דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדילים באתר אחד 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2816 פעמים ]

עד לפני זמן לא רב היינו צריכים לעבוד קשה כדי לקבל הנחות על המוצרים שאנו קונים, החופשות אליהן אנחנו יוצאים או אפילו בילוי פשוט במסעדה. אתרי הדילים שפרחו בשנים האחרונות פתחו שפע הזדמנויות לקניה חכמה, אבל יחד עם הכמות נוצרה גם בעיה חדשה והיא איך למצוא את הדיל המתאים מתוך עשרות ומאות הדילים המוצעים באינטרנט. למרבה המזל ניתן למצוא כיום את כל הדילים באתר אחד, והדרך להנחה מעולם לא הייתה קצרה יותר.

היתרון שבחיפוש כל הדילים באתר אחד הוא יתרון ברור. ראשית מדובר בחסכון ברור של זמן יקר, כפי שיעיד כל מי שהתנסה בשיטוט בעשרות אתרי דילים רק כדי למצוא קופון אחד ויחיד. אך בנוסף לכך מאפשרים אתרים המרכזים את כל הדילים במקום אחד לא רק לחפש מוצר ספציפי, אלא גם לפגוש דילים שלא חשבנו עליהם מלכתחילה. באופן כזה הגלישה לאתרים אלו מלאה בהפתעות נעימות ובעיקר זולות.

חסכון רב ללא מאמץ

דילים הם למעשה הזדמנות להצטרף לקבוצת רכישה עבור מוצר או שירות. הטרנד של קבוצות רכישה באינטרנט מנצל את היכולות הטכנולוגיות של הרשת כדי להפוך את הגולשים מקונים בודדים לקבוצות בעלות כוח מיקוח. כתוצאה מכך מציעים אתרים המציגים את כל הדילים באתר אחד הנחות שיכולות להגיע לחלק ניכר ממחירו של המוצר, כמה עשרות אחוזים ואפילו עד כדי תשעים אחוז הנחה.

מי שעושה את העבודה השחורה בשבילכם הם אתרי הדילים המקוריים. אתרים אלו הם שהתחילו בטרנד של דיל יומי, כלומר הצעות המתחלפות מדי יום ביומו. השכלול של אתרים בהם ניתן למצוא את כל הדילים באתר אחד הוא בכך שאיתור המידע הופך להיות אוטומטי. כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש במנוע החיפוש העוצמתי של האתר, המאפשר לבצע חיפושים ממוקדים על פי פרמטרים שונים לפי הצורך. 

מוצאים את הדיל הנכון

כיצד בעצם ניתן לחפש דילים באתרים המאגדים את כל הדילים באתר אחד? ישנן כמה אפשרויות התלויות באופי האינדיווידואלי של הגולש. ראשית, אתרים אלו מציגים את הדילים החדשים או הפופולאריים ביותר כבר עם הכניסה לאתר. פעמים רבות תמצאו את כל הדרוש לכם כבר בשלב זה, אבל שווה להמשיך ולחפש גם דילים "נסתרים" שיתאימו במיוחד בשבילכם. לשם כך תוכלו, לדוגמא, לצמצם את החיפוש למוצר ספציפי או קטגורית מוצרים.

החוכמה בשימוש באתרים המרכזים את כל הדילים באתר אחד היא לבצע "הצלבה" של החיפוש, כמו למשל חיפוש בקטגוריה של "הצגות ומופעים" יחד עם צמצום האזור הגיאוגרפי לאזור מגוריכם. בכך תחסכו מעצמכם עיון בדילים שאולי אינם רלוונטיים כלל עבורכם, ותוכלו למצוא בקלות את הדילים הרצויים רק לכם. ולסיום כדאי לזכור כי במקרים רבים תוכלו לחסוך את החיפוש כולו, ופשוט לקבל למייל האישי שלכם את הדילים העונים לקריטריונים שבחרתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב