דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מתאים להסרת משקפיים בלייזר? 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1720 פעמים ]

נמאס לכם לאבד את המשקפיים 20 פעם ביום? העיסוק בעדשות המגע גוזל מכם יותר מדיי זמן במשך היום? הרפואה המודרנית מציעה לסובלים מרוחק או מקוצר ראייה הליך ניתוחי, מהיר וקל יחסית, לתיקון הראייה, באמצעות לייזר. פרוצדורה פשוטה שבמהלכה קרן לייזר מבצעת חיתוך דק ומדויק המשנה את קמירות קרנית העין ולמעשה "מחטבת אותה מחדש" במטרה לחדד את הראייה ולשחרר את המטופל מהתלות במשקפיים או בעדשות מגע. קרן הלייזר מבצעת את החיתוך בהתאם להוראות מחשב, על פי הנתונים שהזין הרופא המבצע.

ההליך מבוצע בהרדמה מקומית. הטיפול עצמו אורך כ- 30 שניות בכל עין וכל התהליך (הכולל את ההכנות, ההרדמה וכו') יכול לארוך עד כחצי שעה. המעקב אחרי הטיפול מתחיל מיד עם צאתו של המטופל מחדר הניתוחים. לאחר מנוחה קצרה עובר המטופל בדיקות ראשוניות ואם הכל תקין הוא משוחרר לביתו. החזרה לשגרת החיים הרגילה, כמו נהיגה, עבודה מול מחשב או צפייה בטלוויזיה, מתרחשת בטווח של עד עשרים וארבע שעות לאחר הניתוח. לאחר מספר ימים מוזמן המטופל לבדיקה נוספת ואחרי כחודש הוא מוזמן לבדיקה אחרונה.

ניתוח תיקון ראייה בלייזר מתאים לבני 18 ומעלה הסובלים מבעיית קוצר ראייה (עד מספר 14) או רוחק ראייה (עד מספר 6+) ומספר המשקפיים שלהם נשמר יציב במשך חצי שנה לפחות. בני נוער שטרם מלאו להם 18, נשים הרות או מניקות, בעלי קרנית דקה מדי או חולים הסובלים ממחלות עיניים כמו קטרקט או גלאוקומה או ממחלות סוכרת ופסוריאזיס אינם יכולים לבצע את הטיפול.

מכונים רבים, פרטיים וציבוריים (של קופות החולים השונות), מציעים ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר לתיקון הראייה. הטיפול מבוצע בהתאמה אישית לכל מטופל ומצריך בדיקה ואבחון מוקדמים, המוצעים חינם וללא כל התחייבות. מומלץ להיבדק ולקבל ייעוץ לגבי מידת התאמתכם לטיפול בלייזר ולבדוק הצעת מחיר ביותר ממכון אחד.

בהצעת המחיר של כל מכון נכללים משתנים כמו הוצאות המכון (ציוד, צוות רפואי וכו'), מוניטין הרופא המבצע, מוניטין המכון והיקף פרסומו. בפגישת הייעוץ חשוב לברר באיזה מכשור משתמשים במרפאה, מהי מדיניות המכון לגבי ניתוחים חוזרים ומהם הסיכונים הצפויים בעקבות הניתוח. בנוסף, בקשו לעיין בכתב הוויתור עליו תדרשו לחתום ובדקו שהרופא הוסמך לבצע ניתוחי לייזר לתיקון הראייה וכי המרפאה, חדרי הניתוח והמכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות.

חשוב לזכור כי הטיפול עצמו זהה בכל המכונים וההבדל במחירים אינו בהכרח משקף את מידת מקצועיותם של הרופאים אלא מצב של שוק תחרותי בתחום הרפואה האסתטית.

 

אינדקס עסקים, לימודים ואסתטיקה www.eFind.co.il מציע מידע והשוואת מחירים על שירותים לפי אזור מגורים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב