דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמה זוגית בשיטת אסטרו-באך 

מאת    [ 20/11/2007 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 8167 פעמים ]

אם ידענו מראש איך לבחור את בן הזוג המתאים, כמה סבל היה נמנע? לאסטרולוגיה יש יתרון ענק בתחום הבחירה בגלל שהיא יכולה לראות את בסיס המבנה האנרגטי של כל אחד מבני הזוג ולהתריע על תחומי ההתאמה ועל תחומי הקושי. האסטרולוג אינו ממליץ אם מי להיות אבל מראה לנו מה העבודה שנצטרך להשקיע במקרה של אי התאמה ומה נרוויח בקטע של ההתאמה.
בהמשך למאמר הקודם, שני אנשים מאוזנים (אפילו אם הם לא מתאימים בבסיס), יסתדרו לא רע בכלל לאומת זיווג אקראי כל שהוא. הסיבה לכך היא בעיקר הגמישות הרבה של האדם כאשר הוא מאוזן. אבל אם נוסיף לכך גם גורמי התאמה נוספים, נקבל מצב חדש בו אנו יכולים להגיד בוודאות כי הזיווג יצליח.
אז כדי להצליח בזוגיות יש לעשות הכל כדי להגיע לאיזון עצמי, האיזון אומר שארבעת האלמנטים הבסיסיים שלנו - אש, אדמה, אויר ומים יהיו במצב הטוב ביותר. כל אחד כמעט נולד אם חוסר איזון במידה זו או אחרת ב4 האלמנטים. נבדוק אותם אחד לאחד:

אלמנט האש: האנרגיה שלנו, היכולת ליזום, להתלהב, לשחק, לנוע ליצור וכדומה. אנרגיית אש מוגזמת תיצור עודף אנרגטי, שלא יאפשר לבן זוג להתקרב אלינו . אנחנו עלולים "לשרוף" אותו. חוסר באלמנט האש ירחיק את בן הזוג בגלל הרגשת אדישות מצידנו

אלמנט האדמה: התייחסות לחומר, מעשיות, זהירות, חתירה למטרה , וכדומה. עודף באלמנט אדמה ירחיק את בן הזוג בגלל עודף מעשיות, חומריות יתר, גישה טכנית מידי וכדומה. חוסר באדמה משדר עייפות החומר, סמרטוטיות, ניהול חלש של המשאבים החומריים

אלמנט האוויר: המחשבות שלנו, התקשורת, ההומניות, החדשנות הרעיונית וכדומה. עודף אויר ישדר לבן הזוג ריחוק, רציונליות יתר, פטפוט והתנשאות אינטלקטואלית. חוסר באויר ישדר בלבול, חוסר החלטיות והסתגרות מחשבתית

אלמנט המים: הרגשות שלנו, היכולת להכיל כהורים, ההתרגשויות, העומק הרגשי וכד.
עודף מים מוביל להצמדות רגשית מוגזמת, דאגה אובססיבית וחולמניות רגשית. חוסר מים מוביל לרגשנות יתר, תלות רגשית והתכנסות רגשית.

במפה האסטרולוגית ניתן לראות בברור את מצב האיזון של 4 האלמנטים של כל אחד מבני הזוג. בדרך כלל אנו נרגיש משיכה למי שיש לו אנרגיה משלימה לשלנו. אם יש עודף אש, נחפש פחות אש, אם יש חוסר מים נחפש קצת עודף אצל השני. אש ואויר נמשכים, אדמה ומים נמשכים אבל שני הקבוצות לא נמשכות זו לזו.
הסיבה שהרבה זוגות לא נהנים בזוגיות נובעת שהם בונים על בן הזוג שישלים את מה שחסר להם. זה טוב ויפה עד שלאחד מבני הזוג יש שינוי במאזן שלו ואז נוצר מתח בניהם.
התאמה טובה לוקחת בחשבון בנוסף להתאמת אלמנטים הנ"ל דבר נוסף מאד חשוב. יש לחפש התאמה ביעוד של כל אחד מבני הזוג, פה אנחנו צריכים להיות דומים כדי להצליח ולא משלימים כי נצטרך כל עזרה אפשרית להגיע ליעוד שלנו.

בשיטת אסטרו-באך בודקים את האלמנטים של כל אחד מבני הזוג ומציעים איזון אישי ע"י פרחי באך ובודקים את הייעוד של כל אחד ונותנים חיזוק בפרחי באך ליעוד אבל בסופו של דבר נותנים לזוג להחליט האם הם רוצים למשוך את העגלה ביחד לאותו כיוון.



שמעוני יוסף מטפל בשיטת אסטרו-באך
http://yophion.googlepages.com/
לאתר המפרט האנושי הישראלי

https://sites.google.com/site/hdinisrael/hakdama/Home



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב