דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים לאנשים מבוגרים 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2083 פעמים ]

 

כאשר אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם לקוחות מבוגרים בבית דפוס עלינו לדאוג לתת להם שירות שהוא הרבה יותר אישי מאשר ללקוחות צעירים. בית דפוס דיגיטלי עובד בצורה מאוד משוכללת שמתאימה לשנות האלפיים ולטכנולוגיה שאנשים קשישים אינם יכולים לתפוס.

כאשר אנחנו אומרים ללקוח של בית דפוס דיגיטלי שיכין הצעה לגרפיקה הוא ישר יבין על מה מדובר לעומת זאת כאשר אנחנו אומרים ללקוח קשיש מילים כמו גרפיקה הוא אולי פחות יבין. אנשים מבוגרים לפעמים לא עברו עם כל הדורש לנו את השינוי הטכנולוגי שעבר העולם שהוביל לדפוס דיגיטלי למשל וניתן לראות שאנשים מבוגרים מתקשים אפילו לשלוח מייל.

כאשר אנחנו עובדים בדפוס דיגיטלי עם אנשים קשישים ולקוחות מבוגרים בדרך כלל אנחנו נחכה למייל לאישור או לבקשה שקשורה להדפסה ולעיתים לקוחות כאלו של דפוס דיגיטלי בכלל לא יודעים כיצד שולחים מייל. לקוחות של דפוס דיגיטלי שהם קשישים יכולים לעיתים להיות מסוגלים להתקשר אתנו רק דרך הטלפון. במקרים כאלו עובדים של דפוס דיגיטלי צריכים להיות סבלניים מאוד. לקוחות של דפוס דיגיטלי שיכולים לדבר רק בטלפון הם שונים מלקוחות שאנחנו מתקשרים איתם דרך המייל והם דורשים מאתנו הרבה יותר זמן והשקעה.

עובדים של דפוס דיגיטלי צריכים לעיתים להסביר ללקוחות קשישים הרבה יותר על התהליך אותו הם הולכים לעבור מאשר צריך להסביר לאנשים צעירים. דפוס דיגיטלי מדפיס ללקוחות קשישים וללקוחות צעירים באותה מהירות הדפסה ובאותה איכות. מכונת הדפסה דיגיטליות לא בוררות בין לקוח ללקוח. יכול להיות שלקוחות קשישים יתקשרו לקבל הצעת מחיר מבית דפוס דיגיטלי להדפסה בכמויות גדולות ולא יתקשרו לדפוס אופסט רק מפני שהם אינם מכירים את ההבדלים בין השניים. במקרה הזה עובד של דפוס דיגיטלי לא חייב לידע את הלקוח והוא יכול לגבות ממנו מחיר גבוה עובר הדפסה. לעומת זאת המעשה הזה הוא אינו אתי.

עובד בדפוס דיגיטלי מחויב לידע את הלקוחות הקשישים שקימת אפשרות להדפיס בדפוס אופסט ולשלם פחות. זה שאנשים קשישים לא יודעים שקיים דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט זה לא אומר שדפוס דיגיטלי צריך לנצל את זה. למען הסדר הטוב ומען ההגינות חשוב מאוד שעובדים בבית דפוס דיגיטלי יידעו את כל הלקוחות שלהם שקיים אפשרות להדפיס גם אופסט אם זה יותר משתלם להם. לקוחות קשישים בדפוס דיגיטלי בדרך כלל לא יתאמצו אפילו לחפש אלטרנטיבות ואסור לדפוס דיגיטלי לנצל זאת. דפוס דיגיטלי יכול להציע ללקוחות קשישים מחיר הוגן להדפסה של כל המוצרים . ככה זה כרטיסי ביקור.

 קשישים יכולים להדפיס בדפוס דיגיטלי מתנות לחברים ולמשפחה כמו לוחות שנה עם תמונות חולצות וספלים. קיימים לקוחות מבוגרים שלא מכירים בכלל את כל האפשרויות והמוצרים שניתן להדפיס בדפוס דיגיטלי ולכן במידה ולקוח מבוגר נכנס לבית דפוס דיגיטלי כדאי ליידע אותו הכל המוצרים הרלוונטיים שהוא יכול להתעניין בהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב