דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור דלתות מעוצבות לבית 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1884 פעמים ]

דלת הכניסה לבית היא אחד הדברים המשפיעים ביותר על מראהו הכללי. אם בעבר היה נהוג להתקין דלת פשוטה וסטנדרטית. הרי שהיום דלתות מעוצבות הן הדבר החם בשוק וסביר להניח שלא נראה בית חדש בלי דלת מעוצבת עומדת בגאון בחזיתו.


כצפוי - עם כניסתו של הסטנדרט החדש, יצאו לשוק גם עשרות דגמים חדשים של דלתות מעוצבות ממגוון יצרנים שונים מה שעלול לבלבל קצת כאשר אנו באים לבחור דלת חדשה למבצר החביב עלינו.

בחירת דלת מעוצבת מבית טוב

היצרן הוא אחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר על איכות ומראה הדלת שנבחר. זכרו שהדלת היא אומנם פריט עיצובי בהווה, אך תפקידה העיקרי נותר כשהיה לאורך השנים: 'לסנן' את מי שנכנס אלינו הביתה.


אי לכך ובהתאם לזאת, מומלץ שהיא תהיה דלת חזקה בעלת מספר בריחים אשר ננעלים אל תוך המסגרת. בחירת יצרן מוכר ואיכותי, כזה הנותן גם אחריות לדלתות שלו, תבטיח שהדלת שלנו תעשה את עבודתה נאמנה.


בנוסף לכך, מומלץ לבחור יצרן אשר מציע מגוון גדול יחסית של דגמי דלתות מעוצבות ואשר יכול להיות גמיש בייצור שלהן במידת מה, לדוגמא: בצבע או בסגנון הידית. ככל שהמגוון גדול יותר תוכלו להבטיח לכם דלת מעוצבת על פי טעמכם.

אז איך בוחרים דלת מעוצבת?

ראשית, ולאחר שבחרתם מספר יצרנים מועדפים לפי האיכות ורמת הגמישות בעיצוב הדלת, מומלץ שתיכנסו לאינטרנט ותסתכלו על מבחר הדלתות שיש לכל יצרן להציע. בחרו לכם מספר דגמים שנראים לכם מתאימים וגשו עם השמות שלהם אל חנות המפעל או אחד הסניפים המחזיקים את המוצרים הללו.


חשוב להגיע פיזית אל החנויות משני טעמים עיקריים. הראשון: כדי לראות את המוצר בשטח ובעין שלכם כדי למנוע אכזבה ממוצר לא תואם. השני: להתרשם מדגמים אחרים שלא ראיתם ואולי ימצאו חן בעיניכם יותר.

דלתות מעוצבות לפנים הבית

בחירת דלתות מעוצבות לתוך הבית הן משימה לא פחות קשה וחשובה מאשר בחירת דלת מעוצבת לכניסה הראשית ולפעמים אף יותר. הדלתות הפנימיות הן מה שמחלק את החללים בתוך המרחב הביתי ובשל כך ניצבות כל הזמן מול הפנים שלנו. כמו כן חשוב לזכור שהן מסייעות לא רק בהפרדה בין החללים מבחינה ויזואלית אלא גם מבחינה אקוסטית.


אין ספק שבמקרה הנ"ל, האיכות מתבטאת במחיר ותצטרכו להחליט כמה אתם מעוניינים להשקיע ועד כמה אתם מוכנים להתפשר. בכל מקרה, לכאן או לכאן, חשוב לזכור שדלתות הפנים הן חלק בלתי נפרד מן המרקם העיצובי של הבית ומומלץ מאוד לקחת זאת בחשבון כשאתם בוחרים אותן.

להתאים את עיצוב הדלת לעיצוב הבית

כדאי  לבחור דלתות מעוצבות לפנים הבית רק לאחר שכבר סיימתם לעצב את הקונספט והקווים של המראה הכללי ברורים לכם. אם הבית אמור להיות עמוס יחסית בצבעים ובפרטים ויזואלים תוכלו לבחור דלתות "רגועות" ושמרניות יחסית שלא יעשו אותו מוגזם. אך אם לעומת זאת בחרתם בקו רגוע יותר לבית החדש שלכם - לא יזיק להוסיף לו איזה טוויסט עיצובי נחמד בדמות דלת מעוצבת. תתחדשו.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב