דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול בצפון איטליה - חוויה מיוחדת במינה 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2679 פעמים ]

ישנם הרבה מאוד יעדים בעולם אשר מציעים חוויות מיוחדות, אולם ספק אם ישנם יעדים קסומים ומרגשים כמו צפון איטליה. טיסה לאיטליה או טיסה למילאנו יכולים להביא אתכם אל אחד מהמקומות הנחשבים ל"ערש התרבות" המערבית, כמו שאנחנו מכירים אותה היום, ומלבד זאת אל חבלי ארץ ירוקים, יפים, שופעי מים ואתרים מיוחדים, אשר גם הם בתורם השפיעו לא מעט על התרבות העולמית בשלל התחומים: משמן זית ועד יינות איטלקיים משובחים. טיול לצפון איטליה יפגיש אתכם עם כל אלה ועוד הרבה.

מה צריך לדעת על טיסה לאיטליה לצורך העניין?

טיסה לאיטליה אפשר למצוא משך כל השנה באופן סדיר. אפשר להשיג טיסה לאיטליה המגיעה ישירות ליעדים השונים באיטליה מישראל, כולל טיסה למילאנו ללא עצירות ביניים, למשל. כדי לעשות קצת סדר בין כרטיסי טיסה לאיטליה המוצעים על ידי החברות השונות, ניתן להיוועץ עם אחת מחברות הנסיעות. כמובן, שכאשר מתייעצים עם חברת נסיעות, חשוב להקפיד להסתמך רק על מידע המגיע מחברת נסיעות מנוסה ומוכרת, כדי להימנע ממצבים לא נעימים של אי-דיוק או תקלות אחרות, במידה ואתם מזמינים את טיסה לאיטליה דרך חברת נסיעות.

משכה של טיסה לאיטליה הוא כ-4 שעות, ואילו טיסה למילאנו או לורונה, נקודות המוצא למי שמעוניין לעשות טיול לצפון איטליה, יכולה לארוך שעה נוספת. החברות המפעילות טיסות מוזלות מציעות לא פעם גם הן טיסה לאיטליה במחירים אטרקטיביים במיוחד. הקושי עם טיסה לאיטליה איננו ההגעה אליה, אלא הבחירה.

כיצד תבחרו לאן לטוס?

זה החלק הקשה ביותר של טיסה לאיטליה. יש באיטליה כל כך הרבה אתרים ומקומות לבקר בהם, כך שהדרך היחידה לבחור היא להחליט על סוג הנסיעה המעניין אתכם. כך למשל, אם אתם רוצים לטייל באזור אשר נודע בשל השפעתו על התרבות העולמית - תוכלו לבקר בטוסקנה. טוסקנה ידועה בשל הנופים עוצרי הנשימה שלה וגם בשל השפעתה על התרבות הגבוהה בעולם כולו, בשלל תחומים.

באמצעות טיסה למילאנו תוכלו להגיע אל עיר אחרת אשר השפעתה נודעה בעולם כולו. כך למשל, חצי עולם מכיר את השניצל כ"מילנזה" – כלומר, האוכל ממילאנו. במהלך מלחמת העולם הראשונה, נכבש צפון איטליה על ידי הגרמנים, ואלה הביאו עימם את המאכלים המיוחדים שלהם. כך מצא את דרכו הוינר-שניצל אל צפון איטליה ומשם אל רוב העולם המכיר בשם "מילנזה".

מלבד שניצלים, תוכלו למצוא באמצעות טיסה למילאנו את אחד מחבלי הארץ העשירים והיפים ביותר בעולם כולו. טיסה למילאנו תביא אתכם אל חבל ארץ עשיר באוצרות טבע, אגמים והרים גבוהים ויפים. במילאנו עצמה עוברות מספר תעלות – ממש כמו בוונציה, אשר אף היא נמצאת במרחק נסיעה קרוב למדי – והיא קרובה לנהר הפו ולעיר קומו, על שפת אגם קומו המפורסם בעולם כולו בשל יופיו. טיסה אל מילאנו תביא אתכם אל אחד המקומות העיקריים ששימש מקור והשראה לאיחוד מחדש של איטליה וניתוקה מן האימפריה האוסטרו-הונגרית.

טיסה אל מילאנו בירת חבל לומברדיה תפגיש אתכם גם עם עיר הידועה כבירת האופנה של איטליה – שהיא "בירת האופנה" של העולם במובנים רבים, לצד ולפעמים לפני פריז – והכל במרחק טיסה קצרה מאוד יחסית מישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב