דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן תבניות וורדפרס? 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2238 פעמים ]

תוכנת הוורדפרס מאפשרת לכל אחד לנהל בלוג עצמאי, באמצעות מערכת ניהול תוכן תחת הוצאת קוד פתוח. בנוסף, ניתן להשתמש בתוכנה גם בניהולם של אתרי תדמית ופורטלי תוכן. העבודה בתוכנה נעשית באמצעות תבניות וורדפרס, המעניקות למשתמש נוחות, יעילות וגמישות רבה. כדי להתקין תבניות וורדפרס, יש לפתוח חשבון בשרת "לינוקס", שתומך ב-PHP – אותה שפה בה כתובה הוורדפרס). פתיחת החשבון תעניק לנו גם שטח אחסון ברשת ו גישה לבסיס נתונים ממסד MySQL. אמנם ניהול אתר באמצעות תוכנת הוורדפרס אפשרי בהחלט ללא כל ידע קודם בתכנות, אך לרוב מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע בעל ניסיון בתבניות וורדפרס, כדי להפוך את אתרכם לבעל חזות מרשימה ומקצועית יותר.

באילו תבניות וורדפרס ניתן להשתמש? 

ישנן תבניות וורדפרס רבות להורדה ולהתקנה ברחבי הרשת, המשתנות במאפיינן ובמחיריהן. לרוב ניתן למצוא תבניות וורדפרס במגוון שפות וגרסאות. הנה מספר דוגמאות:

Desk mess mirrored – תבנית וורדפרס זו תורגמה לעברית ומוצעת להורדה חופשית וחינמית. לתבנית שתי עמודות שנותנת אופציה לתצוגה מלאה, מרשימה וממוקדת של התכנים באתר.

simplo – מחיר תבנית וורדפרס זו הוא כ-230 ש"ח. מומחים בתחום הגדירו את הסימפלו  כאחת מהתבניות היפות והאיכותיות שניתן למצוא באינטרנט, והיא מתאימה באופן מושלם לבלוגים, לדפי נחיתה ולאתרים תדמיתיים.

boldy – הבולדי שייכת ליקרות מבין תבניות וורדפרס, כשמחירה הוא כ-350 ש"ח. עם זאת, המחיר משתלם – מדובר בתבנית פרימיום מהמרשימות שתוכלו למצוא, ובאמצעותה ליצור לאתר תצוגה יפה ומקצועית. בנוסף קיימת בה אפשרויות רבות לשדרוג האתר, כמו הצגה של הציוצים האחרונים מחשבון הטוויטר, ניהול מלא ופשוט של תפריטים רבים ושילוב ספריות ג'אווה-סקריפט מתוחכמות. בזכות כל יתרונות אלה, ניהול האתר בתבנית זו הופך למקצועי ומסודר יותר.

Arras –  תבנית זו נכללת בתבניות וורדפרס מסוג מגאזין. ניתן להורדתה בחינם במגוון שפות כולל עברית, ויש בה מספר תוספות שמייחדות אותה, לדוגמה ניתן לשנות את התצוגה לפי מספר גליונות עיצוב וכן לשנות את מספר העמודות ואת הצבעים של התפריטים. יתרה מכך, התבנית הזו מאפשרת את שינוי רקע האתר, הוספת ווידג'טים ו-RSS – כך שבאמצעות האראס תוכלו ליצור אתר יפהפה.

vinica – גם את תבנית זו תוכלו להוריד בחינם בעברית. למרות שהיא נחשבת לאחת מתבניות הוורדפרס הפשוטות שיש בשוק, באמצעות שילוב נכון של צבעים ניתן להציג את התכנים שבאתר באופן מרשים ומקצועי לעין, וכך היא הפכה לאחת התבניות הנפוצות בחו"ל.


ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב