דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויה לילית מיוחדת - שווקי לילה בבנגקוק 

מאת    [ 06/12/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2152 פעמים ]

בין שאר הדברים המאפיינים את בנגקוק הוא העובדה, שניתן לערוך בה קניות עד שעות הערב המאוחרות. רוב החנויות והקניונים פתוחים עד השעה תשע או עשר בערב, כך שניתן ליהנות מהאטרקציות השונות במשך היום, ועדיין לספק את הצורך הטבעי של קניות לפני או אחרי ארוחת הערב.

יחד עם זאת, שווקי הלילה בבנגקוק, בירת תאילנד, הפתוחים עד השעות המאוחרות, מספקים חוויה מיוחדת במינה הן בצבעוניות ובמגוון שהם מציעים, והן בהזדמנויות רכישה, שניתן למצוא בהם.

פאטפונג
פטפונג הוא אחד משווקי הלילה בבנגקוק שאוהבי הקניות חייבים לבקר בו. המקום תמיד הומה אדם, מלא ב"גו-גו" בארים ותיירים מכל העולם.

קאו סאן
זהו המקום המתאים ביותר עבורכם לבזבז בו את כספכם. הוא מציע מבחר רב ועצום של דברים, אולי הרב ביותר בין שווקי לילה בבנגקוק. סוכנויות הנסיעות הרבות שבמקום יספקו לך את כל הדרוש למסעותיך בתאילנד מחד, ואזור החייטים בשוק יתפור עבורך כל בגד שתחשוק בו, שיהיה מוכן עד שתחזור מסיוריך בתאילנד. אפילו חנויות ספרים יד שנייה אפשר למצוא כאן, ואלה הכרח בתאילנד, בעיקר למשתמשים בתחבורה של אוטובוסים או רכבות, שהנסיעות בהם הן ארוכות מאוד.

קלונג טום
שוק זה ידוע בין שווקי הלילה בעיר בנגקוק במבחר מוצרי יד שנייה, שניתן לרכוש בו. הוא פתוח בכל מוצאי שבת החל מן השעה חמש. הוא ידוע כ"שוק הפנסים", מאחר שהקונים הסובבים בו נדרשים לפנסים כדי לבחון את הסחורות שהוא מציע, שזו חוויה מעניינת בפני עצמה. בשוק זה ניתן למצוא הכול, החל מחלקי חילוף למכוניות, ועד DVD ושאר מכשירים אלקטרוניים, פרטי לבוש שונים וצעצועים. אם אתם מעוניינים להימנע מקהל הומה אדם, מומלץ שתגיעו לשוק דווקא ביום ראשון, בין שמונה בבוקר לאחת עשרה.

בזר הלילה של רצ'דה
שוק זה הוא הזול בין שווקי הלילה בבנגקוק, והוא המקום בו תוכלו למצוא טריינינגים, תיקי עור, נעליים, ג'ינסים, ספרים, עתיקות, רהיטים ואפילו קישוטים לבית במחירים מצחיקים. אף כי מרבית הפריטים הם יד שנייה, ניתן למצוא גם פריטים חדשים, אם מחפשים היטב. יתרון נוסף לבזר הלילה של רצ'דה, שכשמו כן הוא: הוא פתוח בכל מוצאי יום ראשון החל מן השעה שש וחצי אחר הצהריים ועד השעה שתיים בלילה.

באתר של המרכז למטייל תאילנד תמצאו מידע רב ועדכני אודות מקומות רבים בתאילנד כגון פוקט, קופיפי ועוד איים רבים. אנו מציעים מגוון מלונות בתאילנד במחירים האטרקטיביים ביותר ברשת! צרו איתנו קשר ונעזור לכם לארגן את הטיול המושלם עבורכם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב