דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלונים לימי הולדת - כיף גדול 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2299 פעמים ]

משום מה, ואפילו לרוני-רון עצמו, לא ברור מדוע הפכו הבלונים להיות כל כך פופולאריים במסיבות ואירועים. מאז אותו סיפור, על חמשת הבלונים שלו, רוני-רון לא יכול היה לישון בלילה. לקח לו שנים להתגבר על כך, וכך הוא סוף סוף מוכן לקנות בלונים חדשים.

ולמה, רוצה רוני רון לקנות בלונים חדשים? הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. לחברתו רונית, יש יומולדת. על מנת לשמח את חברתו רונית, רוצה רוני רון לקנות לה בלונים. הוא לוקח את אביו ואימו אל חנות הצעצועים הקרובה עליהם, ושם הם מעיינים יחדיו במספר העצום של הבלונים הקיימים.

אפשרות אחת, היא לקנות שקית פשוטה של 50 בלונים. לנפח את כולם אחד אחד, וכך החדר או המקום מקבל אווירה מיידית של יומולדת. כמובן שהבלונים עצמם, אשר קונים בשקית של חמישים, הם מהסוג הפשוט יותר. הם עושים את העבודה, אך יכולים להתפוצץ בקלות וחד-גוניים מעט. אם תרצו להשקיע יותר, תוכלו לקנות שקית למשל של עשרה בלונים, אשר כל אחד מהם הוא בלון מושקע בפני עצמו. ייתכן ויותבע עליו פרצוץ שמח של ליצן, או שמש למשל. על כל בלון יהיה ציור אחר. הניפוח שלהם יהיה מעט יותר קשה, אך הם ללא ספק בלונים ברמה.

עוד אפשרות קיימת כאשר חושבים על בלונים לאירועים, הוא להזמין למשל ליצן אשר עוסק בניפוח בלונים. הציוד שהוא יביא עימו, והיכולת שלו להפיק צורות שונות מהבלונים ולעצב אותם כאוות נפשו, פעמים רבות משמחים את הילדים עד מאוד. אין ילד מאושר מכזה אשר קיבל זה עתה כלב-בלון, או בלון-כלב. לפעמים הבלון דווקא מעוצב בצורת כובע, והילד חובש אותו על ראש ככתר. בלונים נוספים אשר ראוי להקדיש להם תשומת לב מיוחדת, הם בלוני ההליום. בלונים אלו, ממולאים בגז מיוחד אשר גורם להם להינשא אל על ולהיצמד לתקרת החדר של המסיבה. לעיתים, בלון הליום יכול אף להתשחרר מכבליו, ולעוף אל השמיים. מראה זה לרוב מעורר קריאות התפעלות בקרב ילדים. אף על פי, שילדים אינם מודעים פעמים רבות לכך שהבלונים הם אלו אשר "עשו את האירוע", כך זה המצב. כל מסיבה או הפקה, יכולה להיות מוצלחת הרבה יותר כאשר הכל מסביב מפוזר ומלא בלונים. מוצר הגומי הזה, הנוטה להתפוצץ, הפך להיות לאבן יסוד מרכזית בכל מסיבה שהיא. הפעולה הבעייתית היחידה בכל נושא הבלונים, הוא הניפוח שלהם. על מנת להצליח בכך יש להעסיק מבעוד מועד, זמן רב לפני תחילת האירוע, צוות גדול של מנפחים אשר משקיע ומנפח את אותם בלונים. במידה ויש לכם תחת היד צוות כזה, ואתם נכונים להפעיל אותו, אל תחששו לקנות מספר רב של בלונים, מסוגים שונים, ולקשט בעזרתם את המקום המיועד לאירוע או המסיבה. רק טוב יכול לצאת מכך, רק טוב.

דברים נוספים שחשוב לציין בכל הנושא של שימוש בבלונים לאירועים, הוא נושא הבטיחות. לא אחת, קורה שילד קטן יכול להחליק על בלון, או להיבהל מפיצוץ פתאומי. עלינו, במבוגרים אחראיים, להיות מוכנים ולכך ולדעת כי אנחנו נמצאים במסיבה אשר יש בשטחה בלונים. לעיתים עלינו להרגיש ילדים בעקבות פיצוץ הבלונים, וכן הלאה. זהו חלק מתפקיד המבוגר, ועלינו לקחת אותו בשתי ידינו.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב