דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנוסחה של העושר נשמרה מאז ומתמיד 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2628 פעמים ]

‏יום רביעי 05 ינואר 2011
  שפע ותודעת עושר
הנוסחה של העושר נשמרה מאז ומתמיד

לא... זה לא מה שאתם חושבים, לא אכתוב לכם כאן על ריבוי מקורות הכנסה או על 5 כריות העושר או על מינוף בעזרת מאמצם או כספם של אחרים, וגם לא על דרכים להפוך להיות מארק צוקרברג בין לילה. כן אכתוב על משהו בסיסי יותר, משהו פשוט יותר. האמת היא שיותר פשוט מזה אין. הנוסחה של העושר הופיעה כבר בברית החדשה (התנ"ך של הנוצרים) והיא כל כך פשוטה, שגם ילד בן 10 יכול להבינה ואף ליישמה. אתם לא צריכים תואר אקדמי בשביל זה וגם לא הורים עשירים, וזה בכלל לא משנה מאיפה באתם ומהו צבע העור שלכם. כל מה שאתם צריכים בשביל להבין וליישם את הנוסחה הבאה שאגלה לכם הוא שכל ישר, מוכנות ללמוד, אומץ לפעול והכי חשוב- לב רחב!
הנוסחה היא איננה סוד, למעשה היא רחוקה מלהיות סוד. הן בשל הפשטות שלה והן בשל העובדה שישנם לא מעט אנשים בעולם שכבר השכילו להבינה וליישמה, כל אחד בדרכו שלו, בצבעים שלו, אך הבסיס נשאר אותו בסיס.
ג'ון פ. קנדי אמר: "אל תשאל...אל תשאל מה המדינה או האנשים יכולים לעשות בשבילך. תשאל...מה אתה יכול לעשות בשביל המדינה והאנשים".
זיג זיגלר אמר: "אתה יכול להשיג כל מה שאתה רוצה בחיים, אם תעזור למספיק אנשים אחרים להשיג את מה שהם רוצים".
ובברית החדשה, הנוסחה המקורית אמרה:  
"מצא דרך לתת שירות להמונים, כי שירות להמונים מוביל לעושר (לגדולה)".
תחשוב לרגע על אחד החפצים או המוצרים שבהם אתה נוהג להשתמש יום יום...משהו שאתה מרגיש שאינך יכול להסתדר בלעדיו, שהוא חלק בלתי נפרד ממך, שהוא נותן לך ערך בלתי רגיל, רק שלפעמים אתה לוקח אותו כמובן מאליו. הדוגמא שעולה לי בראש היא מכונית, אם יש ברשותך כזאת, דמיין לרגע את עצמך בשבוע שלם ללא המכונית...לא פשוט אה? כנראה שהמכונית נותנת לך ערך רב, הלוא כן? עכשיו אני רוצה לשאול אותך בכנות: האם יש עוד אנשים בעולם שנהנים מהתועלת של המכונית כמוך? כמה יש? המונים של אנשים נכון? אז תאמר לי בבקשה: האם לזה שהמציא את המכונית וגרם לכך שהיא תהיה ברשותו של כל אדם כמעט, לא מגיע עושר? ואם אין לך מכונית, תחשוב על משהו אחר, זה כלל לא משנה.

כסף הוא נייר מודפס שמהווה מדד לכמות הערך הנתפס שאתה נותן לאחרים. ברגע שאתה מוצא דרך לתת שירות בעל ערך רב להמונים של אנשים (בעיניהם של אותם אנשים), תופעת הלוואי הבלתי נמנעת לכך תהיה למעשה ערימה של הנייר המודפס הזה. אותו נייר מודפס שגרם למחלות פסיכולוגיות, למחלות פיזיות, לגירושים מכוערים ברחבי העולם, למלחמות ומאבקי כוחות ועוד.
אבל, אל תבין אותי לא נכון, כסף הוא דבר חשוב, אבל לא הייתי ממליץ לך להתמקד בכסף עצמו, אלא בשירות שאתה נותן לאנשים. בדיוק כמו שהרופא שלך לא ימליץ לך להתמקד בתופעת הלוואי של התרופה, אלא בלקיחת התרופה. כולנו ראינו מה קרה לאנשים שהתאהבו והתמקדו בתופעת הלוואי עצמה- בכסף עצמו.
הנוסחה איננה חדשה, היא נשמרה מאז ומתמיד. אלה העשירים באמת, לא רק בעו"ש אלא גם בנפש, בחברים, בחוויות, באהבה, במשפחה, בשלווה. אלה העשירים באמת, מאז ומתמיד ידעו את אותה נוסחה פשוטה: "מצא דרך לתת שירות להמונים, כי שירות להמונים מוביל לעושר".


לחיי השפע!
יואב זילכה 

 

אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם.

רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!  

 

לחיי ההצלחה שלכם!יואב זילכה אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם. רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב