דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות ריפוי אנרגטי 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2037 פעמים ]

טיפול הוליסטי אנרגטי, מהווה שם כולל לשיטות טיפול אשר פונות לרבדיו האנרגטיים של האדם, ומייצרות תהליך הבראה המשפיע על גופו הנפשי והפיזי. בבסיס גישת הטיפול האנרגטי קיימת התייחסות הרואה את האדם כמכלול אשר מורכב מרבדים אנרגטיים ופיזיים, כאשר הכאב והחולי בגוף הפיזי מהווים תוצר של חסימות או חסרים בגוף האנרגטי.

כפי שצוין, שיטות הטיפול האנרגטי נכנסות תחת קשת רחבה הנקראת טיפול הוליסטי. בין שיטות אלו ניתן למצוא שתיים פופולאריות במיוחד, שהן הרייקי וההילינג. הרייקי וההילינג נכנסים לתחום הרפואה האלטרנטיבית, וניתן ללמוד לטפל באמצעותם באופן פרטי ובמכללות אשר עוסקות ברפואה משלימה. שתיהן שיטות המכוונות לריפוי גוף ונפש בעזרת אנרגיה, כאשר לכל שיטה יש את הייחודיות שלה.

הילינג

"הילינג" (=ריפוי), הוא שם כולל לשיטות שונות בתחום הטיפול האלטרנטיבי, אשר מחוללות שינוי וריפוי עמוק אצל המטופל. הריפוי והשינוי מתחולל ברבדים הפיזיים והנפשיים של האדם. על מקורו של ההילינג קשה לשים את האצבע, אבל ניתן לראותו מופיע במגוון תרבויות עתיקות וביניהם התרבות האינדיאנית, ההודית, היהודית והנוצרית. בין שיטות ההילינג השונות, ניתן להבחין בטכניקות מגוונות כגון גישות המתמקדות בהעברה ותיעול אנרגיות ריפוי למטופל בעזרת הידיים, טיפול בצבעים המשפיעים אנרגטית על המערך העדין יותר של הגוף, טיפול בעזרת קריסטלים ועוד מגוון רחב של גישות טיפוליות.

הילינג אנרגטי

הילינג אנרגטי מהווה טיפול הוליסטי, המתייחס אל האדם כמכלול וכאינדיבידואל, ואל כאביו כביטוי להתנהלות אנרגטית. המטפל, דרך טיפול פסיכותרפי ואבחון על חושי, מזהה את בעיותיו של המטופל, כאשר הריפוי מתאפשר ע"י שינוי תודעתי ואנרגטי, שעושה האדם בהנחייתו של המטפל. את השינוי התודעתי מגבה המטפל בטיפול אנרגטי. ההילינג האנרגטי מתבצע ללא מגע של הגוף הפיזי, באופן שבו ידיו של המטפל מכוונות להילת המטופל ולמרכזים האנרגטיים בגופו.

רייקי

הרייקי הינה אנרגיית חיים בסיסית, אשר בה משתמשים לריפוי האדם באמצעות טיפול הוליסטי והטמעת דרך חיים תודעתית רוחנית. הרייקי מהווה מקור לאיזון והעצמה עצמית, כלי לטיפול בעצמי ובאחר, דרך רוחנית ופיתוח מודעות. בדומה לשיטות אחרות של טיפול הוליסטי- אנרגטי, השימוש ברייקי התקיים כבר בתקופות עתיקות. עם זאת, במהלך השנים הידע לשימוש בשיטה זו אבד, ונמצא בחזרה ביפן, לפני כמאה שנה על ידי ד"ר מיקאו אוסואי, מייסד השיטה. השיטה המקורית עברה ישירות ממייסד השיטה לתלמידיו, אשר לימדו והפיצו אותה הלאה. כיום, שיטת הרייקי, אף התפתחה לזרמים שונים, והינה נפוצה מתמיד בקרב אנשי המזרח והמערב.

רייקי הינו טיפול הוליסטי המתייחס אל האדם כשלם. במהלך טיפול ברייקי המטפל מהווה ערוץ נקי עבור אנרגיית הרייקי, ובאמצעות הנחת ידיו בנקודות שונות על המטופל מתעל את האנרגיה למקומות החסרים או הדורשים איזון בגוף האנרגטי.

בשתי השיטות ניתן לטפל במגוון בעיות פיזיות ונפשיות כגון, כאבי גב וברכיים, בעיות פוריות, בעיות מפרקים, מחלות אוטואימוניות, דיכאון, חרדה, וכו'. כמו כן, טיפולים אלו, נועדו לאזן את האדם ולהביאו לאיכות חיים פיזית ונפשית גבוהה יותר. הן תורמות רבות גם לאנשים המחפשים פריצת דרך והסתכלות מחודשת על חייהם, העצמה אישית ויציאה לפעולה, פתירת בעיות תקשורת ויחסים ועוד.

 

דינאי רונה - מרפא הוליסטי והילר, רואה רוחי  H.S.Pומאסטר רייקי. בעל ניסיון של יותר מעשר שנים.
דינאי מלמד הילינג אנרגטי ורייקי, פיתוח ראיה על-חושית, מודעות והתפתחות אישית, 
מרצה בבתי הספר המובילים בארץ לרפואה משלימה, 
ומטפל בקליניקות בתל-אביב ובבאר-שבע. 
www.healing-light.co.il 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב