי עברי להורדה אלמנט פרקטי יותר מכל כלי עזר או מילון אחר.

הדקדוק העברי מורכב מאוד ובהחלט מסביר את האמרה "עברית שפה קשה" – העברית מכילה בניינים, שורשים, הטיות, בלבול בין זכר לנקבה, מילים יוצאות דופן מבחינה תחבירית ועוד אלמנטים רבים אחרים, אשר בהחלט מסבכים את ההתנהלות של כל מי שמעוניין ללמוד את השפה לעומק ולהכיר את כלליה, ועל אחת כמה וכמה את מי שעוסק בכך באופן מקצועי ואקדמאי כמו עורכים לשוניים. מילון עברי עברי חינם מספק לעורכים אלו כלי עבודה בסיסי המרכז את כל החוקים והכללים.

ריכוז אחיד של כללים

לא משנה כמה מלומד העורך הלשוני או מנוסה בעבודתו, הוא עדיין עשוי להתקשות בזכירת כל חוקי הדקדוק והתחביר השונים של השפה העברית, בעיקר כאלו אשר חודשו או תוקנו לאחרונה, או שישנה מחלוקת בנוגע אליהם. מילון עברי עברי חינם חוסך התלבטויות שעורכות זמן עבודה יקר ומספק מענה מהיר ויעיל. כמו כן, עבודת העורך הלשוני היא מייגעת וסיזיפית בבסיסה, וכל סיוע שעשוי להקל על כך, כמו מילון עברי עברי חינם, מתקבל בברכה.

השפה העברית מציעה עושר לשוני גדול של מונחים, ביטויים, אמרות ופתגמים. בכדי לדעת באיזה מונח להשתמש במסגרת טקסט מסוים מומלץ להיעזר בכלי כמו מילון עברי עברי חינם, אשר מספק הסבר ופרשנות על כל מונח, עד לרמה הדקדקנית ביותר, המבדילה בינו לבין מונח כמעט זהה. דיוק שכזה נדרש פעמים רבות במסגרת עבודת העורכים הלשוניים ומילון זה בהחלט מסייע לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב