דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש בניו יורק - לקראת חופשה בעיר התפוח הגדול 

מאת    [ 02/12/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1516 פעמים ]

העיר ניו יורק היא ללא ספק אחת הערים המרתקות והמזמינות בעולם. אנחנו רואים אותה בסרטים ובסדרות אמריקאיות פופולריות והעיר עצמה מצדיקה את המוניטין שיצא לה דרך המסך הגדול והקטן כעיר רבת השפעה ורבת קסם. נופש בניו יורק הוא אופציה מצויינת למי שהפרוטה מצוייה בכיסו ויש לו לפחות שבוע להקדיש לטיסה הארוכה לאמריקה ולשהות בעיר ובסביבותיה.

טיסה לניו יורק

טיסה ישירה לניו יורק אורכת כשתיים עשרה שעות. מספר חברות תעופה מפעילות קווים ישירים מנמל התעופה בן גוריון לשלושת נמלי האוויר הסמוכים לעיר, בניהם אל על ודלתא וקונטיננטל האמריקאיות. יש לפחות טיסה ישירה אחת שיוצאת לניו יורק מהארץ מידי יום, לאורך כל ימות השנה. מחוץ לעונת השיא (חופשת הקיץ, פסח, ראש השנה האזרחית וחג המולד) אפשר למצוא כרטיסים זולים החל מ – 850 דולר (הלוך ושוב). בעונה כרטיס יכול לעלות כפול מכך. טיסות עם עצירת ביניים ביעד אירופי יכולות להיות זולות מעט יותר אבל עצירת הביניים מאריכה מאוד טיסה ארוכה ממילא ולכן מומלץ לבחור בטיסה כזו רק אם עצירות הביניים קצרות במיוחד או אם יש לכם עניין לבלות מעט גם ביעד הביניים.

לינה

ניו יורק אינה עיר זולה בשום הבט למעט מבצעי קניות מסויימים. בהתאם גם עלויות הלינה במהלך הנופש יהיו יקרות. חדר זוגי במלון סביר בתוך העיר עשוי לעלות כמאה דולר ללילה. אופציות זולות יותר יהיו אכסניות לצעירים, עם חדרים ומקלחת משותפים (החל מ – 35 דולר ללילה) או לינה באחד מפרברי העיר (קווינס או ברוקלין) או בעיר ניו ג'רזי הסמוכה. התחבורה אל תוך העיר ברכבת התחתית (הסבוואי) זולה ומהירה מאוד ובכל זאת, נעים יותר להתגורר בתוך ניו יורק עצמה ולחוות אותה גם בסביבת המלון.

אתרים ופעילויות מומלצות

ניו יורק הינה אחת מהיעדים האטרקטיביים ביותר לעריכת נופש בחו"ל. ניו יורק מציעה אינסוף אטרקציות שמתאימות לכל טיפוסי המבקרים: בליינים, חובבי תרבות ואמנות, מכורי השופינג או אנשי העסקים.

פסל החירות– המפורסם נמצא על האי ליברטי הסמוך לדרום מנהטן. ניתן להגיע אליו במעבורת שיוצאת כל חצי שעה מבאטרי פארק. ממנה אפשר לרדת לאי ולטפס אל מרומי הפסל וגם לצפות על חלקה הדרומי של ניו יורק, על גורדי השחקים המרהיבים שלה.

האמפייר סטיט בילדינג– המתנשא לגובה 320 מטר, הוא נקודת התצפית הטובה ביותר מתוך העיר, בודאי לאחר נפילתם של מגדלי התאומים. המעליות לתיירים הטסות למעלה הן חוויה בפני עצמה, השווה את ההמתנה והנוף מלמעלה עוצר נשימה.

מוזיאונים - בניו יורק כמה מוזיאונים חשובים ובעלי מוניטין עולמי, שווה לשלבם בביקור בעיר. מומלץ לבקר במוזיאון גוגנהיים, שהוא מהגדולים בעולם, במוזיאון המטרופוליטן, שאפשר לשלב את הביקור בו בסיור בסנטרל פארק, במוזיאון ויטני לאומנות אמריקאית ובמוזיאון מומה לאומנות מודרנית ששוכן במבנה אדריכלי מרשים בפני עצמו.

טיים סקוור– הוא סמל ניו יורקי מוכר ומרשים השוכן במרכז העיר ואתר חובה לתיירים במיוחד בשעות החשיכה, כשכל הכיכר מוארת ששלטי נאון מזמינים, כמיטב המסורת האמריקאית.

ברוודווי– במרכזו של רחוב ברודווי החותך את מנהטן באלכסון, תיאטראות המציגים הצגות ומחזות זמר מפורסמים בהפקות ענק יוקרתיות. שווה לשלם עבור צפיה באחד הלהיטים העכשוויים או הקלאסיקות.

לקריאה נוספת על טיפים להשגת טיסות זולות לניו יורק , אתם מומנים לבקר באתר הולידיל.

ווב פלאס <a href="http://www.webplus.co.il">שיווק באינטרנט</a> - בניית אתרים, קידום אתרים וכתיבת תוכן לאינטרנט .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב