דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לכל המשפחה 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2133 פעמים ]

חופשה משותפת לכל המשפחה הינו מרכיב חשוב בחיי המשפחה. חופשות אלה מאפשרות לגבש ולקרב את בני המשפחה. לכן, בכל הזדמנות שיש לכם, תצאו לטיול או חוויה משותפת. אם אתם מתקשים למצוא מה לעשות עם המשפחה בימי החופש, לשמחתנו קיימים פתרונות רבים לבילוי משפחתי בכל רחבי הארץ. פתרונות אלה מתאימים לכל סוגי המשפחות. לפניכם מספר מומצם של רעיונות לבילוי עם אנשים שאתם הכי אוהבים.

 

טיול אופניים

מעטות משפחות אשר מחזיקות בביתם מלאי אופניים אשר מספיק לכל המשפחה. לכן, קיימות חברות המציעות להשכיר מספר זוגות אופניים למקום שתבחרו ולכמה זמן שתרצו. רכיבה על אופניים היא פעילות מעט ספורטיבית אך כיפית מאוד. כל משפחה יכולה לבחור במסלול המועדף עליה. ניתן לבחור במסלול עירוני (לדוגמא בת"א יש מסלולים מיוחדים לאופניים), במסלול אתגרי בשטח או במלול חצי אתגרי אשר יתבצע בשטח ישר ועל קרקע מוצקה.

 

טיול באתרים היסטוריים

בארץ קיימים מאות אתרים היסטוריים. ביקור בהם מעניין, מלמד ומגבש. האתרים ממוקמים מאילת ועד צפת. רשימת האתרים מאוד ארוכה וכוללת בין היתר את האתרים ההיסטוריים הבאים: הכותל, העיר העתיקה (בירולשים), צפת, מצדה, עיר דוד, קברי צדיקים, מערות צדיקים, הר הרצל, יד ושם, קיסריה, גבעת התחמושת, מוזיאונים, גן הבהאים ועוד רבים אחרים. פשוט פתחו את האינטרנט ותבחרו מסלול המתאים למשפחתכם.

 

טיול ג'יפים

טיול ג'יפים יחד עם כל המשפחה הוא בילוי נחמד. במהלך הנסיעה תראו נופים יפים, תקבלו סקירה על השטח בו אתם נוסעים וכמובן שתהנו מנהיגה חווייתית על ג'יפ. כמו כן, מארגני טיולי ג'יפים, נוהגים להציע למבלים להנות מסעודה אותנטית וטעימה.

 

רכיבה על סוסים

תוכלו לבחור להגיע לחוות רכיבה ולרכב על חיות שונות לרבות, סוסים, סוסי פוני, גמלים וחמורים. בארץ יש מבחר גדול של חווות סוסים, לכן תוכלו לצאת לרכיבה על סוסים בצפון, במרכז או בדרום, ללא כל מגבלה. מלבד הרכיבה, חוות אלה מציעות אטרקציות שונות לרבות פינת ליטוף, הכנת מאכלים אותנטיים והאכלת החיות השונות במשק. בנוסף, המדריכים נוהגים לספר סיפורים ומעשיות מעניינות הקשורות למקום וכך להנאים את זמנם של המטיילים.

 

קייקים

ברוב חודשי השנה, למעט חודשי החורף, ניתן להנות משייט על קייקים. ניתן לבחור בין שייט משפחתי במסלול רגוע או בשייט אתגרי עם מסלול מעט סוער. השייט בנהר עם דגים שונים והמון ירוק מסביב, משרה אווירה נעימה על המטיילים. כמו כן, המבלים נוהגים לשחק ב"מלחמות מים" על ידי השפרצת מים אחד על השני. מים, בעיקר בחודשי הקיץ, הוא בילוי מועדף על כולם ועל הילדים בפרט.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, פנאי ובריאות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב