דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזית IP וחבילת תוכנות לניהול עסק כולל מסכים חיים,קשרי לקוחות, דוחות בינה עסקית על בסיס שיחות הטלפון ומערכת הניהול,ניהול קמפיין, הקלטות ועוד. 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2410 פעמים ]

 ה Smart Business מתוצרת  ITCTECH היא חבילה יחודית שאין לה מתחרים כיום עבור שוק העסקי הבינוני והקטן. 

שיתוף פעולה קנדי ישראלי הוליד מרכזית IP מתקדמת ואמינה הכוללת מגוון תוכנות ניהוליות לקשרי לקוחות, לשרות, לניהול טלמרקטינג, לניהול קמפיין  עם גמישות מרבית להתחבר לתוכנות CRM קיימות באתר הלקוח בתקציבים נמוכים הנגישים לכל גודל עסק. מרכזית IP זו היא הרבה מעבר למרכזיה - היא ממש פיתרון ארגוני לעסק.  ישומי ניהול המתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים שמוטמעים במרכזיה  לא היו נגישים לעסקים קטנים ובינוניים מבחינה תקציבית עד היום ועלו עשרות אלפי דולרים. בעזרת ה SMART BUSINESS כל עסק יוכל להרשות לעצמו מערכת ניהולית חזקה  לישום וניתוח תהליכי העבודה השוטפים בניהול, בשירות, בשיווק, במכירות, ובבקרה ופיקוח בזמן אמת על בסיס שיחות טלפון ומערכת המידע בארגון.

 מרכזית ה  Smart Business  , מציעה  את  את התכולה גם בשירותים גמישים ומודולארים: מרכזית IP   מערכת CRM, חייגנים אוטומטיים, פרטי זיהוי שיחה נכנסת מבסיס נתונים, הקפצת כרטסת, דוחות אישיים לכל משתמש, מערכת בקרה, דוחות כלל ארגונים ומערכות מוקד וטלמרקטינג וירטואליות ועוד.

 עסקים שכבר יש ברשותם מרכזיה מוזמנים להורד את הפלאג של ITC  ובדמי מנוי חודשיים יקבלו ממשקים מתקדמים המסנכרנים את מערכות המחשוב למרכזיה שלהם וכוללים: מערכת מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות, חייגנים אישיים וחייגנים אוטומטים, ניהול קבוצות אישיות לחיוג וכלל ארגוניות, הסטוריה אישית וכלל ארגונית, לרבות  התחברות למערכת הענן SUPERVISION BI - המספקת דוחות בינה עסקית על ההתנהגות העסקית של העובדים בארגון וניתוח שיחות הטלפון  בזמן אמת .

 

לדוחות ניתן להיכנס גם באמצעות הסמארטפון, ולהיות עם היד על הדופק בכל רגע נתון.  מערכת הבקרה של ITC במנוי חודשי היא כלי עוצמתי למנהלים בדרגים השונים: היא מספקת צפי ותחזיות באופן אוטמטי על בסיס מנגנון הלמידה הכלול בה, היא מתריעה מיידית על כשלים, התנהגות חריגה ומשגרת המלצות על בסיס נתוח זמן אמת של הפעילות העסקית המבוססת על תעבורת הטלפוניה ומערכות ה מידע

לעסקים שאין ברשותם  מרכזיה –  Smart Business  היא מרכזיה מנצחת. היא כוללת IVR, הקלטת שיחות, ניתוב חכם, חדרי ועידה , תוכנות ניהול לעסק, מערכות מוקדי שירות, תוכנת טלמרקטינג, ניהול תהלייכי גביה, חייגני הודעות , שידור SMS ועוד.

 

 

המרכזיה של ITC כוללת פלאגים מוכנים לתוכנות CRM

. IN-TOUCH  /   MS-OFFICE  /   DYNAMIC /   SAP B1 /   SAP CRM /   LOTUS-NOTES / CEMATRIX  /  FOLLOW-UP  /  CEMAX  / CONTROL   /  GAL   /  ACTIVE DIRECTORY / MASS   / CIBEL/  PRIORITY

.

דריה אהרוני בלדינגר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב