דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות ערב לחתונה 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3093 פעמים ]

שמלות ערב לחתונה הן כנראה הדבר הראשון שעליו חושבות הכלות לעתיד שמתחילות את ההכנות שלהן לקראת החתונה. אין ספק שלבחירת השמלה המתאימה יש משקל רב מאחר ובמשך כל זמן האירוע תסתובב הכלה עם שמלה שאמורה למשוך את מבטם של רבים מהמוזמנים וכמובן גם תיראה טוב בצילומי הוידיאו או הסטילס של האירוע. אף אחת לא מעוניינת להיראות פחות ממושלם ולכן החיפוש אחר שמלות כלה לחתונה הופך להיות מאוד משמעותי עבור כלות רבות.

מעבר למחשבה על בחירת שמלות ערב לחתונה שתהיינה לא רק יפות ומתאימות לגזרה של כל כלה אלא שגם תהיינה נוחות ו"ועמידות" בכדי שהערב יעבור בהנאה רבה ובשלום, הרי שישנה גם ההתלבטות בין קנייה של שמלות ערב לחתונה לבין השכרה שלהן. נראה כי ההחלטה הראשונה שצריכה להיעשות חייבת להיות בקשר לנושא זה בכדי שתהליכי הבחירה וההתאמה של השמלה יהיו הרבה יותר ממוקדים ונוחים. 

בין מעצב אישי לשמלות מוכנות

כמעט כל הכלות לעתיד יודעות שבחירת שמלה לחתונה שלהן יכולה להיעשות בין האפשרות להגעה למעצב שיתפור עבורן את השמלה שעליה הן חולמות במדויק לבין רכישה של שמלה מוכנה שנמכרת כמו מוצר מוכן הדורש רק התאמה למבנה הגוף. נראה כי שתי הבחירות יכולות להיות מוצלחות מאוד אך בכל הקשור להרגשה האישית הרי שיש נשים שרק שמלות כלה לחתונה התפורות עבורן אישית הן פסגת חלומותיהן ואילו נשים אחרות מתייחסות לנקודה זו בצורה מעט אחרת.

לכן הבחירה היא אישית ורגשות שונים הם אלו שמלווים אותה אצל כל כלה לעתיד, כך שמומלץ להעניק לכלה את חופש הבחירה המלא ולא ממש לייעץ לה בנושא זה. רק בחירה של שמלות ערב לחתונה שתהיה מקובלת על הכלה בכל מאת האחוזים היא בחירה שיכולה להסיר ממנה כל הרגשה לא נעימה או כל חשש מסוים בזמן שהיא לובשת אותה לא בכדי למדוד ולהתאימה לגוף אלא "על אמת" לקראת האירוע עצמו. 

לא שוכחים את ה"אקססוריז"

בעולם הספורט יש מושג שאומר "מהלכים קטנים מנצחים משחקים גדולים" ואם אפשר להשליך את הביטוי הזה על הנושא של שמלות ערב לחתונה הרי שאפשר להגיד שגם פריטים קטנים הופכים כל שמלת כלה ל"מנצחת" ומושלמת. אקססוריז הם פריטים בגדלים שונים ה"ממוקמים" במקומות שונים על הבגד וגם על הגוף, שיכולים לשדרג את המראה של כל שמלה או לבוש אחר.

לכן ברגע שמשלבים אותם בצורה נכונה ואופנתית במגוון שמלות ערב לחתונה ניתן לראות בקלות עד כמה הם מוסיפים למראה הכללי ומשדרגים את השמלה הנפלאה עוד יותר. נגיעות אלגנטיות של אקססוריז שונים כענק פנינים, סיכה מיוחדת המשתלבת עם צבע השמלה, תכשיטים שונים, וכל אלמנט מרתק ומקורי אחר, יהיו כאלה שייצרו עבור הכלה את המראה המושלם שיסחט מחמאות אדירות מכל מוזמן שייראה אותה עם כניסתה למקום האירוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב