דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום בעסק - דפוס או דיגיטלי? 

מאת    [ 18/11/2007 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2551 פעמים ]

עולם התוכן מסביבנו השתנה לבלי הכר בשנים האחרונות, לא עוד תוכן מודפס וכתוב ולרוב לא עדכני, בימינו התוכן והמידע מציפים אותנו מכל הכיוונים במרחק כמה קליקים.


אמנם יחסית מאוחר, אבל גם בתחום העסקים המגמה מתחילה להשתלב, בעלי עסקים הבינו את החשיבות שבהצגת מידע עדכני ודינמי, ומנצלים את היכולות החדשות של ניהול המידע והצגת תוכן. פעם בשביל להציג תוכן כלשהו בעסק היינו צריכים לחכות לבית דפוס (ולשלם לא מעט) וכתוצאה מכך גם המעטנו בהצגת תוכן עדכני, וחנויות ועסקים הציגו שלטי מכירות ומבצעים פעמים ספורות בלבד ופעמים רבות לא יותר מפעם בשנה (במכירת סוף העונה...)


בימינו, כשבכל תחום שתפתח עסק תגלה שיש לך יותר מתחרים ממה שדמיינת, גדל הצורך להתבלט ולמשוך תשומת לב מלקוחות פוטנציאליים. בעולם מתקדם ותחרותי שכזה, הצגת תוכן סטטי זו דרך מיושנת ולא מושכת. הלקוחות כבר התרגלו לכל דבר מודפס. על עלון או שלט פרסומי, כמעט ואין דבר שהם לא ראו, וקשה מאוד להמציא את הפרסומת המודפסת מחדש, לא משנה איך נסתכל על זה, תשומת הלב שייתנו הלקוחות לפרסומות מודפסות הינה מעטה עד לכלל לא, הם פשוט ראו כבר הכל, הטכנולוגיה קיימת מאות שנים וכמעט ולא התחדשה כלל.


למה לא לתת ללקוח חוויית קניה משודרגת? למה לא לשדר לו מידע רלוונטי לצרכים שלו בזמן הקניה וכך לסייע לו לבחור מוצרים בהנחה או לחלופין לשעשע אותו בזמן ההמתנה בקופות ולגרות אותו לרכוש מוצרים נוספים שנמצאים ממש לידו?


היכולות הללו נוספו לנו רק עם הופעתה של טכנולוגיית הפרסום הדיגיטלי, רק כיום אפשר ליצור מידע דינמי שמשתנה בהתאם לאזור התצוגה, השעה ביום, או אפילו מזג האויר. וכך אפשר ליצור במסעדה תפריט עסקיות שמתעדכן לבד בשעות הערב, פרסומות לארוחה מהירה באזור ההמתנה בשדה התעופה ופרסומות לתכשיטים יוקרתיים באזור האח"מים.



בעבר נדרש כוח אדם גדול, עבודות דפוס שלא נפסקות, וזמן רב בין עדכון לעדכון, וכך רק החברות הגדולות באמת יכלו להרשות לעצמם מערכות כאלה. כיום הכל ניתן לשליטה ממחשב מרכזי אחד שמאפשר בכמה קליקים פשוטים להחליף פרסומות, לעדכן את התפריט ולשנות את התזמון וכך הדרך אל מערכת פרסום מתקדמת וממוקדת התקצרה בהרבה וכיום היא בהישג יד של כל עסק מודרני.



היכולות הטכנולוגיות מאפשרות לנו להשיג חשיפה גדולה יותר ומיקוד מדויק בהרבה מהיכולות שקיבלנו עד היום.
העסקים של היום נדרשים לעמוד בקצב הטכנולוגי המהיר שמתפתח מסביבם, ומי שלא עומד בקצב נשאר מאחור, חנות אופנה שבחלון התצוגה שלה מונחות בובות ראווה עומדת מול חנות אופנה עם מסך ענק בחלון הראווה שמציג את תצוגת האופנה האחרונה בגודל כמעט טבעי. איזו חנות תידמה ללקוח כמתקדמת יותר, עדכנית יותר, חדשנית יותר? לאיזה חנות יהיה לו פיתוי גדול יותר להיכנס? אפילו יותר מזה, איזו חנות הוא יזכור יותר טוב את המותג שלה גם כשיעזוב את הקניון? לא קשה לראות, שהטכנולוגיה הזו מספיק חשובה בשביל להשאיר מאחור כל מתחרה שלא ישכיל להתאים את עצמו להתקדמות הטכנולוגית.
יגאל שפירא מנהל את Angalia, חברה המתמחה בהצבת מסכים דיגיטליים בעסקים וחברות.
http://www.angalia.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב