דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעצב את בית החלומות שלכם 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2461 פעמים ]



בניגוד למערכות ישיבה וסטים של ריהוט שהיו בכל בית בעבר, היום מובילים אותנו הטרנדים לערבוב ולהתאמה - גם בפרטי הריהוט וגם בסגנונות. אין צורך לבחור בסגנון אחד וללכת אחר התכתיבים שלו בעיניים עצומות, אפשר, ואפילו רצוי, לשלב בין כולם וליצור מראה כולל והומוגני, ועם זאת לא אחיד. אחת המגמות שמובילות את הטרנד היא שילוב בין קלאסיקה למודרניות באותו חלל. 


      אז איך עושים את זה? פשוט מאוד. בוחרים פריטים אהובים ומציבים אותם זה לצד זה. פרטים מודרניים, חדשניים ומינימליסטים לצד פריטים אלמותיים, רפרודוקציות עיצוב קלאסיות. למשל: קחו את מערכת הישיבה מדגם Lampedusa המודרנית והעמידו לידה את כורסת Barcelona של Mies van der Rohe הקלאסית. הניחו על הרצפה את שטיח Electra העשיר, והעמידו עליו את שולחן ARC המינימליסטי. עכשיו, השלימו את המראה עם שזלונג ושולחן קפה בהשראת האיקונות הקלאסיות, ולסיום בחרו במנורת עמידה מודרנית. התוצאה: סלון לתפארת, עכשווי וקלאסי בכפיפה אחת, ובעיקר, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. סוחט מחמאות אמיתי.   טרנד השילובים מאפשר לכם להתחשב בקלות במגבלות התקציב ובה בעת מעניק לכם את היכולת לשרת את מצב הרוח והחשק, בכל רגע נתון. האפשרות להחליף או לצרף פריט אחד או שניים, ללא תלות בשאר הפריטים במרחב, מאפשרת לנו לחדש ולרענן את הבית ולהישאר נכונים ועדכניים. מגוון המוצרים  - בין אם אלו מערכות ישיבה, אביזרי נוי או ריהוט סלוני משלים - יסייעו לכם במשימתכם המהנה לשדרג את החלל. לכן, לא משנה אם בחרתם במערכת סלונית שלמה או בשינוי קטן: כורסא חדשה, כסא מעוצב, הדום רחב או אפילו כמה כריות ישיבה מעוטרות; מיד תחושו באווירה שונה, חדשה ויוקרתית בחדר. כדי לסייע לכם להרכיב את החללים המרהיבים ביותר.


ריהוט גן, כל השנה 
בעקבות האקלים המשתנה בארץ, והתרחבות העונות החמות, גוברת הדרישה לריהוט גן - כל השנה. אנחנו מחפשים ריהוט עמיד ואיכותי ושיהיה מעוצב בהתאם לקווים העיצוביים של הבית. היום ניתן להבחין בשני סגנונות מרכזיים: ריהוט העץ, הקלאסי, בעל הקווים הישרים והנקיים והריהוט במראה הטבעי, שעשוי בעיקר מרטאן או מרטאן סינטטי (רסינה). 
ישנו מבחר גדול במיוחד של סגנונות וחומרים - טיק עם נירוסטה, ראטן סינטטי ורהיטים בעיצוב פופי עליז מ- Polyethylene. קשת הצבעים של קולקציות ריהוט כוללת גוונים קיציים בהירים כגון לבן, שמפניה, חום, עץ טיק בהיר משולב בנירוסטה עדינה, וגוונים בצבעוניות עליזה. ועכשיו, אפילו הגינה תגיד לכם תודה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב