דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בכנרת והעמקים 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2233 פעמים ]

התבוננות על לוחות מודעות לוקחת אותנו למסע ארוך שמוביל אותנו לעבר הפוסטרים היפים ביותר והמגוונים ביותר שניתן למצוא היום בשוק. לוחות מודעות הם מקום נהדר בו ניתן לעמוד ולבחון פוסטרים שונים.  כל אחד מהפוסטרים אותם אנחנו רואים על לוחות המודעות בעיר שלנו הוא תוצאה של עבודה קשה בבית דפוס שמטרתה להוציא לאור פוסטרים יפים ואסטתים שמפרסמים את הלקוח בצורה טובה.

צימרים בכנרת והעמקים

מתי יצא לכם להגיע לאחד מאותם צימרים בכנרת והעמקים? האם שתם לב שהכול עובד שם יחד במיקשה אחת גדולה. הכוונה שלי היא שבעלי צימרים באזור הכנרת הבינו את מה שהרוב לא מבינים בכלל, דפוס זה כנראה הכלי העיקרי, שאיתו ניתן למקסם מכירות עקיפות.

מה הכוונה מכירות עקיפות? הכוונה היא שניתן בעזרת מוצרי דפוס להשיג הרבה מאוד מכירות בתחום הצימרים, בכנרת ובכלל. זאת אומרת, אם באזור שלך מסתובבים הרבה מאוד תיירים שהגיעו לנופש, ניתן בעזרת דפוס לשווק עוד מכירות נוספות כמו: ארוחות רומנטיות או טיולים לאורך החוף או אטרקציות מיוחדות.

תחילת התהליך של הפקת הפוסטרים מתחיל בצורך. בתחילה אנחנו רוצים לפרסם משהו בצורה גדולה שנראית לעין. זה מה שגורם לנו להגיע לבית דפוס ולהתעניין בפוסטרים פירסומיים. אנשים שרוצים להדפיס פוסטרים אינם מעוניינים בפירסום אישי על גבי פליירים שמחולק לבתים. כאשר אנחנו בוחרים בפוסטרים כדרך הפירסומית שלנו אנחנו בוחרים לפרסם על פורמט גדול יחסית שיתלה במקומות ספציפים ולא יגיע לאנשים לבתים.

לאחר מכן אחרי שהחלטנו שאנחנו רוצים לפרסם על גבי פוסטרים עלינו לגשת לבית דפוס על מנת לקבל הצעת מחיר להדפסה. בתי דפוס יציעו לנו הצעות מחיר שונות לצורך הדפסה של פוסטרים ועלינו לבחור את הבית דפוס שידפיס עבורנו את הפוסטרים הטובים ביותר עבורנו במחיר וזמני אספקה שיתאים לנו.

 לאחר שמצאנו בית דפוס בו אנחנו מעוניינים להדפיס פוסטרים אנחנו ניגשים לשלב העיצוב. שלב עיצוב הפוסטרים הוא השלב החשוב ביותר בתהליך הפקת הפוסטרים אותו אנחנו עוברים וכיוון שעיצוב הפוסטרים שלנו הוא זה שיקבע כיצד הפוסטרים שלנו יראו. פוסטרים הם מוצר פירסום גדול יחסית ולכן מלאכת עיצוב הפוסטרים היא מלאכה קשה יותר מכיוון שיש לנו שטח פרסום גדול יחסית למלא.

 על מנת שהפוסטרים שלנו יקבלו את החזות היפה והטובה ביותר באפשרותינו לעבוד בצורה צמודה עם המעצב הגרפי ולתת לו הוראות מפורשות לגבי מה שאנחנו רוצים להדפיס. שלב עיצוב הפוסטרים צריך תמיד לקבל את האישור שלנו. בית דפוס אינו יכול לשלוח פוסטרים להדפסה ללא קבלת האישור שלנו לגרפיקה. לאחר שאישרנו את הגרפיקה של הפוסטרים שלנו בית דפוס ישלח את הפוסטרים שלנו להדפסה. פוסטרים הם מוצר שחשוב מאוד להדפיס אותו באיכות גבוהה ובצבעים מלאים.

 בעולם של היום קיימות טכנולוגיות הדפסה מספיק טובות שיכולות להדפיס לנו פוסטרים באיכות גבוהה מאוד. פוסטרים שיודפסו באיכות הדפסה לא גבוהה יהיו מוצר דפוס לא איכותי. בגלל הגודל הגדול של הפוסטרים חשוב מאוד שהתמונה והגרפיקה תצא מושלמת ובאיכות גבוהה.

באפשרותנו לראות פגמים במוצרי דפוס גדולים בצורה הרבה יותר ברורה מאשר במוצרי דפוס קטנים. במידה ונעבור את תהליך הפקת הפוסטרים שלנו לפי הסדר ולפי הספר נוכל להנות מפוסטרים באיכות גבוהה שיפרסמו אותנו בצורה מקסימלית. כדאי מאוד לגדיר לעצמנו מטרות לפירסום לפני שאנחנו מתחילים את התהליך של הפקת הפוסטרים על מנת שנדע מה אנחנו מנסים להשיג. פוסטרים של הופעות שונים מפוסטרים של מוצרים. כל אחת מהמטרות יוכלה ליצור לנו מוצר שיראה שונה לגמרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב