דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה בעצם מילוי קמטים? 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2086 פעמים ]

"מראה מראה של הקיר..." כמה פעמים הבטת במראה רק כדי לגלות ש... הזדקנת. הזמן שעובר, לחצי היום יום, חשיפה לשמש, עישון ותזונה לא נכונה חורצים קמטים בעור הפנים שלנו והופכים אותו לפחות מתוח וליותר מקומט. חריצים, קווים וקמטים מתחילים להופיע באזורים שונים של הפנים: הפה, המצח והעיניים. מדובר בתהליך התבגרות טבעי של העור, המתרחש אצל כולנו - במידה זו או אחרת.

 

מילוי קמטים הוא תהליך קוסמטי שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ומה שמפתיע הוא (ואולי דווקא לא כל כך מפתיע) שגיל ה"גיהוץ" הולך ונהיה צעיר יותר. קמטי הפנים מתחלקים לשני סוגים: קמטים דינאמיים (קמטי הבעה) - הנוצרים על ידי התכווצות מערכת השרירים ונעלמים כאשר השרירים שבים למצבם הרגיל, וקמטים סטאטיים - קמטים קבועים שהופיעו בעור באופן טבעי, עם שנות התבגרותו.

 

עור צעיר עשיר בחומרים טבעיים השומרים על גמישותו ומראהו הרענן. בעור מבוגר מתדלדל ממאגר החומרים הללו והוא מאבד מחיוניותו ומגמישותו. אפילו הקמטים הדינאמיים, שבצעירותנו נעלמו לאחר שכעסנו או צחקנו, נשארים קבועים בעור מבוגר. הפתרון הקוסמטי הפופולארי ביותר הוא מילוי קמטים באמצעות הזרקת חומרי מילוי אל מתחת לעור.

 

בתחום הרפואה האסתטית, השיטה הראשית לטיפול בקמטים הדינאמיים היא הזרקות בוטוקס - חלבון טבעי מרוכז, המוחדר אל מתחת לעור באמצעות מחט דקיקה וגורם לשיתוק השרירים ולהעלמת הקמטים הנובעים מהם. חומרי המילוי להעלמת קמטים סטאטיים הם חומרים זמניים טבעיים - המבוססים על חומרים הנמצאים בגוף באופן טבעי, כמו קולגן, וחומרים קבועים סינתטיים, כמו סיליקון. ההבדל בין החומרים הטבעיים והסינתטיים הוא האופן שבו הם מוזרקים (חומרי המילוי לקמטים הסטטיים מוזרקים אל שכבת השומן העמוקה יותר של עור הפנים), משך השפעתם, מידת הסיכון ותופעות לוואי. רופא מומחה יוכל לייעץ לך מהם החומרים המתאימים ביותר למצב עורכם ולבריאותכם הכללית.

 

מילוי קמטים הוא הליך פשוט וקל, שאינו מסוכן ואינו דורש הכנות מיוחדות. יחד עם זאת, חשוב להדגיש: הפרוצדורה חייבת להיעשות על ידי רופא המתמחה בכך, בחדר טיפולים סטרילי. ההליך אסור לנשים בהיריון או לנשים המנסות להיכנס להיריון, לנשים מניקות ולאנשים הסובלים ממחלות אוטואימוניות (מחלה שבה המערכת החיסונית תוקפת את הגוף) או מחלות שרירים.

 

ומה באשר למחיר? הביקוש ההולך וגובר למילוי קמטים הביא לפתיחת עוד ועוד קליניקות ומכונים. ישנם מכונים המעניקים את הטיפול כחלק מיום פינוק טיפוח כללי לגוף ולנפש, הכולל טיפול קוסמטי מקיף או ספא. ישנם מכונים הממוקמים בקניונים ובמרכזי הקניות ומכונים הממוקמים באזורים מבודדים כמו אתרי מרפא ביערות או מול חופי הים. ישנם מכונים ידועים יותר או פחות, מכונים מפורסמים המושכים אליהם ידוענים או מכונים פרטיים קטנים. מחיר התהליך יהיה כמובן בהתאם ל"מספר הכוכבים" של המכון, סוג החומר המוזרק, מידת פרסומו ומוניטין הרופא. תבדקו. תשוו. תרוויחו.

 

אינדקס עסקים, לימודים ומשחקים www.eFind.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב