דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על טיול מאורגן להודו 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2972 פעמים ]

הודו נחשבת למדינה מיסטית ורוחנית, סוחפת אחריה אנשים רבים למסע מופלא אחר חיפוש עצמי. אנשים שחוזרים ארצה מספרים על חוויה רוחנית, ייחודית ובלתי נשכחת.

הודו מדינה מתויירת בכל אזוריה מהצפון ועד לדרום ומידי שנה פוקדים אותה יותר ויותר תיירים. בשל הביקוש הרב לטיול בהודו שירות בתנאי הלינה לתיירים השתפר וכיום, ניתן למצוא את כל רמות השירות והלינה בהודו. הודו מציעה מקומות טיול מגוונים לתיירים לרבות הרי ההימליה, יערות וג'ונגלים, חופי ים, נהרות, אגמים ואשארמים שהם מקדשים בהודו. כמו כן, יש קשת רחבה של אטרקציות בטבע כגון: טיול ג'יפים, טראקים, טיולי טבע ועוד.

נסיעה להודו בקבוצה

הודו צבעונית ומעניינת מחד ומסוכנת מאידך. הודו נחשבת למדינת עולם שלישי והעוני שם רב. בשל כך, פעמים רבות תיירים נפלו קורבנות להודים שניצלו את תמימותם. כמו כן, נתינת שוחד נפוצה מאוד בהודו בייחוד לשוטרים שלעיתים נטפלים לתיירים רק כדי לקבל מהם שוחד. צעירים רבים נוסעים לטיול עצמאי לתקופה ממושכת בהודו במסע מהצפון לדרום או להפך. האפשרות הבטוחה יותר היא לנסוע במסגרת טיולים מאורגנים להודו של אחת מחברות התיירות. במסגרת טיול מאורגן חברת התיירות דואגת לכל הפרטים עד לפרט הקטן ביותר: מלון, טיסות, העברות נמל, טיולים מאורגנים, ארוחות מסודרות כניסה לאתרים והסעות מסודרות. בדרך זו קל יותר ובטוח יותר לטייל, אין דאגות כיוון שמדריכי הטיול דואגים להזהיר את הקבוצה מפני סכנות צפויות, מעדכנים את המטיילים על קודי התנהגות במקום וחוסכים מהם התמודדות עם שפה זרה.

אתרי תיירות בהודו


    • דלהי: עיר תוססת ומהווה את אחד ממרכזי הודו, בפן החברתי, כלכלי ותרבותי . לדלהי אתרים היסטוריים רבים ושווקים מרשימים.
    • אגרה: עיר מושבו של הטאג' מאהל שהוא אחד מהבניינים הפופולריים ביותר בעולם. אגרה ידועה כעיר מתויירת ביותר בהודו וקיימים בה שלושה אתרי מורשת חשובים: טאג' מאהל, מבצר אגרה ופטיפור סיקרי.
    • ורנאסי: עיר קדושה לגדות נהר הגנגה ובעלת השפעה רבה על המבקרים. ורנאסי הינה העיר הקדומה ביותר והקדושה ביותר בהודו ובמהלך היום מתקיימים בה טקסים רוחניים שונים.
    • אמריצ'ר: היא מרכזה הרוחנית של הדת הסיקאית, במרכז העיר אמריצ'ר קיים ארמון בצבע זהב המשמש מקדש רוחני של בני הדת הסיקאית.
    • קג'הורו ואורצ'ה: אלו הם שני כפרים שבעבר היו ממלכות מקומיות. מקדשי קג'הורו מאופיינים בפסלים מרשימים מתורת הקאמה סוטרה. לאורצ'ה ארמון מפואר שמשמש גם כמלון. בעבר, נבנה הארמון  לשליט מונגולי.
    • רישקש: ידועה כעיר החכמים, כשלאורך נהר הגנגס המפורסם ממוקמים אשראמים ומרכזי יוגה.
    • הרידוור: אחד ממרזיה הבולטים ביותר של הודו וידועים כשעריהם של הרי ההימליה.

עיר הבירה המסחרית של הודו

בומבי ידועה כבירתה המסחרית של הודו, עבור מטיילים היא מהווה את תחילתו של המסע. פערי המעמדות בולטים במיוחד בבומבי, המבנים המפוארים לצד העוני הקיצוני, הזוהמה והחולי בעיר. בתחילה, כשמגיעים לעיר בומבי היא קשה למראה, אך בסופו של דבר מתאהבים בה. בומבי היא עיר נמל בעלת תעשיית סרטים מפותחת וכמות הסרטים המופקים בה היא הגדולה בעולם, בשל כך כונתה "בוליווד". בומבי מגוונת ומציעה לתיירים מבנים מודרניים, שווקים, בארים, אתרים קדושים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב