דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספא - המקום המושלם להירגע אחרי שבוע קשה בעבודה 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2356 פעמים ]

לא נעים להגיד, אבל בכל מה שנוגע לאנשים בוגרים, בעלי משפחות וקריירה רצינית, המצב לא כל כך טוב. חלק גדול מהישראלים מנהלים חיים לחוצים ולא מאוזנים : עם משטר תזונתי לא מיטבי, מיעוט בפעילות ספורטיבית, הרבה לחץ ועומס ולא מספיק שעות שינה. הרבה אנשים מגיעים לנקודת סוף השבוע כשהם באפיסת כוחות וספק אם יצליחו לגייס כוחות מחודשים במהלך השבת. תוספת של הרגל חדש ונבון, ביקור שבועי בספא, להפגת מתחים ולהשקעה בגוף ובנפש, יכול לסמל עבורכם את תחילת השינוי.

קפיצה קטנה

ביקור בספא הוא כמו מסע לארץ אחרת, לכמה שעות של נופש במקום רגוע, עם ריחות נעימים, מרבדים רכים ואווירה שקטה ומרגיעה. לא צריך לקחת חופש מהעבודה, למצוא סידור לילדים, לחסוך לעלויות חופשה גבוהות ולא צריך לארוז או להחתים דרכון, הספא הקרוב לביתכם נמצא כמה דקות נסיעה מכם וכל מה שצריך לעשות פשוט לקבוע תור ואולי 'לארוז' בגד ים. במרחק לא רחוק מהבית, מהעבודה, מהפקקים ומתלאות היום יום מחכות לכם כמה שעות חסד של פינוק, שלווה, פריקת מתחים וטעינת מצברים.

חוויה זוגית

כמה מאיתנו באמת זוכים לשעות איכות זוגיות במהלכו של שבוע עמודה עמוס. לכמה מאיתנו נותר כוח בסוף היום לדבר עם בן או בת הזוג, לגעת אחד בשנים, לשבת ביחד בשקט ולחזור למקומות אוהבים ורומנטיים שמהם באתם בתחילת הדרך? ספא הוא המקום האידיאלי לקצת שלווה זוגית, להתחבר מחדש אחד לשנייה, ללא מתחים ודאגות ובסביבה הכי רכה ומזמינה שיכולה להיות. אם יש לכם שעה או שעתיים נדירות בשבוע להיות ביחד, זו עם זה, ביקור זוגי משותף בספא היא ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות בזוגיות שלכם ובחוויית ה"ביחד" החשובה כל כך.

איזה טיפול תרצה היום?

ספא איכותי מציע לכם שורה ארוכה של טיפולים מהנים ומפנקים סוגים שונים של מסאז'ים: מאסז' שבדי או איוורודי, מסז' באבנים חמות או שמנים ארומאטיים, עיסוי רקמות עמוקות או מסז' רפואי וגם לא מעט טיפולים אחרים לטיפוח הפנים (סוגים שונים של פילינג וטיפולי קוסמטיקה) והגוף וטיפולים נוספים כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה או פשוט אמבטיית שמנים מפנקת וריחנית לאור נרות.

לפנק, לפנק, לפנק...

טיפולי ספא נחשבו בעבר לעניין לעשירים בלבד או פינוק מיותר. היום כולם יודעים להעריך את האיכויות של כמה שעות שבועיות בספא לגוף ולנפש. בקצב החיים המהיר שבו אנו חיים טיפולים ופינוקים שונים מאזנים אותנו, מאפשרים לנו לצבור כוחות לשבוע חדש, מפיגים מתחים שהצטברו במקומות שונים בגוף ומאפשרים לנפש שלנו לנשום כמה שעות בשקט ובלי הפרעות.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב