דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעסקים כמו בעסקים - אין נקודות למקום שני 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 1879 פעמים ]

עולם העסקים הוא עולם תחרותי ביותר ולכן כל חברה או עסק חייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים מהם מצפים הלקוחות שלהם – תוך הקפדה על המחיר הטוב ביותר שהלקוחות יוכלו לקבל בעד השירות או המוצר ברמה שהחברה מציעה אותו. פעמים רבות בעסקים אנחנו מחפשים את המקומות בהם ניתן לחסוך בעלויות, אולם אסור בשום פנים שהדבר יבוא על חשבון המוניטין של החברה או העסק. הדבר נכון במיוחד במה שנוגע למרכזי שירות לקוחות או תמיכה. הזמינות של השירות ואיכותו יכולים לקבוע במידה רבה את היחס שהחברה תקבל מהלקוחות. אולם, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך השוק יודע להציע כלים לעסקים המאפשרים לו לעמוד בציפיות הלקוח ביעילות רבה יותר. על מרכזיות טלפוניות לעסקים המבוססות IP.

בעולם התחרותי רק החזק והטוב שורד

לא בכדי אמרנו לעיל שאין נקודות על מקום שני בעסקים. עסק שלא יכול לעמוד ברמת השירות הקיימת בשוק עבור המוצר או השירות בתחום המסוים שהחברה עוסקת בו, פשוט לא יוכל להתקיים. עסקים רבים מחפשים לעצמם את ה"נישה" שלהם בה הם שולטים ואין ממש מתחרים, אולם ברוב המקרים קשה מאוד למצוא נישה כזאת וצריך להתנהל בשוק התחרותי ולהתחרות כדי לשרוד בו. כל עסק מחפש את הדרכים הטובות ביותר להציע את השירות או המוצר הטוב ביותר בעלות הנמוכה ביותר. זוהי משמעות הפעילות בשוק ואלה הכללים שבהם פועל עסק.

אחת הדרכים בהן עסקים רבים הצליחו לחסוך בעלויות הפעלה מצד אחד ועדיין להציע שירות מעולה מהצד השני הוא באמצעות מרכזיות לעסקים המבוססות על טכנולוגיית VOIP. דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לעשות את כל שיחות הטלפון שאתם רוצים דרך המחשב, מבלי לשלם לחברת טלפון גדולה ומונופוליסטית. נשמע מפתה נכון? זה בדיוק מה ש-VOIP מאפשר. Voice Over Internet Protocol – קול דרך פרוטוקול אינטרנט, הוא השם של הטכנולוגיה בה עובדות גם תוכנות כגון סקייפ ומהותם העברת קול דרך האינטרנט. מאז ימי סקייפ הראשונים – על שלל התקלות של התוכנה והשירות שלא היה כל כך טוב, האינטרנט והתוכנות עברו כברת דרך, עד שכיום שירותי מרכזיות כאלה שווים ולעתים אף עולים על שירותי מרכזיות טלפון רגילות.

במה עדיפות מרכזיות IP?

מלבד המחיר הנמוך של המרכזיות והשיחות דרכן, הרי שאלה מרכזיות משוכללות היודעות לבצע את כל אותן הפונקציות של מרכזיות רגילות, ועוד כמה פונקציות נוספות. כיוון שכל הטכנולוגיה מבוססת על מחשבים, מרכזיות כאלה הן הרבה יותר גמישות מאשר מרכזיות רגילות. אם יש לכם עסק המפעיל מרכז תמיכה או שירות טלפוני, מרכזיות כאלה יכולות לעזור לכם לייעל את ניתוב השיחות בשיטות שונות וחכמות, באמצעות ממשק ממוחשב גמיש ונוח.

חברות רבות יודעות להציע היום שירותי מרכזיות VOIP שכאלה אשר יאפשרו לכם לחסוך כסף מחד ועדיין להציע שירות ללא פשרות ללקוחות החברה. כמובן שכאשר בוחרים בחברה המתאימה להתקנה והפעלה של שירות כזה, חשוב ביותר לדעת שאפשר לסמוך על אותה חברה. למעט במקרים שכבר עבדתם עם חברה כזאת בעבר ואתם יודעים שאפשר לסמוך עליכם, אין לכם הרבה ברירה אלא להישען על ניסיונם של אחרים בתחום.

מוניטין של חברה הוא דרך טובה לדעת אם אפשר לסמוך על חברה מסוימת. זכרו שאין נקודות עבור מקום שני ולא ניתן "להמר" באיכות השירות. לכן, מומלץ ביותר לפנות לחברות גדולות העוסקות בתחום התקשורת או הטלפוניה זה זמן ויודעות להציע לכם לא רק את המוצר המתאים אלא גם גב מקצועי אמיתי על כל צרה שלא תבוא. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב